Dat blijft zo bij elke nominatie.....er kan maar 1 de stemmen geven en die is de schuldige. Chairon heeft het geluk gehad dat niemand die hij genomineerd had weg moest.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
er blijven er sws 2 van hen, en die gaan mimi next tiime nomineren. ik zwer jou
jaa is er dagen niet veel te doen en nu camera stress haha ik heb van beiden het geluid aanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:17 schreef Blackprinces het volgende:
Is voor het eerst dat ik even niet kan kiezen welke stream ik wil volgen.
Beste streammiddag ever tot nu toe deze editie
maar het heeft hem nu wel geholpen om die anderen goed te doorzienquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik weet niet of ik MI Angelo op den duur ga trekken met zijn zielige gedoe over het verleden Dats loopt wel als een rode draad door zijn gesprekken
Geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi voelde zich opgelucht totdat alles op het scherm kwam , daarna voelde hij niks meer. Nu is het van hem af.
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Kijk de verslagenheid bij chacha en cheche heeerlijk. Eindelijk zingen ze niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |