Nou Chuuf je gaat al een tijdje mee he? Dat telt ookquote:
Ik post ook niet weinig of zo... ook niet zo inhoudswaardig als tong altijd...quote:Op maandag 23 januari 2023 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Chuuf je gaat al een tijdje mee he? Dat telt ook
Die heeft weer zijn streepjes pak aanquote:Op maandag 23 januari 2023 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post ook niet weinig of zo... ook niet zo inhoudswaardig als tong altijd...
Dat hou ik echt niet meer bijquote:Op maandag 23 januari 2023 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft weer zijn streepjes pak aan
Is niet zo moeilijk toch. Geen goedemorgen zeggenquote:
Tel je elk topic waar ie dat zegt..quote:Op maandag 23 januari 2023 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk toch. Geen goedemorgen zeggen
Nee dat doet hij hier snuggerquote:
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oudquote:Op maandag 23 januari 2023 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Deisyy. Ja maandag alweer. De 4e week van het jaar.
Inderdaad. Moet er maar niet teveel aan denken.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud
quote:
Nou.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voor je het weet ben je oud
Ja het is wel mooi geweestquote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... kan het niet gewoon lente worden
Het is erger als je het niet wordtquote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet er maar niet teveel aan denken.
Nou, kan ook niet wachten. Weer lekker 's ochtends een kopje koffie drinken op het terras, in de opgaande zon.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... kan het niet gewoon lente worden
Ahh, dat is jammer. Hier wordt de vakantie ook vervangen door 2 weekendjes weg.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is wel mooi geweest![]()
Normaal ging ik twee weekjes naar Sevilla nu in deze periode maar het zat er jammer genoeg niet in dit jaar
Ja ik investeer dan maar in wat nieuwe keukenapparaten.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, dat is jammer. Hier wordt de vakantie ook vervangen door 2 weekendjes weg.
Daarvoor in de plaats wel een nieuwe keuken met apothekerskast en kookeiland en wat weken puinzooi
Ik ben al blij, als ik gewoon kan praten zonder dat mijn tanden het Wilhelmus klapperen van de kouquote:Op maandag 23 januari 2023 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, kan ook niet wachten. Weer lekker 's ochtends een kopje koffie drinken op het terras, in de opgaande zon.
Ja was gisteren van 8 tot 3 ongeveer op de fiets en het duurde wel wat uurtjes thuis voor ik echt weer warm wasquote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben al blij, als ik gewoon kan praten zonder dat mijn tanden het Wilhelmus klapperen van de kou
quote:
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.quote:
Nog niks gehad hier.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.
Alleen in het weekend is het wel leuk, zondags wandelen door het bos in de sneeuw.
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, vreselijk. 's ochtends de autoruiten krabben, glibberpartijen op de weg, files, toestanden.
Alleen in het weekend is het wel leuk, zondags wandelen door het bos in de sneeuw. achter glas is het wel leuk![]()
Een meterquote:
Kan ook.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:03 schreef pullup het volgende:
Dus volgens het aloude spreekwoord: " Als de berg niet naar Mozes komt, moet Mozes maar naar de berg" kan je beter daarheen gaan Aloa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |