Vanaf volgend seizoen, dacht ik. PSV speelde dit seizoen nog gewoon voorrondequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:43 schreef Alpha0 het volgende:
2e plek was toch ook directe plaatsing CL, of was dat alleen vorig seizoen?
Eens, tokkie gedrag voor provincieclubjes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef PLY het volgende:
Met witte zakdoekjes steun je je club niet.
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.
Zelfs een blinde ziet dat hij moet wieberen en jij blijft het maar recht pratenquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.
Als Feyenoordsupporter sta ik volledig achter dit planquote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Nee de kous is niet af daarmee. Alsof de fans het zomaar moeten accepteren dat hij blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Gelijkspelquote:Op donderdag 26 januari 2023 06:49 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Op naar een heel klein beetje eerherstel, begin van een goede serie... het moet toch kunnen; zelfs met een zwalkende trainer...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:21 schreef TLC het volgende:
Ergens hoop je toch dat minimaal 1 puntje pakt zodat Schreudert opflikkert
Dat wordt gewoon 3 ŕ 4-0 en Schreuder blijft lekker zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het vanavond zal gaan.
Excelsior, Cambuur en Twente (beker) uit zullen dan ook eerder bepalend gaan worden wmb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 3 ŕ 4-0 en Schreuder blijft lekker zitten
Ik kan echt niet wachten tot eind meiquote:Op donderdag 26 januari 2023 02:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Feyenoordsupporter sta ik volledig achter dit plan
Volendam kan er niets van.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het vanavond zal gaan.
Nu nog wel maar er vallen er altijd een aantal af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef Ramboetan het volgende:
Leuke van dit seizoen is wel dat je nu 5 teams hebt die op de helft van het seizoen nog strijden om de titel. Zijn er normaal gesproken 2 en hooguit 3.
Op zich wel maar je hebt zelf een punt of 10 te weinig dus wie maakt het spannend.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef Ramboetan het volgende:
Leuke van dit seizoen is wel dat je nu 5 teams hebt die op de helft van het seizoen nog strijden om de titel. Zijn er normaal gesproken 2 en hooguit 3.
Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knapquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Dit lees ik elke week. En elke week is er puntverlies. En elke week zit Schreuder er nog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuchquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knap
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuch
als keeper is dat juist een prequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.
Als ex prof zou hij daar toch wel iets van moeten weten, ik ben er wel klaar mee omdat ik geen verbetering in het voetbal zie maar op de training schijnt het geweldig te gaan hoor ik wekelijks.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als keeper is dat juist een pre
als hoofd van een voetbalclub misschien wat minder
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersverenigingquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Ja er zijn er zelfs bij die met hun rug naar het veld staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelen
mij doet het ook allemaal niks oude manquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Misschien heeft de megafoonmongool wel gewoon een keer een goede dagquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij doet het ook allemaal niks oude man
maar die jochies willen zich wat graag bewijzen dus gaan echt wel de hele wedstrijd spreekkoren komen
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
ach ik wil die gast ook wel weg hebben hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam kan er niets van.
En wie speelde er toen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |