Ja ook zoiets, is helemaal geen probleem als je er een bron bijzet.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zo werden filmpjes van dgk ook vaak gebruikt. later is die persoon wel credits aan dgk gaan geven staat me bij
Komen we vast nog te weten komende tijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:53 schreef suzi1 het volgende:
al heeft ze wel de boel laten verbouwen, maakt niks want is trend
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2023 09:56 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan gaan we daar eens goed over babbelen
Ik hoop het!quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef suzi1 het volgende:
ik denk zomaar dat jason nog wel in de finale kan komen
omgebouwde ventquote:Op maandag 23 januari 2023 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij gelijk de haters zijn vresselijk
de idioten zeggenn ook zij is eigentlich
en vent![]()
Ow van mij mag hij absoluut de finale halen! Denk alleen niet dat hij zover gaat komenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met een omgebouwde vent,is trend
dacht pannekoeken.. heb de stream op de achtergrond aanstaan zit in pot van fortnitequote:Op maandag 23 januari 2023 10:09 schreef Flori het volgende:
Wat is Ilse aan het maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:06 schreef mario390 het volgende:
ja je makt en grap op twitter
bedoelen ze het maar serieus
Kleintjes dan zo te zienquote:Op maandag 23 januari 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht pannekoeken.. heb de stream op de achtergrond aanstaan zit in pot van fortnite
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben ik nou de enige die niets snapt van wat mario vertelt hier.
En ze zijn naar binnen geroepen begrijp ik dat nou goed?
vast de american pancakes die Charlotte wilde maken. Denk dat ze daar nu een poging toe doen. Of een soort van poffertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleintjes dan zo te zien
[ afbeelding ]
grote poffertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleintjes dan zo te zien
[ afbeelding ]
Nounou wat een avontuur was datquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.
Nu 1 voor 1 naar de dgk om over het slaapavonduurtje te vertellen
Aja van die dikke, zie het beter op de bordenquote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vast de american pancakes die Charlotte wilde maken. Denk dat ze daar nu een poging toe doen. Of een soort van poffertjes
Ow daar heb ik nu ook zin inquote:Op maandag 23 januari 2023 10:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Aja van die dikke, zie het beter op de borden![]()
[ afbeelding ]
heb ik niet mebekommen heb erst weer of half 4 gekijkt en mequote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.
Aha ok dus toch.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze gaan ontbijten nuquote:Op maandag 23 januari 2023 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
ik denk ik switch van stream om van de gruwelpraat af te zijn, is t daar gewoon tzelfde![]()
dan maar ff mute.
geeft iemand headsup als t over iets anders gaat? thx! (ook aant werk op kantoor, dus stream op de achtergrond)
De Crap suzet van Nessiequote:Op maandag 23 januari 2023 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
zien er goed uit
beter dan Vanessa haar pannenkoeken (een van de grappigste Utopia 1 momenten) leuke throwback
true that.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:41 schreef suzi1 het volgende:
als je alleen zit te eten merk je het wrs niet op dat je zelf ook die tikgeluiden maakt.
BB harder dan ooitquote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
moet de kutbatteriewissel
bij de ontbijt ,feboidiots laat ze klaar
ontbijten
Jolien: Wat allemaal duurzaam, die batterij zit voor twee dagen nog vol.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
moet de kutbatteriewissel
bij de ontbijt ,feboidiots laat ze klaar
ontbijten
BB: mijn huis, mijn regels. Als hij ze tijdens het eten wil pesten met een batterijwissel, mag en kan ie dat.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet mal bij het eten
hebben ze rust
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:37 schreef suzi1 het volgende:
ooit bij iemand oliebollen gekregen. vroeg of ze gevuld waren met room ofzo (blief ik niet). nee dus, waren niet goed doorgefrituurd
sleepersquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
wat was dat voor een serie daarstraks waar jason het over had, met die politie die criminele dingen moet doen? op netflix nieuw blijkbaar net voor hij erin ging?
Is op Videoland, Sleepersquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
wat was dat voor een serie daarstraks waar jason het over had, met die politie die criminele dingen moet doen? op netflix nieuw blijkbaar net voor hij erin ging?
Sleepers op videolandquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
ik mag het hopen van niet. Lekker rustig op de stream nu cheche eruit is. En chacha is ook rustiger.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Er komt nog een Vlaamse man.
Charlotte: Ik hoop een West Vlaamse.
Jolien: Deze week 1 weg.
Charlotte: En er kunnen ook mensen terugkomen, ik heb een vermoeden dat we Chelsea nog een keer gaan zien.
Moet wel, wie wint krijgt zijn eigen coins terug + mogen de coins van de verliezers verdelenquote:Op maandag 23 januari 2023 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Allemaal hun eigen coins tellen haha.
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:32 schreef mario390 het volgende:
de febo werd wel hoopelijk niet zo dom zijn
dat rob lopen moet
Dat is helemaal nog niet verteld dus het is echt een gok wat ermee gaat gebeuren na het spelquote:Op maandag 23 januari 2023 11:35 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Moet wel, wie wint krijgt zijn eigen coins terug + mogen de coins van de verliezers verdelen
Die zijn toch al veel anti-rob sinds zijn opmerking dat hij tegen de string van Chelsea aan zat te kijken toen ze net weg was.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.
Volgens mij zei de stem dat het winnende team alle coins krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet verteld dus het is echt een gok wat ermee gaat gebeuren na het spel
Maar Twitter is knetter gestoord.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn toch al veel anti-rob sinds zijn opmerking dat hij tegen de string van Chelsea aan zat te kijken toen ze net weg was.
Ja dat wel maar of het dan weer verdeeld moest worden onder het winnende team dat is nog niet gezegdquote:Op maandag 23 januari 2023 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zei de stem dat het winnende team alle coins krijgt.
Ha de SL...
Bart zei dat als er een paar coins over blijven na het verdelen, dat die dan voor de wasmachine zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar of het dan weer verdeeld moest worden onder het winnende team dat is nog niet gezegd
vele op twitter zijn zwaar gestoortquote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.
Charlotte: Ze gaan jou niet laten boksen. Ik denk dat het een puzzel is.
Rob:Ik had net 1 munt in de douche gedaan, hebben ze expres gedaan want anders stond ik onder de douche.
Charlotte: Kunnen we nu nog snel chocoladebroodjes kopen? Big Brother heeft niet gezegd dat dit niet mocht, ik zou echt nog wat kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |