quote:Op zondag 12 februari 2023 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Hier ook een emmer kip! Onder andere.![]()
[ afbeelding ]
Chiefsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Wat is jullie persoonlijke voorkeur vanavond? Chiefs of de Eagles?
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:18 schreef superniger het volgende:
Mahones is toch niet zwart? Hij is hooguit beige.
Chiefs. No question.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Vind het allebei niksquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Samequote:
Ditquote:Op maandag 13 februari 2023 00:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Chiefs
MahomesReid
Kelce
leuk team
Nouja vanuit vroegah uit is hij zwart want hij heeft een zwartevader.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.
Ik dacht wtf. Mahomes is net bruin. Maar goed. Alles voor de statistiek ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Echt zoveel goede artiesten daar en dan komen ze altijd met artiesten die echt niet kunnen zingen
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kanquote:Op maandag 13 februari 2023 00:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een vertoning van het volkslied trouwens
Zo'n kwartfinalist van Pop Idol seizoen 32 oidquote:Op maandag 13 februari 2023 00:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kan
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon nietquote:
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon niet
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).
Eerste weken gingen flesjes voor 100$+ over toonbank omdat niemand eraan kon komen.
Op eBay gingen ze voor 1000.
Sloeg helemaal nergens op.
En maar cashen
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Is heel random. Denk dat we voor bijna elk team wel een dan hebben hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |