Vanaf volgend seizoen, dacht ik. PSV speelde dit seizoen nog gewoon voorrondequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:43 schreef Alpha0 het volgende:
2e plek was toch ook directe plaatsing CL, of was dat alleen vorig seizoen?
Eens, tokkie gedrag voor provincieclubjes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef PLY het volgende:
Met witte zakdoekjes steun je je club niet.
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.
Zelfs een blinde ziet dat hij moet wieberen en jij blijft het maar recht pratenquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.
Als Feyenoordsupporter sta ik volledig achter dit planquote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Nee de kous is niet af daarmee. Alsof de fans het zomaar moeten accepteren dat hij blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Gelijkspelquote:Op donderdag 26 januari 2023 06:49 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Op naar een heel klein beetje eerherstel, begin van een goede serie... het moet toch kunnen; zelfs met een zwalkende trainer...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:21 schreef TLC het volgende:
Ergens hoop je toch dat minimaal 1 puntje pakt zodat Schreudert opflikkert
Dat wordt gewoon 3 à 4-0 en Schreuder blijft lekker zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het vanavond zal gaan.
Excelsior, Cambuur en Twente (beker) uit zullen dan ook eerder bepalend gaan worden wmb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 3 à 4-0 en Schreuder blijft lekker zitten
Ik kan echt niet wachten tot eind meiquote:Op donderdag 26 januari 2023 02:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Feyenoordsupporter sta ik volledig achter dit plan
Volendam kan er niets van.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het vanavond zal gaan.
Nu nog wel maar er vallen er altijd een aantal af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef Ramboetan het volgende:
Leuke van dit seizoen is wel dat je nu 5 teams hebt die op de helft van het seizoen nog strijden om de titel. Zijn er normaal gesproken 2 en hooguit 3.
Op zich wel maar je hebt zelf een punt of 10 te weinig dus wie maakt het spannend.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef Ramboetan het volgende:
Leuke van dit seizoen is wel dat je nu 5 teams hebt die op de helft van het seizoen nog strijden om de titel. Zijn er normaal gesproken 2 en hooguit 3.
Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knapquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Dit lees ik elke week. En elke week is er puntverlies. En elke week zit Schreuder er nog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuchquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knap
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuch
als keeper is dat juist een prequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.
Als ex prof zou hij daar toch wel iets van moeten weten, ik ben er wel klaar mee omdat ik geen verbetering in het voetbal zie maar op de training schijnt het geweldig te gaan hoor ik wekelijks.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als keeper is dat juist een pre
als hoofd van een voetbalclub misschien wat minder
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersverenigingquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Ja er zijn er zelfs bij die met hun rug naar het veld staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelen
mij doet het ook allemaal niks oude manquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Misschien heeft de megafoonmongool wel gewoon een keer een goede dagquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij doet het ook allemaal niks oude man
maar die jochies willen zich wat graag bewijzen dus gaan echt wel de hele wedstrijd spreekkoren komen
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
ach ik wil die gast ook wel weg hebben hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam kan er niets van.
En wie speelde er toen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.
Dickpics versturen naar vrouwelijk personeelquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Geef het nog een week of 2..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Ik durf niks meer uit te sluitenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niks meer uit te sluiten
Schreuder een contract voor het leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd.
Als ik de macht had om hem die te geven had ik het niet gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder een contract voor het leven.
Die pannekoek kreeg het gewoon in z'n eentje voor elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:17 schreef manny het volgende:
heeft altijd iets treurigs toch die witte zakdoekjes in Nederland. Zo net niet, en dan de cameraman wanhopig zoeken naar dat ene shot waar er misschien 10-20 bij elkaar staan met een doekie zodat het nog wat lijkt.
Maak een spandoek, bezoek het trainingsveld, de legendarische pannekoek roeper, dat is toch meer Nederlands werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:17 schreef manny het volgende:
heeft altijd iets treurigs toch die witte zakdoekjes in Nederland. Zo net niet, en dan de cameraman wanhopig zoeken naar dat ene shot waar er misschien 10-20 bij elkaar staan met een doekie zodat het nog wat lijkt.
Maak een spandoek, bezoek het trainingsveld, de legendarische pannekoek roeper, dat is toch meer Nederlands werk.
Prima spandoek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien mogen we deze van Twente lenen:
[ afbeelding ]
Geef die man de tijd inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder een contract voor het leven.
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Ai, ik knijp 'm toch wel voor vanavond. Volendam zit in een redelijke periode en komen er de laatste bij tijd en wijle verrassend flitsend uit. Hopen op een gelijkspelletje, en dat er weer progressie te zien is en de stijgende lijn doorgetrokken kan worden.
Gelukkig wel, zo hebben ze er bij Feijenoord en PSV geen zicht op en je wilt de concurrentie ook niet wijzer maken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.
Vind het programma wel interessant moet ik zeggen. Midden februari zijn alle topduels voor Feyenoord al gespeeld met alleen nog half maart Ajax uit.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stijgende lijn is alleen op de trainingen te zien.
Letterlijk na deze wedstrijd ja , een 3-2 tegen Twente met 10 man . Maar bestuur pruimde hem al een tijdje niet omdat die zich letterlijk afsloot van ze . Schijnt dat ze zijn ontslagbrief al een paar maanden van tevoren hadden geschreven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Werd Co niet ontslagen na een overwinning? Dat was wel opmerkelijk.
Voor de winterstop dacht ik nog wel dat het goed zou komen erna, veel spelers bezig met WK dus niet volledig op Ajax gefocust en veel onrust door die transferzomer maar na de winterstop is het eigenlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.
Als Ajax niet gaat voetballen wordt het sowieso niks maar echt onder de indruk van Feyenoord ben ik ook niet, die worden me wat teveel gehypet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het programma wel interessant moet ik zeggen. Midden februari zijn alle topduels voor Feyenoord al gespeeld met alleen nog half maart Ajax uit.
Dat betekent dat als Feyenoord rond midden februari nog bovenaan staat of in de buurt van Ajax het hoe dan ook een heel leuk competitieslot gaat worden.
Ik vind Feyenoord ook niet veel dit jaar hoor, vond ze vorig jaar sprankelender. Dit jaar is het De Boer-voetbal met veel balbezit en weinig dreiging, wel met slecht materiaal overigens.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax niet gaat voetballen wordt het sowieso niks maar echt onder de indruk van Feyenoord ben ik ook niet, die worden me wat teveel gehypet.
Ik heb ze niet zoveel gezien, vorig seizoen speelden ze meer zoals Ajax onder Ten Hag, dat is dit jaar wel wat anders, helaas is het bij Ajax nog een slag minder momenteel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord ook niet veel dit jaar hoor, vond ze vorig jaar sprankelender. Dit jaar is het De Boer-voetbal met veel balbezit en weinig dreiging, wel met slecht materiaal overigens.
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zoveel gezien, vorig seizoen speelden ze meer zoals Ajax onder Ten Hag, dat is dit jaar wel wat anders, helaas is het bij Ajax nog een slag minder momenteel.
Kan nog steeds inderdaad maar dan moet je om te beginnen vandaag wel met overtuiging en ruim winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.
Van welke plek moesten we toen terug komen? 11e of 12e plek?quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van welke plek moesten we toen terug komen? 11e of 12e plek?
meer punten achterstand, het was 1 keer 10 punten meen ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.
Staat me ook iets bij dat we van de plek kwamen die ik noemde, maar dat is dan van langer geleden meen ik. Ook na de winterstop pas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.
Ook niet waar. Als je nu elke wedstrijd met geluk 1-0 wint ben je ook kampioenquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan nog steeds inderdaad maar dan moet je om te beginnen vandaag wel met overtuiging en ruim winnen.
Kan me ook nog een seizoen herinneren dat Vitesse bovenaan stond in de winterstop, dat is goud voor een club als Ajax natuurlijk want je weet dat die het toch nooit vol gaan houden. Ben benieuwd op welk seizoen je doelt. Na 17 wedstrijden:quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer punten achterstand, het was 1 keer 10 punten meen ik.
SchreuderGod.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Volendam vocht voor z'n laatste kans
De eerste helft speelden we goed
Hij kan altijd raar vallen
We hebben niet verloren
2013quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan me ook nog een seizoen herinneren dat Vitesse bovenaan stond in de winterstop, dat is goud voor een club als Ajax natuurlijk want je weet dat die het toch nooit vol gaan houden. Ben benieuwd op welk seizoen je doelt. Na 17 wedstrijden:
2010-2011: 5 punten achterstand op koploper PSV.
2011-2012: 5 punten achterstand op koploper AZ.
2012-2013: 1 punt achter op koploper PSV.
2013-2014: 2 puntjes achter op koploper Vitesse.
Toegegeven, soms zaten er nog een paar clubs omheen maar dat is niet zo'n probleem als die clubs er niet zoveel van kunnen. Een goed PSV is eigenlijk altijd de grootste bedreiging maar dat goede PSV is er dit jaar niet.
Ben heel benieuwd na welke speelronde die 10 punten dan zijn geweest want op 17 wedstrijden stond Twente al niet eens meer bovenaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2013
https://nos.nl/artikel/22(...)jax-deed-het-in-2013
Nu zit je ook pas op de helft en het verschil is ook de helft minder.. op zich wel vergelijkbaar, lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:picommp Even opgezocht, verschil van 10 punten was na speelronde 11. Tja dan zit je nog eens op een derde van de competitie, maakt wel verschil.
Ligt er toch aan welke wedstrijden je dan al hebt gehad en welke niet. Maar goed het verschil is verre van 10 punten dus is het überhaupt niet relevant. We worden gewoon kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:picommp Even opgezocht, verschil van 10 punten was na speelronde 11. Tja dan zit je nog eens op een derde van de competitie, maakt wel verschil.
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ligt er toch aan welke wedstrijden je dan al hebt gehad en welke niet. Maar goed het verschil is verre van 10 punten dus is het überhaupt niet relevant. We worden gewoon kampioen van de armoede.
Is dat die man die de hele week al aan het klagen is dat die credits respect krijgt voor het spel van Feyenoord tijdens de klassieker? Klinkt inderdaad heel stabiel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.
Ach kom. Slot overpresteert al een jaar of 5 elk seizoen met al zijn clubs. Onmogelijk om vol te houden dat het geen goede coach is met dit matige materiaal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dat die man die de hele week al aan het klagen is dat die credits respect krijgt voor het spel van Feyenoord tijdens de klassieker? Klinkt inderdaad heel stabiel.
Die stond vorig jaar ook bovenaan om uiteindelijk op een straatlengte achterstand te eindigen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.
Uiteindelijk draait het allemaal om de concurrentie. AZ en Feyenoord lijken wel gegadigd om de 75 punten aan te tikken dit jaar, zal op het randje worden of je dat zelf ook gaat halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu zit je ook pas op de helft en het verschil is ook de helft minder.. op zich wel vergelijkbaar, lijkt me
Incorrect.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar ook bovenaan om uiteindelijk op een straatlengte achterstand te eindigen!
Feyenoord stond bovenaan na speelronde 12 en 13 om uiteindelijk op 12 punten van Ajax te eindigen. Dat klopt toch?quote:
Correct.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Feyenoord stond bovenaan na speelronde 12 en 13 om uiteindelijk op 12 punten van Ajax te eindigen. Dat klopt toch?
Wel met een gemankeerd speelschema.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Feyenoord stond bovenaan na speelronde 12 en 13 om uiteindelijk op 12 punten van Ajax te eindigen. Dat klopt toch?
Na een gemankeerd speelschema ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tadic op rechts?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:46 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Rulli; Rensch, Álvarez, Timber, Bassey; Berghuis, Klaassen, Taylor; Tadic, Brobbey, Bergwijn
De ommekeer
Oh, Feyenoord had meer thuiswedstrijden gehad of minder lastige tegenstanders? Of wat was er precies gemankeerd?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Na een gemankeerd speelschema ja.
Hij wordt toch de opvolger van Schreuder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjonnie Heitinga. Daar hoeven we ook niet van te verwachten.
Resultaten boeien totaal niet bij jong.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Heitinga, op basis van wat? Die heeft nou niet een bepaald relevant trackrecord opgebouwd met Jong....
Dit. Er is ook echt geen fuck aan. Inspiratieloos gebreiquote:
Wie raakt er wél een pepernoot?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis moet er wel uit. Raakt geen pepernoot.
Je haalt een mokersterke centrale negerverdediger die het volgens mij vooral moet hebben van mannetje uitschakelen en bal inleverenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:54 schreef aTypisch het volgende:
als je het nog leuk wil vinden de tweede helft moet je alleen op Bassey letten
zijn positionering is genieten
Berghuis is het grootste mysterie van het laatste jaar. Zit duidelijk in zijn nadagen. Heeft weinig rendement, (ja tegen RKC) speelt slordig en lijkt het niet meer te hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis moet er wel uit. Raakt geen pepernoot.
Zouden de spelers zelf niet stiekem toch het laatste zetje willen geven?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Tempo te traag. Zet die turbo er op want zo speel je nooit een verdediging kapot. Het kan zo simpel zijn.
Ik weet niet wat ik zie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:09 schreef RipCity het volgende:
Ook goede instelling om minuut later even chill binnen te wandelen.
Nahquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Einde Schreuder toch wel hopelijk? Ik bedoel, dit is gewoon een brevet van onvermogen, als je zelfs tegen Volendam niet eens kansen kan creëren.
Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden gewoon kampioen
8quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaat
20 schoten vs 1 schot. Dat lijkt me, in ieder geval, in deze pot niet nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
Dit kan je niet alleen aan de trainer toeschrijven zo langzamerhand.
Het is 1 grote puinhoop , de hele clubquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
Dit kan je niet alleen aan de trainer toeschrijven zo langzamerhand.
Was te verwachten wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is 1 grote puinhoop , de hele club
Ach schei uit waarvan er 3 op goalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
20 schoten vs 1 schot. Dat lijkt me, in ieder geval, in deze pot niet nee.
Het feit dat het ene schot erin gaat heeft ook met gebrek aan kwaliteit te maken, hoe Rensch dat kopduel ingaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oja, sorry je hebt helemaal gelijk, dan valt het mee!quote:
Heeft weinig meer met tactiek van doen inderdaad. Maar goed morgen is Johnny Heitinga hoofdtrainer. Dit is wel klaar voor Alfred denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk niet dat hij alleen die beslissing neemt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En je moet vrezen voor de volgende trainer met Hamstra aan het roer.
van gaal vragen of hij het via zoom vanuit portugal wil regelen allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja wie gaat nu eens opstaan bij de club? Vd Sar is een mietje. De RvC zie ik ook niet. Er is geen TD dus daar hoef je ook niet op te rekenen.
Dus ja, wat nu?
Dat is het meest treurige eraan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij alleen die beslissing neemt.
De spelersraadquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja wie gaat nu eens opstaan bij de club? Vd Sar is een mietje. De RvC zie ik ook niet. Er is geen TD dus daar hoef je ook niet op te rekenen.
Dus ja, wat nu?
wie zet die rat dan ook neer op een verdedigende middenvelder plek?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Berghuis is het grootste mysterie van het laatste jaar. Zit duidelijk in zijn nadagen. Heeft weinig rendement, (ja tegen RKC) speelt slordig en lijkt het niet meer te hebben.
Ik denk zomaar dat onder Ten Hag er instructies zouden zijn dat je de beste kopper van de tegenstander koppelt aan de beste kopper van Ajaxquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:28 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het feit dat het ene schot erin gaat heeft ook met gebrek aan kwaliteit te maken, hoe Rensch dat kopduel ingaat
Als alle spelers uit vorm zijn en er niks van bakken ligt het ook gewoon aan de trainer en tactiek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef aTypisch het volgende:
ligt toch ook wel een beetje aan de spelers
Tjah ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schreuder ziet een hoop goede dingen, stijgende lijn enzo
Ga er nou maar niet vanuitquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder er nu toch wel definitief uit![]()
Enig lichtpuntje van vandaag
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af. Kampioen van de armoede natuurlijk, maar onze armoede is nog steeds vele malen beter dan de armoede van de rest.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaat
Dat kan toch niet?quote:
zeker waarquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als alle spelers uit vorm zijn en er niks van bakken ligt het ook gewoon aan de trainer en tactiek.
Wat moet er in hemelsnaam nog meer gebeuren, je kunt Heitinga wel doorschuiven als assistent maar dit zit veel dieper....quote:
Stop met drugs dat is slecht voor jequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af.
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat moet er in hemelsnaam nog meer gebeuren, je kunt Heitinga wel doorschuiven als assistent maar dit zit veel dieper....
Ja dat was enorm dom.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker waar
alleen is de situatie nu zo verneukt omdat ze hem voor het WK hebben laten zitten
Hou op met deze act.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af. Kampioen van de armoede natuurlijk, maar onze armoede is nog steeds vele malen beter dan de armoede van de rest.
Wie dan? AZ en Feyenoord zonder een echte selectie, PSV zonder vleugelaanvallers?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stop met drugs dat is slecht voor je
Dat lijkt me prima, seizoen is toch al naar de klote na vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert. Na 6 niet-gewonnen wedstrijden (en 4 uit 15) op 'maar' 9 punten staan zegt genoeg.quote:
Is ook niet de oplossing, Johnny is ook te soft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.
Het is niet verstandig het niet te doen,quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Dat die wijven het nog blijven volhouden?
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert. Na 6 niet-gewonnen wedstrijden op 'maar' 9 punten staan zegt genoeg.
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert.
Exact.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er ook ergens een ajax podcast te vinden na de wedstrijd?
Nu al genot
Feyenoord staat 8 punten voor simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie dan? AZ en Feyenoord zonder een echte selectie, PSV zonder vleugelaanvallers?
Kale en KokkieGodquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben ook zo'n ramptoerist
graag aanraders
Tweede helft 0 uitgespeelde kansen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.
Thuis, tegen volendam, achter in de 74ste minuut.
Beneden alle niveaus denkbaar
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Eigen schuld jongens
hadden jullie eerder een statement moeten maken richting van der sar
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.
Als dat zo is dan is de hele club wel ziekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zitten
Bergwijn is het daar niet mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Nou hehe eindelijk op puur opportunisme een goal.
30mln voor een stoel warm te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bergwijn is het daar niet mee eens
Ik voorspel Schreuder: "Het is heel lastig spelen tegen een ploeg die met 10 man voor de goal hangt. We hebben goed gepasst en de jongens zijn er in blijven geloven. Ik zie steeds meer een team."quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.
Echt
Heel
Triest
Ik heb eigenlijk hetzelfde, hoe erg is datquote:
020 xDquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
020 - 7 wedstrijden 6 punten
Vol - 7 wedstrijden 7 punten
Oh god nu komen alle 12 jarige pubers ook nog langsquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
020 - 7 wedstrijden 6 punten
Vol - 7 wedstrijden 7 punten
Wat wil je met zo'n kansloze trainer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is ook echt helemaal de weg kwijt trouwens, 0 zelfvertrouwen
Komt goed maatje de kleine clubs mogen ook een keer wat winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan toch niet jongens
Wat een waanzinnige pleuriszooi
Okequote:Op woensdag 25 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC
Dit moeten (!) gewoon 21 punten worden.
Daarna Heerenveen-uit en Feyenoord-thuis. Als je die eerste zeven wedstrijden wint met enige overtuiging en het zelfvertrouwen er weer is, zouden die potjes ook gewoon gewonnen moeten worden.
Daarna Go Ahead uit, Fortuna thuis en Emmen thuis. Moet je ook gewoon negen punten halen.
Daarna krijg je het lastigste deel met PSV, AZ, Groningen, Utrecht en Twente.
Kortom: komende zeven wedstrijden winnen
Uiteindelijk zelfs maar 7quote:
Ik durf er geen euro op te zetten hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit moet genoeg zijn voor exit toch?
Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit moet genoeg zijn voor exit toch?
Er is leven, er is leven na de dood.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
Wat kan Schreuder er aan doen dat Ajax een flutkeeper heeft gehaald die bij de 0-1 weer de fout in ging
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf er geen euro op te zetten hoor
Van Bronckhorst kreeg Advocaat naast zichquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?
Ik denk dat je een goede people manager ervoor gaan zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die er ook niets van bakt en ook al wedstrijd na wedstrijd faalt.
Dat in de winterstop halen van zo'n keeper is wel het ultieme bewijs dat men bij deze club maar wat doet. Het is dat ze financieel veel kunnen lijden anders had je zo maar in financieel zware jaren terecht kunnen komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
Die keeper staat er ook maar als een zoutzak bij die 0-1.... hadden net zo goed Pasveer kunnen laten staan. Weggegooid geld
Komt niet goedquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed maatje de kleine clubs mogen ook een keer wat winnen.
Maar Aad de Mos is dement...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt niet goed
Zou die eruit gaan?
SOW KOEKOEK dit zal aankomen in de bestuurskamer van Ajax.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Peter Bosz met Heitinga ernaastquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo danquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |