Beetje stom om het wel tegen de andere te vertellen, wel lekker voor de kijkers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag heeel duidelijk over haar (achterom haar rug om).
En nu komt daar niks van naar voren in dit bla bla gesprek
gehoord/gezienquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag heeel duidelijk over haar (achterom haar rug om).
En nu komt daar niks van naar voren in dit bla bla gesprek
ooh leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:32 schreef Monique___ het volgende:
ALS charlotte er nog in blijft dan denk ik dat dit nog wel uit gaat komen in een leuk spel. vorig jaar hebben ze toch ook in een themaweek quotes van twitter en zo laten lezen aan hun. Was toen ook grappig.
Liever Danny eruitquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:29 schreef Joyce-43 het volgende:
beetje jammer dit van hem, erg laf
ik hoop echt dat chelsea eruit gaat en zij blijft en dat het slappe gelul van hem dan uitkomt ook
moet het gesprek met chelsea ook nog komen?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:32 schreef suzi1 het volgende:
de vraag stellen is hem zelf beantwoorden
ja vanmiddag alquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:36 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet het even niet meer, had hij Danny nou ook al gehad ?
yeppquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:35 schreef Monique___ het volgende:
Gesprek met de wortel moet dus nog gebeuren
Dat doet Charlotte ook, en ja vindt het heel erg voor haar dat ze haar pa verloren heeft. Maar ze gebruikt het om te zeggen dat ze BB nodig heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik twijfelde al aan hem omdat hij zijn verleden steeds gebruikt maar nu heeft hij bij mij afgedaan. Bah wees gewoon eerlijk.
dat wordtquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yepp
dat gaat een Hutspot worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |