Ja ook zoiets, is helemaal geen probleem als je er een bron bijzet.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zo werden filmpjes van dgk ook vaak gebruikt. later is die persoon wel credits aan dgk gaan geven staat me bij
Komen we vast nog te weten komende tijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:53 schreef suzi1 het volgende:
al heeft ze wel de boel laten verbouwen, maakt niks want is trend
Dat sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2023 09:56 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan gaan we daar eens goed over babbelen
Ik hoop het!quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef suzi1 het volgende:
ik denk zomaar dat jason nog wel in de finale kan komen
omgebouwde ventquote:Op maandag 23 januari 2023 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij gelijk de haters zijn vresselijk
de idioten zeggenn ook zij is eigentlich
en vent![]()
Ow van mij mag hij absoluut de finale halen! Denk alleen niet dat hij zover gaat komenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met een omgebouwde vent,is trend
dacht pannekoeken.. heb de stream op de achtergrond aanstaan zit in pot van fortnitequote:Op maandag 23 januari 2023 10:09 schreef Flori het volgende:
Wat is Ilse aan het maken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:06 schreef mario390 het volgende:
ja je makt en grap op twitter
bedoelen ze het maar serieus
Kleintjes dan zo te zienquote:Op maandag 23 januari 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht pannekoeken.. heb de stream op de achtergrond aanstaan zit in pot van fortnite
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben ik nou de enige die niets snapt van wat mario vertelt hier.
En ze zijn naar binnen geroepen begrijp ik dat nou goed?
vast de american pancakes die Charlotte wilde maken. Denk dat ze daar nu een poging toe doen. Of een soort van poffertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleintjes dan zo te zien
[ afbeelding ]
grote poffertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleintjes dan zo te zien
[ afbeelding ]
Nounou wat een avontuur was datquote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.
Nu 1 voor 1 naar de dgk om over het slaapavonduurtje te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |