Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden gewoon kampioen
8quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaat
20 schoten vs 1 schot. Dat lijkt me, in ieder geval, in deze pot niet nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
Dit kan je niet alleen aan de trainer toeschrijven zo langzamerhand.
Het is 1 grote puinhoop , de hele clubquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
Dit kan je niet alleen aan de trainer toeschrijven zo langzamerhand.
Was te verwachten wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is 1 grote puinhoop , de hele club
Ach schei uit waarvan er 3 op goalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
20 schoten vs 1 schot. Dat lijkt me, in ieder geval, in deze pot niet nee.
Het feit dat het ene schot erin gaat heeft ook met gebrek aan kwaliteit te maken, hoe Rensch dat kopduel ingaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oja, sorry je hebt helemaal gelijk, dan valt het mee!quote:
Heeft weinig meer met tactiek van doen inderdaad. Maar goed morgen is Johnny Heitinga hoofdtrainer. Dit is wel klaar voor Alfred denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk niet dat hij alleen die beslissing neemt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En je moet vrezen voor de volgende trainer met Hamstra aan het roer.
van gaal vragen of hij het via zoom vanuit portugal wil regelen allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja wie gaat nu eens opstaan bij de club? Vd Sar is een mietje. De RvC zie ik ook niet. Er is geen TD dus daar hoef je ook niet op te rekenen.
Dus ja, wat nu?
Dat is het meest treurige eraan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij alleen die beslissing neemt.
De spelersraadquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja wie gaat nu eens opstaan bij de club? Vd Sar is een mietje. De RvC zie ik ook niet. Er is geen TD dus daar hoef je ook niet op te rekenen.
Dus ja, wat nu?
wie zet die rat dan ook neer op een verdedigende middenvelder plek?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Berghuis is het grootste mysterie van het laatste jaar. Zit duidelijk in zijn nadagen. Heeft weinig rendement, (ja tegen RKC) speelt slordig en lijkt het niet meer te hebben.
Ik denk zomaar dat onder Ten Hag er instructies zouden zijn dat je de beste kopper van de tegenstander koppelt aan de beste kopper van Ajaxquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:28 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het feit dat het ene schot erin gaat heeft ook met gebrek aan kwaliteit te maken, hoe Rensch dat kopduel ingaat
Als alle spelers uit vorm zijn en er niks van bakken ligt het ook gewoon aan de trainer en tactiek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef aTypisch het volgende:
ligt toch ook wel een beetje aan de spelers
Tjah ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schreuder ziet een hoop goede dingen, stijgende lijn enzo
Ga er nou maar niet vanuitquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder er nu toch wel definitief uit![]()
Enig lichtpuntje van vandaag
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af. Kampioen van de armoede natuurlijk, maar onze armoede is nog steeds vele malen beter dan de armoede van de rest.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewaagd, als je in eigen huis achterstaat tegen Volendam en virtueel 9 punten achterstaat
Dat kan toch niet?quote:
zeker waarquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als alle spelers uit vorm zijn en er niks van bakken ligt het ook gewoon aan de trainer en tactiek.
Wat moet er in hemelsnaam nog meer gebeuren, je kunt Heitinga wel doorschuiven als assistent maar dit zit veel dieper....quote:
Stop met drugs dat is slecht voor jequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |