BB: mijn huis, mijn regels. Als hij ze tijdens het eten wil pesten met een batterijwissel, mag en kan ie dat.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet mal bij het eten
hebben ze rust
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:37 schreef suzi1 het volgende:
ooit bij iemand oliebollen gekregen. vroeg of ze gevuld waren met room ofzo (blief ik niet). nee dus, waren niet goed doorgefrituurd
sleepersquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
wat was dat voor een serie daarstraks waar jason het over had, met die politie die criminele dingen moet doen? op netflix nieuw blijkbaar net voor hij erin ging?
Is op Videoland, Sleepersquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
wat was dat voor een serie daarstraks waar jason het over had, met die politie die criminele dingen moet doen? op netflix nieuw blijkbaar net voor hij erin ging?
Sleepers op videolandquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
ik mag het hopen van niet. Lekker rustig op de stream nu cheche eruit is. En chacha is ook rustiger.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Er komt nog een Vlaamse man.
Charlotte: Ik hoop een West Vlaamse.
Jolien: Deze week 1 weg.
Charlotte: En er kunnen ook mensen terugkomen, ik heb een vermoeden dat we Chelsea nog een keer gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |