Voor de winterstop dacht ik nog wel dat het goed zou komen erna, veel spelers bezig met WK dus niet volledig op Ajax gefocust en veel onrust door die transferzomer maar na de winterstop is het eigenlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.
Als Ajax niet gaat voetballen wordt het sowieso niks maar echt onder de indruk van Feyenoord ben ik ook niet, die worden me wat teveel gehypet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het programma wel interessant moet ik zeggen. Midden februari zijn alle topduels voor Feyenoord al gespeeld met alleen nog half maart Ajax uit.
Dat betekent dat als Feyenoord rond midden februari nog bovenaan staat of in de buurt van Ajax het hoe dan ook een heel leuk competitieslot gaat worden.
Ik vind Feyenoord ook niet veel dit jaar hoor, vond ze vorig jaar sprankelender. Dit jaar is het De Boer-voetbal met veel balbezit en weinig dreiging, wel met slecht materiaal overigens.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax niet gaat voetballen wordt het sowieso niks maar echt onder de indruk van Feyenoord ben ik ook niet, die worden me wat teveel gehypet.
Ik heb ze niet zoveel gezien, vorig seizoen speelden ze meer zoals Ajax onder Ten Hag, dat is dit jaar wel wat anders, helaas is het bij Ajax nog een slag minder momenteel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord ook niet veel dit jaar hoor, vond ze vorig jaar sprankelender. Dit jaar is het De Boer-voetbal met veel balbezit en weinig dreiging, wel met slecht materiaal overigens.
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zoveel gezien, vorig seizoen speelden ze meer zoals Ajax onder Ten Hag, dat is dit jaar wel wat anders, helaas is het bij Ajax nog een slag minder momenteel.
Kan nog steeds inderdaad maar dan moet je om te beginnen vandaag wel met overtuiging en ruim winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.
Van welke plek moesten we toen terug komen? 11e of 12e plek?quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel word je alsnog gewoon kampioen hoor. Periode 2011-2014 all over again.
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van welke plek moesten we toen terug komen? 11e of 12e plek?
meer punten achterstand, het was 1 keer 10 punten meen ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.
Staat me ook iets bij dat we van de plek kwamen die ik noemde, maar dat is dan van langer geleden meen ik. Ook na de winterstop pas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook 4e of 5e volgens mij. Redelijk vergelijkbaar met nu.
Ook niet waar. Als je nu elke wedstrijd met geluk 1-0 wint ben je ook kampioenquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan nog steeds inderdaad maar dan moet je om te beginnen vandaag wel met overtuiging en ruim winnen.
Kan me ook nog een seizoen herinneren dat Vitesse bovenaan stond in de winterstop, dat is goud voor een club als Ajax natuurlijk want je weet dat die het toch nooit vol gaan houden. Ben benieuwd op welk seizoen je doelt. Na 17 wedstrijden:quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer punten achterstand, het was 1 keer 10 punten meen ik.
SchreuderGod.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Volendam vocht voor z'n laatste kans
De eerste helft speelden we goed
Hij kan altijd raar vallen
We hebben niet verloren
2013quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan me ook nog een seizoen herinneren dat Vitesse bovenaan stond in de winterstop, dat is goud voor een club als Ajax natuurlijk want je weet dat die het toch nooit vol gaan houden. Ben benieuwd op welk seizoen je doelt. Na 17 wedstrijden:
2010-2011: 5 punten achterstand op koploper PSV.
2011-2012: 5 punten achterstand op koploper AZ.
2012-2013: 1 punt achter op koploper PSV.
2013-2014: 2 puntjes achter op koploper Vitesse.
Toegegeven, soms zaten er nog een paar clubs omheen maar dat is niet zo'n probleem als die clubs er niet zoveel van kunnen. Een goed PSV is eigenlijk altijd de grootste bedreiging maar dat goede PSV is er dit jaar niet.
Ben heel benieuwd na welke speelronde die 10 punten dan zijn geweest want op 17 wedstrijden stond Twente al niet eens meer bovenaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2013
https://nos.nl/artikel/22(...)jax-deed-het-in-2013
Nu zit je ook pas op de helft en het verschil is ook de helft minder.. op zich wel vergelijkbaar, lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:picommp Even opgezocht, verschil van 10 punten was na speelronde 11. Tja dan zit je nog eens op een derde van de competitie, maakt wel verschil.
Ligt er toch aan welke wedstrijden je dan al hebt gehad en welke niet. Maar goed het verschil is verre van 10 punten dus is het überhaupt niet relevant. We worden gewoon kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:picommp Even opgezocht, verschil van 10 punten was na speelronde 11. Tja dan zit je nog eens op een derde van de competitie, maakt wel verschil.
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ligt er toch aan welke wedstrijden je dan al hebt gehad en welke niet. Maar goed het verschil is verre van 10 punten dus is het überhaupt niet relevant. We worden gewoon kampioen van de armoede.
Is dat die man die de hele week al aan het klagen is dat die credits respect krijgt voor het spel van Feyenoord tijdens de klassieker? Klinkt inderdaad heel stabiel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.
Ach kom. Slot overpresteert al een jaar of 5 elk seizoen met al zijn clubs. Onmogelijk om vol te houden dat het geen goede coach is met dit matige materiaal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dat die man die de hele week al aan het klagen is dat die credits respect krijgt voor het spel van Feyenoord tijdens de klassieker? Klinkt inderdaad heel stabiel.
Die stond vorig jaar ook bovenaan om uiteindelijk op een straatlengte achterstand te eindigen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal er om hangen met een stabiele coach als Slot bij Feyenoord. Dat is geen Fredje Rutten, Dickie Advocaat of Steve McClaren.
Uiteindelijk draait het allemaal om de concurrentie. AZ en Feyenoord lijken wel gegadigd om de 75 punten aan te tikken dit jaar, zal op het randje worden of je dat zelf ook gaat halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu zit je ook pas op de helft en het verschil is ook de helft minder.. op zich wel vergelijkbaar, lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |