Kan Purdy niet... te geblesseerd... .En QB4 Johnson is kennelijk ook te geblesseerd, anders had hij er wel gestaan... Dus wat moeten ze dan, anders dan Purdy running games laten doen ???quote:
haal purdy eruit als ie alleen handoffs doet. Laat iemand anders gooien. Dut slaat echt nergens op zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan Purdy niet... te geblesseerd... .En QB4 Johnson is kennelijk ook te geblesseerd, anders had hij er wel gestaan... Dus wat moeten ze dan, anders dan Purdy running games laten doen ???
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
haal purdy eruit als ie alleen handoffs doet. Laat iemand anders gooien. Dut slaat echt nergens op zo.
Precies dat.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef RudyL het volgende:
[..]
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.
Deze run only approach werkt wil je zeggen? Een zekere niks vs een maybe we can do something. Alles is beter dan Purdy atmquote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef RudyL het volgende:
[..]
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.
Niet zo miepen. Tis een conference finale. Wat wil je? Medelijden?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ook al zou ik geen fan zijn van de 49-ers.. ik vind het toch wel onsportief hoe het publiek en de spelers van de Eagles reageren op een team dat zo gehavend is en dat zo veel pech heeft gehad. Ze zitten bijna de 49-ers te treiteren....
(los van of je dan moet meppen natuurlijk..)
Goed lezen: wat wil je? Hetbis een conference final. De eagles staan dik voor, verwacht je dat ze medelijden hebben met de niners?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nee hoor. Goed lezen: los van of ik fan ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |