Door deze actie van Micha kan het maar zo zijn dat Ilse en de nieuwe dames lachend blijven zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja heb ook het idee dat ze buiten de boot valt.
Grote kans dat zij volgende week aan de beurt is.
Nee hij bedoelde ook charlotte, niet chelsea. die heeft hij erop gezet omdat ze een sterke speler is. Danny ook in zijn ogen. dus hij hoopt dat charlotte verliest van de andere 2.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Mjelleke het volgende:
Lig al een paar dagen met griep op bed.En heb niet kunnen zien dat Chelsea zich anders is gaan gedragen t.o.v. Michelangelo. Wat ik ook heb gezien is dat Charon gestart is met het zeggen met wie hij wilt overblijven. Alleen heeft Danny en Chelsea hebben het echt uitgesproken. Maar mss interpreteer ik het wel verkeerd.
Chayron is sowieso wel tactisch bezig maar lult zich er wat makkelijker uit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Mjelleke het volgende:
Lig al een paar dagen met griep op bed.En heb niet kunnen zien dat Chelsea zich anders is gaan gedragen t.o.v. Michelangelo. Wat ik ook heb gezien is dat Charon gestart is met het zeggen met wie hij wilt overblijven. Alleen heeft Danny en Chelsea hebben het echt uitgesproken. Maar mss interpreteer ik het wel verkeerd.
eens!quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou juist willen dat chelsea kan blijven. Ze is druk dat klopt maar ook heel gezellig.laat zich beïnvloeden door anderen dat is jammer maar ze is wel zichzelf denk ik. Het gaat anders heel saai worden daar.
Walgelijk gedragquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eens!
die kleine gister in de gameroom
als een baas, nee BB dit klopt niet
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik dacht zet eindelijk de stream eens aan en was even in de veronderstelling BB USA aan te hebben gezet. Lullen die 2 de hele dag door Engelse tiktok dingetjes?
Ze hopen dit jaar tiktok idioten aan te trekken bij de kijkers denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik dacht zet eindelijk de stream eens aan en was even in de veronderstelling BB USA aan te hebben gezet. Lullen die 2 de hele dag door Engelse tiktok dingetjes?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hopen dit jaar tiktok idioten aan te trekken bij de kijkers denk ik.
Ze had het gewoon fout en kon het niet accepterenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eens!
die kleine gister in de gameroom
als een baas, nee BB dit klopt niet
whut aar joe doeing? scheekeltopijaquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
for the record ik heb op mijn andere account op chelsea gestemd
ik heb charlotte en chelsea gestemd nu. dan hebben ze in ieder geval allebei 1 stem meer als dannyquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut aar joe doeing? scheekeltopija
Danny has to move
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Chayron: het is een meesterzet.
Danny: een meesterzet?? Nu al.... Ik denk dat de kijkers in shock zullen zijn.
Je stemt toch wie er moet blijven???quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut aar joe doeing? scheekeltopija
Danny has to move
nou datquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nee danny wij zijn niet in shock tok tok tok!
owkee B _engelquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je stemt toch wie er moet blijven???
Heb nog niet gestemd..ben er nog niet uit
Dan komt er meestal iets.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zeker met lunchpauze weer 2x zelfde stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |