En jij roeit naast de cruise mee?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef pullup het volgende:
Deze cruise is wel wat voor jullie
[ afbeelding ]
Brrrr koudquote:Op maandag 23 januari 2023 10:16 schreef pullup het volgende:
Deze cruise is wel wat voor jullie
[ afbeelding ]
Waarom neemt de overige 5% dan een abortus?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:57 schreef aloa het volgende:
Zou deze man dit zelf snappen?![]()
[ afbeelding ]
Ja echtquote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom neemt de overige 5% dan een abortus?
Schijnzwanger ... Ik ken een Spaanse dame die naar Groningen kwam om te aborteren maar het was niets ... maar ja dat was in de 80'squote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat het kan natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een idioot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Mijn vaderquote:
Twee verschillende voorstellingen. Mooi getekendquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Een idioot.Dat denkt die vrouw die toekijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vader is een snorrenman?quote:Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mijn vader
Nee een man met een bril en een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |