Vanaf volgend seizoen, dacht ik. PSV speelde dit seizoen nog gewoon voorrondequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:43 schreef Alpha0 het volgende:
2e plek was toch ook directe plaatsing CL, of was dat alleen vorig seizoen?
Eens, tokkie gedrag voor provincieclubjes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef PLY het volgende:
Met witte zakdoekjes steun je je club niet.
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij krijgt wel echt een stijve pik van schreuder he.
Zelfs een blinde ziet dat hij moet wieberen en jij blijft het maar recht pratenquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh idioot. Ik geef mijn realistische mening enkel.
Als Feyenoordsupporter sta ik volledig achter dit planquote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Nee de kous is niet af daarmee. Alsof de fans het zomaar moeten accepteren dat hij blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren. Hoe duidelijk moet het nog worden. Er is een statement afgegeven begin van deze week waarin de steun voor Schreuder wordt vervolgd. Daar is dan toch de kous mee af. Laten we het nou gewoon eens afwachten voorlopig.
Gelijkspelquote:Op donderdag 26 januari 2023 06:49 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Op naar een heel klein beetje eerherstel, begin van een goede serie... het moet toch kunnen; zelfs met een zwalkende trainer...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:21 schreef TLC het volgende:
Ergens hoop je toch dat minimaal 1 puntje pakt zodat Schreudert opflikkert
Dat wordt gewoon 3 à 4-0 en Schreuder blijft lekker zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe moeilijk of makkelijk het vanavond zal gaan.
Excelsior, Cambuur en Twente (beker) uit zullen dan ook eerder bepalend gaan worden wmb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 3 à 4-0 en Schreuder blijft lekker zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |