Vraag een mod is primaquote:Op zondag 22 januari 2023 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wou dit topic snowpatrol noemen
Precies het is prima zoquote:Op zondag 22 januari 2023 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan die mods hier
Alleen Dees is liefquote:Op zondag 22 januari 2023 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan die mods hier
Nou ik heb haar irl gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb haar irl gezien.Je hebt mijn dag verpest muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Graag gedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt mijn dag verpest muis
Uhh wattuh?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vind je dat leuk zoek het lekker uit
Ik heb iets verkeerds gedaanquote:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geef er ook niks meer om zoek het uit
Oh gelukkigquote:
Lekkere muziek voor jouquote:
D. is ook tof.quote:
Is dat Thais voor tampons?quote:
Waarom zou iemand zoiets raars doen?quote:
Ben geen fan van soja dingen.quote:
Ja dat welquote:
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sushi vretende Soja mensen wil ik niet in mijn buurt hebben
Maar mag haring wel of gewoon geen enkele vorm van rauwe vis?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niks wat uit de zee komt en hoe het bereid wordquote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar mag haring wel of gewoon geen enkele vorm van rauwe vis?
quote:
Gaat meer om de hoeveelheid koude plakrijst in dat jasje er omheenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ga lekker ergens in de noordzee zitten dan ofzoquote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor jouw stukje vlees is meer soja nodig.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat zijn ook een stel natuurvernielers met de verbouw.
Haring.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sashimi dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat meer om de hoeveelheid koude plakrijst in dat jasje er omheen
Ik vond het eerst ook niks, het is een soort koek van gefermenteerde sojabonen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zoiets raars doen?
In plakjes, bakken, beetje ketjap erbij, heerlijk!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks, het is een soort koek van gefermenteerde sojabonen.
Maar na een paar keer proberen vind ik het heerlijk. Ik eet het nu wel elke week in een gerecht.
Het was voor mij even wennen. Maare zeker heerlijk, die smaak van ketjap bijvoorbeeld trekt er ook gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In plakjes, bakken, beetje ketjap erbij, heerlijk!
Ik vind het ook de lekkerste bereiding met ketjap. Wat overblijft vind ik ook een lekkere snack voor tussendoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was voor mij even wennen. Maare zeker heerlijk, die smaak van ketjap bijvoorbeeld trekt er ook gelijk in.
Weet jij wat eten voor een impact heeft op het leven?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Ik moet die zooi niet. Plakkie rijst met een gram visquote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weten jullie ook wat die Sushi bullshit hype voor een inpact heeft op het zeeleven
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.quote:
Surstroming meetquote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je best wel eten als je het goed openmaakt.
Haring > sushiquote:Op zondag 22 januari 2023 23:07 schreef Soury het volgende:
Toeristen gaan ook over hun nek met haring.
Je moet het onder water open maken. Dan is er niks aan de handquote:
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.quote:
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder nietquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behorenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel vis toch? In niet rauwe vorm dan.
Net als de rest van de mensheid toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mensen die Spullen uit de zee eten zullen nooit tot mijn vrienden kring behoren
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als de rest van de mensheid toch?
Dat hele zeevruchtenverhaal kan mij ook gestolen worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je het er ook niet ingooien.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat mij mijn ding maar doen ik red me welquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen kibbeling?quote:Op zondag 22 januari 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms en ook rauwe tonijn of zalm maar verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |