Vraag een mod is primaquote:Op zondag 22 januari 2023 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wou dit topic snowpatrol noemen
Precies het is prima zoquote:Op zondag 22 januari 2023 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan die mods hier
Alleen Dees is liefquote:Op zondag 22 januari 2023 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan die mods hier
Nou ik heb haar irl gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb haar irl gezien.Je hebt mijn dag verpest muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Graag gedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt mijn dag verpest muis
Uhh wattuh?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vind je dat leuk zoek het lekker uit
Ik heb iets verkeerds gedaanquote:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geef er ook niks meer om zoek het uit
Oh gelukkigquote:
Lekkere muziek voor jouquote:
D. is ook tof.quote:
Is dat Thais voor tampons?quote:
Waarom zou iemand zoiets raars doen?quote:
Ben geen fan van soja dingen.quote:
Ja dat welquote:
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sushi vretende Soja mensen wil ik niet in mijn buurt hebben
Maar mag haring wel of gewoon geen enkele vorm van rauwe vis?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niks wat uit de zee komt en hoe het bereid wordquote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar mag haring wel of gewoon geen enkele vorm van rauwe vis?
quote:
Gaat meer om de hoeveelheid koude plakrijst in dat jasje er omheenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ga lekker ergens in de noordzee zitten dan ofzoquote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor jouw stukje vlees is meer soja nodig.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat zijn ook een stel natuurvernielers met de verbouw.
Haring.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sashimi dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat meer om de hoeveelheid koude plakrijst in dat jasje er omheen
Ik vond het eerst ook niks, het is een soort koek van gefermenteerde sojabonen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zoiets raars doen?
In plakjes, bakken, beetje ketjap erbij, heerlijk!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks, het is een soort koek van gefermenteerde sojabonen.
Maar na een paar keer proberen vind ik het heerlijk. Ik eet het nu wel elke week in een gerecht.
Het was voor mij even wennen. Maare zeker heerlijk, die smaak van ketjap bijvoorbeeld trekt er ook gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In plakjes, bakken, beetje ketjap erbij, heerlijk!
Ik vind het ook de lekkerste bereiding met ketjap. Wat overblijft vind ik ook een lekkere snack voor tussendoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was voor mij even wennen. Maare zeker heerlijk, die smaak van ketjap bijvoorbeeld trekt er ook gelijk in.
Weet jij wat eten voor een impact heeft op het leven?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Ik moet die zooi niet. Plakkie rijst met een gram visquote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.quote:
Surstroming meetquote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.
Haring > sushiquote:Op zondag 22 januari 2023 23:07 schreef Soury het volgende:
Toeristen gaan ook over hun nek met haring.
Je moet het onder water open maken. Dan is er niks aan de handquote:
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.quote:
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder nietquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behorenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Net als de rest van de mensheid toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behoren
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als de rest van de mensheid toch?
Dat hele zeevruchtenverhaal kan mij ook gestolen worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je het er ook niet ingooien.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat mij mijn ding maar doen ik red me welquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen kibbeling?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder niet
Ik heb het 30 jaar geleden een keer geprobeerd, ik gruwel nog van die gore smaakquote:
De Mecano van Hijo de la luna?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
Kijk nu een soort Special op de Spanjool over Mecano ...
Ja diequote:
Wat een prachtige versie, die man kan echt alles met zijn stem!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die
en deze
Denk dat ik als 1e de LP had toen ... maar de broertjes Cano maakten veel meer ...
Ok dan via internetquote:Op zondag 22 januari 2023 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen TV-aansluiting of abo.
Dit werkt gewoon!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan via internet
https://www.rtve.es/play/(...)todo-mecano/6756384/
misschien met VPN
Tis al weer wat uren geleden.quote:
Ook goed zelfdequote:
ja snap ik ... beetje snel format , maar gaat om alles wat ze hebben gedaan en of geproduceerd ... ik herken bijna allesquote:Op maandag 23 januari 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit werkt gewoon!
Al is mijn Spaans niet goed genoeg om dit 100% te volgen
Ik heb een biertjequote:
Ik zat even verwikkeld in een R&P topic. Vermakelijk welquote:
Daar kom ik nooit of nauwelijksquote:Op maandag 23 januari 2023 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even verwikkeld in een R&P topic. Vermakelijk wel
Ik ook niet echt. Lees wel vaak. Eigenlijk is lezen beter dan reagerenquote:
Drama queenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Lees wel vaak. Eigenlijk is lezen beter dan reageren
Ja echt he?quote:Op maandag 23 januari 2023 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel erg da forum ik snap wel dat Soury daar zit
Haha ik zie het.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even verwikkeld in een R&P topic. Vermakelijk wel
Moet jij zeggen FB koningquote:
Ja ach soms is het wel lekker om even stoom af te blazen. Daar heb ik fok voorquote:Op maandag 23 januari 2023 00:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik zie het.
In dat wespennest ga ik mij niet mengen.
Dat volk kan beter goede hulp zoekenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik zie het.
In dat wespennest ga ik mij niet mengen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach soms is het wel lekker om even stoom af te blazen. Daar heb ik fok voor
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima modsquote:Op maandag 23 januari 2023 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat volk kan beter goede hulp zoeken
Ik kom daar nooit dus ik weet van niksquote:Op maandag 23 januari 2023 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima mods
Nou danquote:Op maandag 23 januari 2023 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus ik weet van niks
Ik zit binnenquote:
Voor jouquote:
quote:
Ik haat dat nummer en die ventquote:
Ja godver..wat dat danquote:Op maandag 23 januari 2023 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer en die vent
Lol, niet allemaal hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima mods
Okquote:Op maandag 23 januari 2023 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer en die vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie heb je het nou?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 01:01 schreef chufi het volgende:
In andere uitvoering ...Nee dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Is het nietquote:
Je kent haarquote:
I am your fatherquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dochter .. vriendje tijdje terug
Waar is je topicquote:Op maandag 23 januari 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dochter .. vriendje tijdje terug
Ik welquote:
Is toch leuk je bent beroemdquote:Op maandag 23 januari 2023 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je zelf of doe je het voor mij ?
je bent beroemd op fok.quote:
Nou Chuuf je gaat al een tijdje mee he? Dat telt ookquote:
Ik post ook niet weinig of zo... ook niet zo inhoudswaardig als tong altijd...quote:Op maandag 23 januari 2023 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Chuuf je gaat al een tijdje mee he? Dat telt ook
Die heeft weer zijn streepjes pak aanquote:Op maandag 23 januari 2023 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post ook niet weinig of zo... ook niet zo inhoudswaardig als tong altijd...
Dat hou ik echt niet meer bijquote:Op maandag 23 januari 2023 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft weer zijn streepjes pak aan
Is niet zo moeilijk toch. Geen goedemorgen zeggenquote:
Tel je elk topic waar ie dat zegt..quote:Op maandag 23 januari 2023 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk toch. Geen goedemorgen zeggen
Nee dat doet hij hier snuggerquote:
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oudquote:Op maandag 23 januari 2023 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Deisyy. Ja maandag alweer. De 4e week van het jaar.
Inderdaad. Moet er maar niet teveel aan denken.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud
quote:
Nou.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud
Ja het is wel mooi geweestquote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... kan het niet gewoon lente worden
Het is erger als je het niet wordtquote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet er maar niet teveel aan denken.
Nou, kan ook niet wachten. Weer lekker 's ochtends een kopje koffie drinken op het terras, in de opgaande zon.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... kan het niet gewoon lente worden
Ahh, dat is jammer. Hier wordt de vakantie ook vervangen door 2 weekendjes weg.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is wel mooi geweest![]()
Normaal ging ik twee weekjes naar Sevilla nu in deze periode maar het zat er jammer genoeg niet in dit jaar
Ja ik investeer dan maar in wat nieuwe keukenapparaten.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, dat is jammer. Hier wordt de vakantie ook vervangen door 2 weekendjes weg.
Daarvoor in de plaats wel een nieuwe keuken met apothekerskast en kookeiland en wat weken puinzooi
Ik ben al blij, als ik gewoon kan praten zonder dat mijn tanden het Wilhelmus klapperen van de kouquote:Op maandag 23 januari 2023 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, kan ook niet wachten. Weer lekker 's ochtends een kopje koffie drinken op het terras, in de opgaande zon.
Ja was gisteren van 8 tot 3 ongeveer op de fiets en het duurde wel wat uurtjes thuis voor ik echt weer warm wasquote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben al blij, als ik gewoon kan praten zonder dat mijn tanden het Wilhelmus klapperen van de kou
quote:
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.quote:
Nog niks gehad hier.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.
Alleen in het weekend is het wel leuk, zondags wandelen door het bos in de sneeuw.
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.
Alleen in het weekend is het wel leuk, zondags wandelen door het bos in de sneeuw. achter glas is het wel leuk![]()
Een meterquote:
Kan ook.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:03 schreef pullup het volgende:
Dus volgens het aloude spreekwoord: " Als de berg niet naar Mozes komt, moet Mozes maar naar de berg" kan je beter daarheen gaan Aloa
En jij roeit naast de cruise mee?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef pullup het volgende:
Deze cruise is wel wat voor jullie
[ afbeelding ]
Brrrr koudquote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef pullup het volgende:
Deze cruise is wel wat voor jullie
[ afbeelding ]
Waarom neemt de overige 5% dan een abortus?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:57 schreef aloa het volgende:
Zou deze man dit zelf snappen?![]()
[ afbeelding ]
Ja echtquote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom neemt de overige 5% dan een abortus?
Schijnzwanger ... Ik ken een Spaanse dame die naar Groningen kwam om te aborteren maar het was niets ... maar ja dat was in de 80'squote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat het kan natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een idioot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Mijn vaderquote:
Twee verschillende voorstellingen. Mooi getekendquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Een idioot.Dat denkt die vrouw die toekijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is een snorrenman?quote:Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mijn vader
Nee een man met een bril en een snor
Oeh, das een goede die ik zou moeten wetenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
Ook eens gaan proberen dan maar .. of zit het niet in het basispakket ?
Of een snor of een snor en baard idd..Of van die gekke snorrenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker, ook de nog jongeren mensen met een baard.
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud is je pa . misschien ken ik hem wel
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker, ook de nog jongeren mensen met een baard.
75 maar denk niet dat hem kent, want hij komt niet oorspronkelijk uit V cityquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En als ze de baard er dan afvallen, ziet dat er heel gek uitquote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.
HAquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd wel een andere generatie ... dacht gezien jouw jonge leeftijd dat ie meer mijn leeftijd zou kunnen zijn ..quote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
75 maar denk niet dat hem kent, want hij komt niet oorspronkelijk uit V city
Valt mee, vaak zit er nog geen grijze haar tussen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.
Hoe oud ben jij dan 60+? Ben niet zo ''jong'' meer hoor, wordt bijna 40+quote:Op maandag 23 januari 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd wel een andere generatie ... dacht gezien jouw jonge leeftijd dat ie meer mijn leeftijd zou kunnen zijn ..
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
En als ze de baard er dan afvallen, ziet dat er heel gek uit
Ik had een natuurkunde leraar die dat ook deed en we begrepen allen waarom ie altijd een baard had gedragenquote:
Baard is ook met snor toch.quote:
Bij mij wel ...quote:Op maandag 23 januari 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Baard is ook met snor toch.
Edit: Nee dus...
Ik herken je bijna niet zonder baard.quote:
Goede zangerquote:
Ja, helden zijn dat.quote:
quote:
Overleg dat maar met Soury.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie paint voor in de OP![]()
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie paint voor in de OP![]()
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Prima OPquote:
Heb het lef.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
Er is zelfs een Groot badeend, dat zal @:prisha leuk vinden
[ afbeelding ]
Er was ooit een gast die had enorme opblaasbare eenden in rivieren en de zee gedumptquote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was ooit een gast die had enorme opblaasbare eenden in rivieren en de zee gedumpt
Florentijn Hofmanquote:Op maandag 23 januari 2023 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was ooit een gast die had enorme opblaasbare eenden in rivieren en de zee gedumpt
Er waren geen smurfenbadeendjesquote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Parachutespringen.quote:
Enterhaak.quote:
Ja is goedquote:
Goed planquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:05 schreef maily het volgende:
Baas boven badeend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]