Chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze heet
Nog meer pluspunten.Die mag blijven van de driequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte gaat vanavond pannenkoeken bakken
< snapt niet wat je zegtquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft tegen dat due samen met chayron is begonnen met konkelen en manipuleren.
ik heb nu alleen bij rtl gestemd ik wacht wel tot de live dan kan ik nog een keer bij goplay stemmen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen.
Even kijken wie het het beste opneemt en sportief blijft
Allee.. wanneer mimi dr klaar voor is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
gaat het dan nu gebeuren mimi en chacha in de keuken.
ze weet heel goed waaromquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ze weet niet waarom. Denk dat dat zo nog wel omslaat
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze weet heel goed waarom
sterke speler
niks mis meequote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Kleine voorspelling Michelangelo staat er volgende week op
Ja maar ik zie hem buiten Charlotte en Rob wel tegen de meeste deelnemers winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Kleine voorspelling Michelangelo staat er volgende week op
dr uit pleasequote:Op donderdag 19 januari 2023 13:05 schreef BB-King het volgende:
Wow wat een move van Michelangelo!
Had echt gedacht dat hij Bart en Jason erop zou zetten.
Hmm Charlotte, Chelsea en Danny...
Mijn stem om te blijven is dan toch wel Charlotte.
Dan mogen Danny en Chelsea het maar verder uitvechten.
ja echt idiootquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
raar dat we steeds hetzelfde op beide streams zien.
Dat zullen dan Che en Dan geweest zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart ik had er 2 van de 3 ook opgezet
Ja heb ook het idee dat ze buiten de boot valt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
rob zegt tegen bart dat ilse niet kan aarden daar. Op de slaapkamer voelt ze zich wel prettig. Had rob gezegd ja je bent daar met 3 mannen.
Bart Uh 4 mannen he.
Hoop dat ze weggaat ze voegt weinig toe.
Wel na zaterdag aubquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
rob zegt tegen bart dat ilse niet kan aarden daar. Op de slaapkamer voelt ze zich wel prettig. Had rob gezegd ja je bent daar met 3 mannen.
Bart Uh 4 mannen he.
Hoop dat ze weggaat ze voegt weinig toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |