Mooi bullshit verhaal jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of hij hetzelfde tegen charlotte zegt als wat hij als rede heeft gezegd tegen alle anderen. Hij draait er omheen. Zegt dus niet dat hij haar niet moet en niet mag.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of hij hetzelfde tegen charlotte zegt als wat hij als rede heeft gezegd tegen alle anderen. Hij draait er omheen. Zegt dus niet dat hij haar niet moet en niet mag.
quote:
tactischquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij zegt dus niet de waarheid tot nu toe
Nee he. Lafbek dat het is. Vanmiddag had ik respect voor hem met zijn stemmen maar nu is hij gewoon heel laf bezig. Hij zei tegen anderen ik moet haar niet ze moet weg. Dat gaat nog uitkomen als charlotte met anderen erover gaat praten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij zegt dus niet de waarheid tot nu toe
Ja niet verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee he. Lafbek dat het is. Vanmiddag had ik respect voor hem met zijn stemmen maar nu is hij gewoon heel laf bezig. Hij zei tegen anderen ik moet haar niet ze moet weg. Dat gaat nog uitkomen als charlotte met anderen erover gaat praten.
Ja de lafbekquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:19 schreef Monique___ het volgende:
Schakel net in, heeft hij nu tegen charlotte gezegd dat ze een sterke speler is? dat ze daarom erop staat?
hij zegt netquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef Monique___ het volgende:
Wat niet netjes is van michela nu is dat hij nu mee praat maar vanmiddag over haar zei dat ze sinds hij de pin heeft met emo dingen aankomt om 'zielig' gevonden te worden.
Ik wel, na het pon spel zei hij nog tegen cheche dat hij op haar ging met de ringen zodat het niet opviel dat het 4 vs 2 was, sneaky mannetje, niet erg hoor, kom dan ook niet met jeugd trauma gelulquote:
vanmiddag achter haar rug om vertelde hij andere dingen over haar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij zegt net
U bent een sterke speler
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik wel, na het pon spel zei hij nog tegen cheche dat hij op haar ging met de ringen zodat het niet opviel dat het 4 vs 2 was, sneaky mannetje, niet erg hoor, kom dan ook niet met jeugd trauma gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |