Aja van die dikke, zie het beter op de bordenquote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vast de american pancakes die Charlotte wilde maken. Denk dat ze daar nu een poging toe doen. Of een soort van poffertjes
Ow daar heb ik nu ook zin inquote:Op maandag 23 januari 2023 10:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Aja van die dikke, zie het beter op de borden![]()
[ afbeelding ]
heb ik niet mebekommen heb erst weer of half 4 gekijkt en mequote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.
Nu 1 voor 1 naar de dgk om over het slaapavonduurtje te vertellen
Aha ok dus toch.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Begreep dat ze vannacht na een uur weer binnen konden gaan slapen omdat het buiten begon te miezelen/ regenen.
Nu 1 voor 1 naar de dgk om over het slaapavonduurtje te vertellen
Ze gaan ontbijten nuquote:Op maandag 23 januari 2023 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
ik denk ik switch van stream om van de gruwelpraat af te zijn, is t daar gewoon tzelfde![]()
dan maar ff mute.
geeft iemand headsup als t over iets anders gaat? thx! (ook aant werk op kantoor, dus stream op de achtergrond)
De Crap suzet van Nessiequote:Op maandag 23 januari 2023 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
zien er goed uit
beter dan Vanessa haar pannenkoeken (een van de grappigste Utopia 1 momenten) leuke throwback
true that.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:41 schreef suzi1 het volgende:
als je alleen zit te eten merk je het wrs niet op dat je zelf ook die tikgeluiden maakt.
BB harder dan ooitquote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
moet de kutbatteriewissel
bij de ontbijt ,feboidiots laat ze klaar
ontbijten
Jolien: Wat allemaal duurzaam, die batterij zit voor twee dagen nog vol.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
moet de kutbatteriewissel
bij de ontbijt ,feboidiots laat ze klaar
ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |