Oeh, das een goede die ik zou moeten wetenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
Ook eens gaan proberen dan maar .. of zit het niet in het basispakket ?
Of een snor of een snor en baard idd..Of van die gekke snorrenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker, ook de nog jongeren mensen met een baard.
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud is je pa . misschien ken ik hem wel
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker, ook de nog jongeren mensen met een baard.
75 maar denk niet dat hem kent, want hij komt niet oorspronkelijk uit V cityquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En als ze de baard er dan afvallen, ziet dat er heel gek uitquote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.
HAquote:Op maandag 23 januari 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd wel een andere generatie ... dacht gezien jouw jonge leeftijd dat ie meer mijn leeftijd zou kunnen zijn ..quote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
75 maar denk niet dat hem kent, want hij komt niet oorspronkelijk uit V city
Valt mee, vaak zit er nog geen grijze haar tussen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jongeren met een baard zien er 20 jaar ouder uit.
Hoe oud ben jij dan 60+? Ben niet zo ''jong'' meer hoor, wordt bijna 40+quote:Op maandag 23 januari 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd wel een andere generatie ... dacht gezien jouw jonge leeftijd dat ie meer mijn leeftijd zou kunnen zijn ..
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
En als ze de baard er dan afvallen, ziet dat er heel gek uit
Ik had een natuurkunde leraar die dat ook deed en we begrepen allen waarom ie altijd een baard had gedragenquote:
Baard is ook met snor toch.quote:
Bij mij wel ...quote:Op maandag 23 januari 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Baard is ook met snor toch.
Edit: Nee dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |