Zien janken doet janken?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
Wat is die ilse nou aan t janken
Raar verhaal, chelsea ging vanaf het begin toch al goed met hem?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo heeft dus door dat er anders werd gedaan door Charlotte en Chelsea
ze ging hem savonds kussen enzoquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Raar verhaal, chelsea ging vanaf het begin toch al goed met hem?
Eens dat Charlotte mag blijven. Danny mag wat mij betreft nu nog weg. Chelsea een weekje later.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:58 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezen tussen Danny en Chelsea om er uit te gooien. Ik kies dat Charlotte mag blijven\
Knap dat hij het doorziet en dit heeft durven doen!!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Mich : Ik ben hiervoor in m'n relatie heel erg gemanipuleerd geweest in de maanden voor het huis. Ik voelde me nu weer gemanipuleerd.
Daar ben ik bang voor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
Denk dat ze danny erin houden voor een eventuele romance
Niet, kan een modquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
Hoe kan ik de titel van mijn eigen geopende topic veranderen?
Topshowquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef Benny het volgende:
Chelsea is heerlijk aan het dramaqueenen
@Benny vragenquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
Ja daarom snap ik zijn verhaal ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Raar verhaal, chelsea ging vanaf het begin toch al goed met hem?
Je kunt ook posten in het Feedback topic, komt het vast goed.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik een prive bericht moet sturen hier
Heeft het goed gespeeldquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:04 schreef suzi1 het volgende:
ik was echt zo bang dat die groepje mimi zou bespelen en manipuleren. hij leek me echt een prooi
geweldig dit
Jaloers dus?quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef suzi1 het volgende:
cheche speelt met mimi terwijl ze bij dada kruipt. hij ziet dat
Die Danny heeft echt een tering hekel aan Jasonquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef Lux069 het volgende:
Danny: Er is 1 iemand de lachende derde en dat haat ik.
JayJay.
Nou hij is niet de enige Danny, geloof me.
Kom maar door...quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
Zoveel verdriet op het scherm. Ik ga kapot van het lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef Benny het volgende:
Ach jongens... Ik vind dit echt hilarisch
hoop dat hij het ze nog terug geeft waarom ze er echt op staanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
we verstaan het zegt ze
dat denk ik toch niet haha
cheche heeft toch niet veel bij zich zegt ze zelf tig keerquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan nu al genieten van ChaCha en CheChe die weer hun koffer in moeten pakken
Wel 1 vd beter nominaties in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef Benny het volgende:
Ach jongens... Ik vind dit echt hilarisch
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
er blijven er sws 2 van hen, en die gaan mimi next tiime nomineren. ik zwer jou
ja dat ze hem paaiden hequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop dat hij het ze nog terug geeft waarom ze er echt op staan
Precies. Die kleine heeft ballen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef suzi1 het volgende:
cheche speelt met mimi terwijl ze bij dada kruipt. hij ziet dat
Ja en straks bij de ChaCha en CheChe is ze fakking verdrietig.quote:
Exactlyquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:14 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja en straks bij de ChaCha en CheChe is ze fakking verdrietig.
Ook 2 gezichten, zoals zoveel daar.
Mimi gaat voorlopig nergens heen door deze move!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
Dat blijft zo bij elke nominatie.....er kan maar 1 de stemmen geven en die is de schuldige. Chairon heeft het geluk gehad dat niemand die hij genomineerd had weg moest.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
jaa is er dagen niet veel te doen en nu camera stress haha ik heb van beiden het geluid aanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:17 schreef Blackprinces het volgende:
Is voor het eerst dat ik even niet kan kiezen welke stream ik wil volgen.
Beste streammiddag ever tot nu toe deze editie
maar het heeft hem nu wel geholpen om die anderen goed te doorzienquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik weet niet of ik MI Angelo op den duur ga trekken met zijn zielige gedoe over het verleden Dats loopt wel als een rode draad door zijn gesprekken
Geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi voelde zich opgelucht totdat alles op het scherm kwam , daarna voelde hij niks meer. Nu is het van hem af.
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Kijk de verslagenheid bij chacha en cheche heeerlijk. Eindelijk zingen ze niet meer.
Ze waren echt bezig hem te bespelen. Nadat michelangelo had gewonnen, werd hij in de gang zowat besprongen door Danny en Chelsey. Ze hadden hun plan al klaar en namen zomaar aan dat Michelangelo met hun mee deed. Knap hoor dat hij zijn gevoel volgde en zelf de keuze maakte. Ik geloof niet dat er ooit iemand in BB heeft gezeten die dit flikte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:04 schreef suzi1 het volgende:
ik was echt zo bang dat die groepje mimi zou bespelen en manipuleren. hij leek me echt een prooi
geweldig dit
danny zei gister nog dat hij hem gefeliciteerd had nadat michela gewonnen had , maw hij doet vriendelijk en zou niet genomineerd wordenquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ze waren echt bezig hem te bespelen. Nadat michelangelo had gewonnen, werd hij in de gang zowat besprongen door Danny en Chelsey. Ze hadden hun plan al klaar en namen zomaar aan dat Michelangelo met hun mee deed. Knap hoor dat hij zijn gevoel volgde en zelf de keuze maakte. Ik geloof niet dat er ooit iemand in BB heeft gezeten die dit flikte.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
nu 2x zelfde stream , zeker tegen de stream stress
conclusie: charlotte dan maar weg. Nieuw mooi meisje voor de mannelijke kijkers bij gekomen nu.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel een lastige hoor
Chelsea weg zou lekker rustig zijn
Danny weg minder bordjes gekonkel
Ben blij dat je moet kiezen wie je wilt dat er moet blijven Dat maakt het gemakkelijkerquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel een lastige hoor
Chelsea weg zou lekker rustig zijn
Danny weg minder bordjes gekonkel
Ik heb een sterk gevoel dat het exit Chelsea wordtquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte zal wel de meerderheid halen, maar dan is het de vraag wie Danny of Chelsea wil je dat blijft.
Lindsey had belooft hem te scheren als hij goed rade hoe Ilse zou zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:38 schreef Jockari het volgende:
Waarom laat Bart zich scheren ? Iets dat hij dan toch niet kan ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb een sterk gevoel dat het exit Chelsea wordt
Lekker rustig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb een sterk gevoel dat het exit Chelsea wordt
Vioolmuziekje erbijquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte ook zielig verhaal nu chelsea nog een vertellen
ik vermoed dat danny moet gaan. Daar zijn mensen toch vrij negatief over op andere media.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
Stel dat danny en chelsea tegen elkaar staan.. wie blijft dan?
Mimi daarnaquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:46 schreef Monique___ het volgende:
Charlotte gaat straks aan michela vragen ' hoe komt het'. Dat wil ik ook wel zien
Ik weet niet eens hoe ze heetquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Lux069 het volgende:
Door al dit nominazi geweld zou je bijna vergeten dat er ook nog een mooie nieuwe vrouw bij is gekomen
ten its ment to bee hequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:46 schreef Lux069 het volgende:
Als MichA zijn echte reden gaat vertellen denk ik niet dat Charlotte die mening nog steeds "100% respecteerd"
Chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze heet
Nog meer pluspunten.Die mag blijven van de driequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte gaat vanavond pannenkoeken bakken
< snapt niet wat je zegtquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft tegen dat due samen met chayron is begonnen met konkelen en manipuleren.
ik heb nu alleen bij rtl gestemd ik wacht wel tot de live dan kan ik nog een keer bij goplay stemmen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen.
Even kijken wie het het beste opneemt en sportief blijft
Allee.. wanneer mimi dr klaar voor is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
gaat het dan nu gebeuren mimi en chacha in de keuken.
ze weet heel goed waaromquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ze weet niet waarom. Denk dat dat zo nog wel omslaat
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze weet heel goed waarom
sterke speler
niks mis meequote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Kleine voorspelling Michelangelo staat er volgende week op
Ja maar ik zie hem buiten Charlotte en Rob wel tegen de meeste deelnemers winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Kleine voorspelling Michelangelo staat er volgende week op
dr uit pleasequote:Op donderdag 19 januari 2023 13:05 schreef BB-King het volgende:
Wow wat een move van Michelangelo!
Had echt gedacht dat hij Bart en Jason erop zou zetten.
Hmm Charlotte, Chelsea en Danny...
Mijn stem om te blijven is dan toch wel Charlotte.
Dan mogen Danny en Chelsea het maar verder uitvechten.
ja echt idiootquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
raar dat we steeds hetzelfde op beide streams zien.
Dat zullen dan Che en Dan geweest zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart ik had er 2 van de 3 ook opgezet
Ja heb ook het idee dat ze buiten de boot valt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
rob zegt tegen bart dat ilse niet kan aarden daar. Op de slaapkamer voelt ze zich wel prettig. Had rob gezegd ja je bent daar met 3 mannen.
Bart Uh 4 mannen he.
Hoop dat ze weggaat ze voegt weinig toe.
Wel na zaterdag aubquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
rob zegt tegen bart dat ilse niet kan aarden daar. Op de slaapkamer voelt ze zich wel prettig. Had rob gezegd ja je bent daar met 3 mannen.
Bart Uh 4 mannen he.
Hoop dat ze weggaat ze voegt weinig toe.
Door deze actie van Micha kan het maar zo zijn dat Ilse en de nieuwe dames lachend blijven zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja heb ook het idee dat ze buiten de boot valt.
Grote kans dat zij volgende week aan de beurt is.
Nee hij bedoelde ook charlotte, niet chelsea. die heeft hij erop gezet omdat ze een sterke speler is. Danny ook in zijn ogen. dus hij hoopt dat charlotte verliest van de andere 2.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Mjelleke het volgende:
Lig al een paar dagen met griep op bed.En heb niet kunnen zien dat Chelsea zich anders is gaan gedragen t.o.v. Michelangelo. Wat ik ook heb gezien is dat Charon gestart is met het zeggen met wie hij wilt overblijven. Alleen heeft Danny en Chelsea hebben het echt uitgesproken. Maar mss interpreteer ik het wel verkeerd.
Chayron is sowieso wel tactisch bezig maar lult zich er wat makkelijker uit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Mjelleke het volgende:
Lig al een paar dagen met griep op bed.En heb niet kunnen zien dat Chelsea zich anders is gaan gedragen t.o.v. Michelangelo. Wat ik ook heb gezien is dat Charon gestart is met het zeggen met wie hij wilt overblijven. Alleen heeft Danny en Chelsea hebben het echt uitgesproken. Maar mss interpreteer ik het wel verkeerd.
eens!quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou juist willen dat chelsea kan blijven. Ze is druk dat klopt maar ook heel gezellig.laat zich beïnvloeden door anderen dat is jammer maar ze is wel zichzelf denk ik. Het gaat anders heel saai worden daar.
Walgelijk gedragquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eens!
die kleine gister in de gameroom
als een baas, nee BB dit klopt niet
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik dacht zet eindelijk de stream eens aan en was even in de veronderstelling BB USA aan te hebben gezet. Lullen die 2 de hele dag door Engelse tiktok dingetjes?
Ze hopen dit jaar tiktok idioten aan te trekken bij de kijkers denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik dacht zet eindelijk de stream eens aan en was even in de veronderstelling BB USA aan te hebben gezet. Lullen die 2 de hele dag door Engelse tiktok dingetjes?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hopen dit jaar tiktok idioten aan te trekken bij de kijkers denk ik.
Ze had het gewoon fout en kon het niet accepterenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eens!
die kleine gister in de gameroom
als een baas, nee BB dit klopt niet
whut aar joe doeing? scheekeltopijaquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
for the record ik heb op mijn andere account op chelsea gestemd
ik heb charlotte en chelsea gestemd nu. dan hebben ze in ieder geval allebei 1 stem meer als dannyquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut aar joe doeing? scheekeltopija
Danny has to move
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Chayron: het is een meesterzet.
Danny: een meesterzet?? Nu al.... Ik denk dat de kijkers in shock zullen zijn.
Je stemt toch wie er moet blijven???quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut aar joe doeing? scheekeltopija
Danny has to move
nou datquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nee danny wij zijn niet in shock tok tok tok!
owkee B _engelquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je stemt toch wie er moet blijven???
Heb nog niet gestemd..ben er nog niet uit
Dan komt er meestal iets.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zeker met lunchpauze weer 2x zelfde stream
jawelquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:39 schreef Harry het volgende:
Danny: ik ben toch fokking niet klaar hier. Of wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |