bij mij is het tactisch omdat ik liever Danny eruit wil (of chelsea)quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Vraag,ik lees een heleboel mensen die op Charlotte hebben gestemd.
Is dat omdat je haar zo graag mag of tactisch om 1 van de andere 2 eruit te krijgen?
Danny is een lamlul eerste klas. Chelsea denkt dat ze voor de kleuterklas staat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Is dat omdat je haar zo graag mag of tactisch om 1 van de andere 2 eruit te krijgen?
Normaal doen hebben we niks aan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Danny is een lamlul eerste klas. Chelsea denkt dat ze voor de kleuterklas staat.
Charlotte heeft nog het meest potentie om normaal te zijn/doen
Heb ook op Danny gestemd 2xquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
Niet dat ik hem er zo graag in wil houden, maar zie erg graag 1 van de duracell-konijnen verdwijnen. Daarom 2x op Danny gestemd![]()
[ afbeelding ]
U bent Belg ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
de militair verveelt hem en hij vind het maar niets, dat sokken gooien. Aan zijn blik te zien.
Moet nog stemmen maar heb niet zoveel moeite met Charlotte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Dit is een betere samenvattingquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Moet nog stemmen maar heb niet zoveel moeite met Charlotte.
Ze heeft best haar leuke momenten en wil nog wel meer van haar zien.
Ik vind Danny nogal een inhoudsloos patsertje en Chelsea is vermoeiend druk.
over de grens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
U bent Belg ?
ff vraag ,..
niet gestemd ..gaat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Is al vaak over geklaagd hier. Ik vind het geluid ook een drama.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Donna1000 het volgende:
Dit is trouwens de eerste BB waar ik het geluid vaak uitgooi vanwege het geschreeuw, tjeetje wat een schreeuwers. Ik las ergens dat de bewoners gevraagd werd, (als ze een zendercheck krijgen) niet in hun mic "check check check"te roepen, de regie schrikt zich rot. Maar weet BB wat wij steeds moeten verdragen, kunnen ze daar eens iets van zeggen?
Wil graag af van die kleine druktemaker maar die spierbundel kan je ook missen als kiespijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:01 schreef patrick37 het volgende:
Vorig jaar geregeld met oortjes in volume voluit, nu geregeld op een kwart of minderquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Donna1000 het volgende:
Dit is trouwens de eerste BB waar ik het geluid vaak uitgooi vanwege het geschreeuw, tjeetje wat een schreeuwers. Ik las ergens dat de bewoners gevraagd werd, (als ze een zendercheck krijgen) niet in hun mic "check check check"te roepen, de regie schrikt zich rot. Maar weet BB wat wij steeds moeten verdragen, kunnen ze daar eens iets van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |