Zoveel verdriet op het scherm. Ik ga kapot van het lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef Benny het volgende:
Ach jongens... Ik vind dit echt hilarisch
hoop dat hij het ze nog terug geeft waarom ze er echt op staanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
we verstaan het zegt ze
dat denk ik toch niet haha
cheche heeft toch niet veel bij zich zegt ze zelf tig keerquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan nu al genieten van ChaCha en CheChe die weer hun koffer in moeten pakken
Wel 1 vd beter nominaties in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:10 schreef Benny het volgende:
Ach jongens... Ik vind dit echt hilarisch
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
er blijven er sws 2 van hen, en die gaan mimi next tiime nomineren. ik zwer jou
ja dat ze hem paaiden hequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop dat hij het ze nog terug geeft waarom ze er echt op staan
Precies. Die kleine heeft ballen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef suzi1 het volgende:
cheche speelt met mimi terwijl ze bij dada kruipt. hij ziet dat
Ja en straks bij de ChaCha en CheChe is ze fakking verdrietig.quote:
Exactlyquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:14 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja en straks bij de ChaCha en CheChe is ze fakking verdrietig.
Ook 2 gezichten, zoals zoveel daar.
Mimi gaat voorlopig nergens heen door deze move!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
Dat blijft zo bij elke nominatie.....er kan maar 1 de stemmen geven en die is de schuldige. Chairon heeft het geluk gehad dat niemand die hij genomineerd had weg moest.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:11 schreef suzi1 het volgende:
jaa is er dagen niet veel te doen en nu camera stress haha ik heb van beiden het geluid aanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:17 schreef Blackprinces het volgende:
Is voor het eerst dat ik even niet kan kiezen welke stream ik wil volgen.
Beste streammiddag ever tot nu toe deze editie
maar het heeft hem nu wel geholpen om die anderen goed te doorzienquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik weet niet of ik MI Angelo op den duur ga trekken met zijn zielige gedoe over het verleden Dats loopt wel als een rode draad door zijn gesprekken
Geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi voelde zich opgelucht totdat alles op het scherm kwam , daarna voelde hij niks meer. Nu is het van hem af.
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
Kijk de verslagenheid bij chacha en cheche heeerlijk. Eindelijk zingen ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |