@Benny is er al een officile foto?quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:41 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
kiara moet nog in de startpost
Helaas nog niet. Daarom nu opgelost met alleen het linkjequote:Op donderdag 19 januari 2023 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:benny is er al een officile foto?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Daarom nu opgelost met alleen het linkje
ik twijfel tussen charlotte en Dannyquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:46 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog niet wie stemmen. dus ik wacht denk tot zaatje
Hetzelfde hierquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
Niet dat ik hem er zo graag in wil houden, maar zie erg graag 1 van de duracell-konijnen verdwijnen. Daarom 2x op Danny gestemd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
Niet dat ik hem er zo graag in wil houden, maar zie erg graag 1 van de duracell-konijnen verdwijnen. Daarom 2x op Danny gestemd![]()
[ afbeelding ]
bij mij is het tactisch omdat ik liever Danny eruit wil (of chelsea)quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Vraag,ik lees een heleboel mensen die op Charlotte hebben gestemd.
Is dat omdat je haar zo graag mag of tactisch om 1 van de andere 2 eruit te krijgen?
Danny is een lamlul eerste klas. Chelsea denkt dat ze voor de kleuterklas staat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Is dat omdat je haar zo graag mag of tactisch om 1 van de andere 2 eruit te krijgen?
Normaal doen hebben we niks aan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Danny is een lamlul eerste klas. Chelsea denkt dat ze voor de kleuterklas staat.
Charlotte heeft nog het meest potentie om normaal te zijn/doen
Heb ook op Danny gestemd 2xquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
U bent Belg ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
de militair verveelt hem en hij vind het maar niets, dat sokken gooien. Aan zijn blik te zien.
Moet nog stemmen maar heb niet zoveel moeite met Charlotte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Dit is een betere samenvattingquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Moet nog stemmen maar heb niet zoveel moeite met Charlotte.
Ze heeft best haar leuke momenten en wil nog wel meer van haar zien.
Ik vind Danny nogal een inhoudsloos patsertje en Chelsea is vermoeiend druk.
over de grens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
U bent Belg ?
ff vraag ,..
niet gestemd ..gaat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Is al vaak over geklaagd hier. Ik vind het geluid ook een drama.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Donna1000 het volgende:
Dit is trouwens de eerste BB waar ik het geluid vaak uitgooi vanwege het geschreeuw, tjeetje wat een schreeuwers. Ik las ergens dat de bewoners gevraagd werd, (als ze een zendercheck krijgen) niet in hun mic "check check check"te roepen, de regie schrikt zich rot. Maar weet BB wat wij steeds moeten verdragen, kunnen ze daar eens iets van zeggen?
Wil graag af van die kleine druktemaker maar die spierbundel kan je ook missen als kiespijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Vorig jaar geregeld met oortjes in volume voluit, nu geregeld op een kwart of minderquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Donna1000 het volgende:
Dit is trouwens de eerste BB waar ik het geluid vaak uitgooi vanwege het geschreeuw, tjeetje wat een schreeuwers. Ik las ergens dat de bewoners gevraagd werd, (als ze een zendercheck krijgen) niet in hun mic "check check check"te roepen, de regie schrikt zich rot. Maar weet BB wat wij steeds moeten verdragen, kunnen ze daar eens iets van zeggen?
Het geluid kan hier zowaar op 10%. Vind het een stuk prettigerquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar geregeld met oortjes in volume voluit, nu geregeld op een kwart of minder
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Donna1000 het volgende:
jij ? @:dgk-tegengasquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Yolk het volgende:
[ twitter ]
Heeft iemand toevallig meer beeldmateriaal van de nominaties?Kan het niet zo een-twee-drie vinden.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:36 schreef rinardo het volgende:
Tussenstand van de grootste poll
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:36 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
oh okee..quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kempisch. Variant op mijn plat dialect.
lolquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:44 schreef Ireth het volgende:
Alle Nawel-dweeps worden opgeroepen om Chelsea te steunen![]()
[ twitter ]
Is er hier op Fok! ook ergens een poll?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:36 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja Judy was inderdaad erg gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Als alle drukkere en gezellige mensen weggestemd zijn blijven we over met Bart ilse Jason rob Danny jolien enzo. Zit allemaal weinig bij
Triest.....quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:44 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
Nee omdat ze al een paar keer heeft gevraagd wat de reden is waarom hij haar genomineerd heeft. Net zoals shelsea dat aan hem heeft gevraagdquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:58 schreef suzi1 het volgende:
wrm zou mimi naar haar moeten komen. omdat ze de qeeun is?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:44 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
https://strawpoll.com/polls/XOgONaoo4n3/resultsquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is er hier op Fok! ook ergens een poll?
mooi verdien model..quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:44 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
koning smeerkaasquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft andere favo dame in vizier heb ik het idee
zelfs dan lopen ze nooit gelijk bij mijquote:
dacht van welquote:
Mooi bullshit verhaal jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of hij hetzelfde tegen charlotte zegt als wat hij als rede heeft gezegd tegen alle anderen. Hij draait er omheen. Zegt dus niet dat hij haar niet moet en niet mag.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of hij hetzelfde tegen charlotte zegt als wat hij als rede heeft gezegd tegen alle anderen. Hij draait er omheen. Zegt dus niet dat hij haar niet moet en niet mag.
quote:
tactischquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij zegt dus niet de waarheid tot nu toe
Nee he. Lafbek dat het is. Vanmiddag had ik respect voor hem met zijn stemmen maar nu is hij gewoon heel laf bezig. Hij zei tegen anderen ik moet haar niet ze moet weg. Dat gaat nog uitkomen als charlotte met anderen erover gaat praten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij zegt dus niet de waarheid tot nu toe
Ja niet verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee he. Lafbek dat het is. Vanmiddag had ik respect voor hem met zijn stemmen maar nu is hij gewoon heel laf bezig. Hij zei tegen anderen ik moet haar niet ze moet weg. Dat gaat nog uitkomen als charlotte met anderen erover gaat praten.
Ja de lafbekquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:19 schreef Monique___ het volgende:
Schakel net in, heeft hij nu tegen charlotte gezegd dat ze een sterke speler is? dat ze daarom erop staat?
hij zegt netquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef Monique___ het volgende:
Wat niet netjes is van michela nu is dat hij nu mee praat maar vanmiddag over haar zei dat ze sinds hij de pin heeft met emo dingen aankomt om 'zielig' gevonden te worden.
Ik wel, na het pon spel zei hij nog tegen cheche dat hij op haar ging met de ringen zodat het niet opviel dat het 4 vs 2 was, sneaky mannetje, niet erg hoor, kom dan ook niet met jeugd trauma gelulquote:
vanmiddag achter haar rug om vertelde hij andere dingen over haar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij zegt net
U bent een sterke speler
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik wel, na het pon spel zei hij nog tegen cheche dat hij op haar ging met de ringen zodat het niet opviel dat het 4 vs 2 was, sneaky mannetje, niet erg hoor, kom dan ook niet met jeugd trauma gelul
lol, ze vraagt hem nu de vraag waar het om gaat, en hij durft nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmiddag achter haar rug om vertelde hij andere dingen over haar.
ja maar jammer dat hij niet eerlijk nu is. Hij betichtte haar vanmiddag van zielige verhaaltjes op de emotie en wat hij nu... eromheen draaien en in de slachtofferrol zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ziet ze toch wel heel erg goed. Dat is de reden geweest. Omdat hij haar niet moet
nou niet echt, soep is hetzelfde imoquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vanmiddag achter haar rug om vertelde hij andere dingen over haar.
Hij was vanmiddag heeel duidelijk over haar (achterom haar rug om).quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou niet echt, soep is hetzelfde imo
anders geserveerd,.. luchtiger
tis eten of gegeten worden he .
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Die michelangelo is binnen een paar bij mij van hero naar zero gegaan. Wat een misselijk mannetje.en vooral heel erg laf.
dus datquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef suzi1 het volgende:
heel netjes van mimi. ze zouden zelf ook leugentjes vertellen en doen dat al
Beetje stom om het wel tegen de andere te vertellen, wel lekker voor de kijkers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag heeel duidelijk over haar (achterom haar rug om).
En nu komt daar niks van naar voren in dit bla bla gesprek
gehoord/gezienquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag heeel duidelijk over haar (achterom haar rug om).
En nu komt daar niks van naar voren in dit bla bla gesprek
ooh leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:32 schreef Monique___ het volgende:
ALS charlotte er nog in blijft dan denk ik dat dit nog wel uit gaat komen in een leuk spel. vorig jaar hebben ze toch ook in een themaweek quotes van twitter en zo laten lezen aan hun. Was toen ook grappig.
Liever Danny eruitquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:29 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje jammer dit van hem, erg laf
ik hoop echt dat chelsea eruit gaat en zij blijft en dat het slappe gelul van hem dan uitkomt ook
moet het gesprek met chelsea ook nog komen?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:32 schreef suzi1 het volgende:
de vraag stellen is hem zelf beantwoorden
ja vanmiddag alquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:36 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet het even niet meer, had hij Danny nou ook al gehad ?
yeppquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:35 schreef Monique___ het volgende:
Gesprek met de wortel moet dus nog gebeuren
Dat doet Charlotte ook, en ja vindt het heel erg voor haar dat ze haar pa verloren heeft. Maar ze gebruikt het om te zeggen dat ze BB nodig heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik twijfelde al aan hem omdat hij zijn verleden steeds gebruikt maar nu heeft hij bij mij afgedaan. Bah wees gewoon eerlijk.
dat wordtquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yepp
dat gaat een Hutspot worden
gelukkig maar!quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:40 schreef suzi1 het volgende:
chacha denk dat tv niks voor haar is, maar dan op zn engels
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:40 schreef suzi1 het volgende:
al bekend wie welke secret missie had?
noquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:42 schreef suzi1 het volgende:
kopen te ja of te nee, te yes of te no
Tja das jouw mening Maar heb niet het idee dat ze het gebruikt in het spel of zich te verontschuldigen en ja Chelsea an Charlotte trek ik samen niet maar na het gesprek dat Charlotte heeft gehad met Rob gisteren ben ik haar wel meer gaan waarderen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat doet Charlotte ook, en ja vindt het heel erg voor haar dat ze haar pa verloren heeft. Maar ze gebruikt het om te zeggen dat ze BB nodig heeft.
is te horen op 2 iig, door de herrie heenquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Chelsea DBK![]()
kan ze eindelijk babbelen over haar NoMInatie
Helemaal eens. Alleen dat neppe amerikaanse en neplachen mag met Chelsea of Danny mee naar buiten dit weekend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte kan je zonder Chelsea prima hebben, ik denk dat ze het met de andere dames ook prima kan vinden
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Alleen dat neppe amerikaanse en neplachen mag met Chelsea of Danny mee naar buiten dit weekend.
[ afbeelding ]
top zal hem even opnemen. wie weet zegt ze nog leuke dingenquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
is te horen op 2 iig, door de herrie heen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan niet meer hihi haha .....
[ afbeelding ]
Hij had wel kunnen zeggen wat hij tegen anderen heeft verteld.. dat hij het gevoel kreeg dat ze hem bekritiseerde meerdere keren tijdens huishoudelijke dingen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb dat gesprekje tussen Charlotte en Michelangelo gevolgd tijdens het eten dus niet alles even goed meegekregen.
Persoonlijk, ben ik van mening dat Michelangelo het netjes heeft gedaan in het gesprek.
Je kan natuurlijk niet recht in iemands gezicht zeggen ik moet je niet, zeker niet nadat Charlotte vanmiddag heeft gezegd dat ze in DBK heet gezegd dat ze hem als klein broertje ziet.
Hij heeft dit ook gehoord
Dat nep Engels ben ik ook wel beu, maar dat kan nog veranderen en wellicht is het ook een generatie dingquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Alleen dat neppe amerikaanse en neplachen mag met Chelsea of Danny mee naar buiten dit weekend.
[ afbeelding ]
Eens, dat had hij wel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij had wel kunnen zeggen wat hij tegen anderen heeft verteld.. dat hij het gevoel kreeg dat ze hem bekritiseerde meerdere keren tijdens huishoudelijke dingen.
En dat hij het gevoel had dat ze anders naar hem deed nadat hij de pin had. Dat had hem wel gesierd. (mijn mening).
Aahh is dat waar ik naar luisterquote:
Ze kan ook haar stem heel zwoel laten klinken en dan hl langzaam praten. Ligt er net aan met wie ze praat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat nep Engels ben ik ook wel beu, maar dat kan nog veranderen en wellicht is het ook een generatie ding
inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
als die andere nu even hun waffel houden
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:05 schreef Kinga het volgende:
En wr een blondine?!
Eerst even bijlezen geloof ik.
Klink wel als een vrouw.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:06 schreef rinardo het volgende:
Dat ze niet doorhebben dat die micro nog open staat in de dbk, ik hoor flarden is die gene die de vragen stelt een vrouw?
Vindt dat ze goed zich in de groep kan mengen........en snel ook.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara en Michelangelo zonderen zich even af
heb je niet beide streams openstaan?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:08 schreef Lillfex het volgende:
Loopt het geluid nu door elkaar heen of is dat alleen hier
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
moest hij niet nog even praten met Chelsea??
hij gaat eerst even Chiara versieren hahaquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij gaat eerst even Chiara versieren haha
ik hou van alle beide en ben best wel beesten gekquote:
ik ook , beiden lopen hier rondquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hou van alle beide en ben best wel beesten gek
Haar zus heet Giola, italiaanse namen, papa komt uit italiequote:Op donderdag 19 januari 2023 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Chiara klinkt eerder (Nederlands-) Brabants dan Limburgs, vind ik.
haar vader heeft zelfs bij de vader van Michelangelo in de klas gezetenquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar zus heet Giola, italiaanse namen, papa komt uit italie
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Mich : "Als ie zijn ene been belast zwelt er iets op"![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Maar zwelt er dan op ???quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Er omheen gedraaidquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:18 schreef Ptr67 het volgende:
Saaie wedstrijd 0-0 rust
Enfin, zie hem samenzitten met Chiara (heeft ie haar de waarheid gezegd = zijn versie tegen Charlotte of rond de pot gedraaid ?)
Meestertacticus op zijn leeftijd of toch benvloedbaar
Enfin, kijkers zullen nu wellicht Cha er zeker in laten...
een zenuw ofzo, Ooit zijn 2 benen gebroken met een raceongeluk volgens mij en daardoor zit er soms een zenuw bekneldquote:
Werd volgens mij zwaar onder druk gezet door zijn vader, die waarschijnlijk wilde dat hij F1 piloot werd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een zenuw ofzo, Ooit zijn 2 benen gebroken met een raceongeluk volgens mij en daardoor zit er soms een zenuw bekneld
Dat zal welquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Werd volgens mij zwaar onder druk gezet door zijn vader, die waarschijnlijk wilde dat hij F1 piloot werd.
Zal je nooit worden als je daar de foeters niet kan voor neerleggen...quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Werd volgens mij zwaar onder druk gezet door zijn vader, die waarschijnlijk wilde dat hij F1 piloot werd.
Hij lijdt door die prestatiedrang van vader nog. Geen vrienden e.d.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel als iemand later binnenkomt en lekker veel info doorgeeftquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:22 schreef Lillfex het volgende:
Is toch onzin Ik zou kiezen met wie ik de minste klik had Je kan toch niet zien hoe popu iemand is
Denk dat Chayron en Michelangelo de secret mission hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Dus secret mission is ons volledig onbekend, in tegenstelling dat we wisten wat bijv. Jude moest doen ?
De jongelui weten precies wie er popi is.....1+1=2. Jonge meiden blote buiken en druk......quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:22 schreef Lillfex het volgende:
Is toch onzin Ik zou kiezen met wie ik de minste klik had Je kan toch niet zien hoe popu iemand is
Kan je inderdaad nog verder uitmelken. Goed gezien van @Ptr67 !quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wel als iemand later binnenkomt en lekker veel info doorgeeft
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Chelsea wil het ook leuk hebben en nu is ze zomaar genomineerd
Ik wil het ook leuk hebben, maar wordt genomineerd door die stomme SL'squote:Op donderdag 19 januari 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Chelsea wil het ook leuk hebben en nu is ze zomaar genomineerd
Na de exit bedoel je toch ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea moet maar even de psycholoog gaan praten zaterdag
Wie is Pornosnor?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:19 schreef Jockari het volgende:
Pornosnor gaat er volgens mij mooi doorheen fietsen. Kanshebber finale.
waar zien jullie chelsea, charlotte zegt net dat ze in de dagboekkamer zit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezichtje van Chelsea spreekt boekdelen
ow,..quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Vind dat nieuwe meisje een hard gezicht hebben.
ChiChiquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie is Pornosnor?
Ik ben ook een bijnamen lijstje aan het maken. Heeft de nieuwe bewoonster ook al een bijnaam? Ik las: kaka van kara en erikaka.
stream 1 is chelsea en coquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar zien jullie chelsea, charlotte zegt net dat ze in de dagboekkamer zit.
verwarren jullie hun met elkaar?
ja zie der nu ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stream 1 is chelsea en co
stream 2 is mimi en chichi
misschien even je stream verversen voor de zekerheid
chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie is Pornosnor?
Ik ben ook een bijnamen lijstje aan het maken. Heeft de nieuwe bewoonster ook al een bijnaam? Ik las: kaka van kara en erikaka.
Jason is pornosnorquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie is Pornosnor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |