Ik vind het ook de lekkerste bereiding met ketjap. Wat overblijft vind ik ook een lekkere snack voor tussendoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was voor mij even wennen. Maare zeker heerlijk, die smaak van ketjap bijvoorbeeld trekt er ook gelijk in.
Weet jij wat eten voor een impact heeft op het leven?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Ik moet die zooi niet. Plakkie rijst met een gram visquote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.quote:
Surstroming meetquote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.
Haring > sushiquote:Op zondag 22 januari 2023 23:07 schreef Soury het volgende:
Toeristen gaan ook over hun nek met haring.
Je moet het onder water open maken. Dan is er niks aan de handquote:
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.quote:
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder nietquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behorenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Net als de rest van de mensheid toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behoren
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als de rest van de mensheid toch?
Dat hele zeevruchtenverhaal kan mij ook gestolen worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je het er ook niet ingooien.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat mij mijn ding maar doen ik red me welquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen kibbeling?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |