God was vorig jaar, daarom heb ik nu wat anders gegoktquote:Op maandag 30 januari 2023 13:11 schreef slacker_nl het volgende:
Ik gok ook KC en beantwoord geen van de extra vragen. Behalve dat god als eerste bedankt gaat worden door de mvp, gekke relinutties in the states.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ah, het Brady pensioen, leuke rubriek.
Ik wacht september wel even afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op donderdag 2 februari 2023 05:12 schreef slacker_nl het volgende:
Hij had nooit terug moeten komen.
Ik herhaal, hij had nooit terugmoeten komen. Lekker met Gronky rentenieren en beetje in reclamespotjes moeten figureren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik herhaal, hij had nooit terugmoeten komen. Lekker met Gronky rentenieren en beetje in reclamespotjes moeten figureren.
Kap zelf ff met dat domme gelul.quote:
Het enige domme gelul komt van mensen die het wel even beter denken te weten dan de persoon in kwestie. Daarnaast bewees hij dit seizoen gewoon nog prima mee te kunnen, die 7-9 was niet vanwege Brady.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kap zelf ff met dat domme gelul.
Ik zal voortaan geen mening meer hebben over ook maar iets in de NFL. Maar dan verwacht ik ook geen enkel woord meer van jou.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het enige domme gelul komt van mensen die het wel even beter denken te weten dan de persoon in kwestie. Daarnaast bewees hij dit seizoen gewoon nog prima mee te kunnen, die 7-9 was niet vanwege Brady.
Manning die had pas echt een extreem slecht laatste jaar (maar won toch nog de Superbowl, maar dat was ondanks Manning, niet vanwege hem). Om maar aan te geven dat stoppen op je 'hoogtepunt' extreem overrated is.
Via gamepass kun je de hele superbowl zien voor 0,99$quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic voor de superbowl? Waar kan ik het zien op tv? Niet bij de BBC.Waar via internet?
Het is op ESPN, het hoofdkanaal is sinds kort voor bijna iedereen te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic voor de superbowl? Waar kan ik het zien op tv? Niet bij de BBC.Waar via internet?
Vergeet je mooi de belangrijkste prijs. De Walter Payton NFL Man of the Year Award voor Prescott.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:29 schreef RudyL het volgende:
Wat kan die Kittle goed football spelen h.
MVP: Patrick Mahomes
OPOY: Justin Jefferson
DPOY: Nick Bosa
OROY: Garrett Wilson
DROY: Sauce Gardner
Vind het vrij logische en wel goede keuzes. Bij de DROY had ik het Adan Hutchinson ook wel gegund. Een echte outstanding OROY was er ook niet...
Ik betaal nooit voor sport op tv. Zou iedereen meten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Via gamepass kun je de hele superbowl zien voor 0,99$
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans
Ook op Ziggo? Voetbal zou ook vrij moeten zijn. Maar ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is op ESPN, het hoofdkanaal is sinds kort voor bijna iedereen te zien.
Werkt zender 18? Daar zou ESPN op moeten zijn bij Ziggo.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op Ziggo? Voetbal zou ook vrij moeten zijn. Maar ik kan het niet vinden.
Allebei. Op 1 NL. Op 2 ENquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:58 schreef superniger het volgende:
Heeft ESPN NL Nederlands of Engels commentaar?
Haha ja dan winnen de Cowboys ook nog eens wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vergeet je mooi de belangrijkste prijs. De Walter Payton NFL Man of the Year Award voor Prescott.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |