Drama queenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Lees wel vaak. Eigenlijk is lezen beter dan reageren
Ja echt he?quote:Op maandag 23 januari 2023 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel erg da forum ik snap wel dat Soury daar zit
Haha ik zie het.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even verwikkeld in een R&P topic. Vermakelijk wel
Moet jij zeggen FB koningquote:
Ja ach soms is het wel lekker om even stoom af te blazen. Daar heb ik fok voorquote:Op maandag 23 januari 2023 00:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik zie het.
In dat wespennest ga ik mij niet mengen.
Dat volk kan beter goede hulp zoekenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik zie het.
In dat wespennest ga ik mij niet mengen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach soms is het wel lekker om even stoom af te blazen. Daar heb ik fok voor
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima modsquote:Op maandag 23 januari 2023 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat volk kan beter goede hulp zoeken
Ik kom daar nooit dus ik weet van niksquote:Op maandag 23 januari 2023 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima mods
Nou danquote:Op maandag 23 januari 2023 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus ik weet van niks
Ik zit binnenquote:
Voor jouquote:
quote:
Ik haat dat nummer en die ventquote:
Ja godver..wat dat danquote:Op maandag 23 januari 2023 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer en die vent
Lol, niet allemaal hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Goddank lopen daar prima mods
Okquote:Op maandag 23 januari 2023 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer en die vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie heb je het nou?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 01:01 schreef chufi het volgende:
In andere uitvoering ...Nee dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Is het nietquote:
Je kent haarquote:
I am your fatherquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dochter .. vriendje tijdje terug
Waar is je topicquote:Op maandag 23 januari 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dochter .. vriendje tijdje terug
Ik welquote:
Is toch leuk je bent beroemdquote:Op maandag 23 januari 2023 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je zelf of doe je het voor mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |