SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om haar puur vriendschappelijk te troosten uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:47 schreef engine het volgende:
Dada staat klaar om er op te springen.
Daar gaat ze!quote:
Voor je het weet mag je wegquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou DaDa grijp je kans, en maak je move
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
is nog niet officieel maar iedereen is para brother
ja dat hij de power of nomination heeft, dus gaat nominerenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?
Hij heeft de power of nominationquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?
bechamelsausquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat cheche voorlopig wel blijft, hoe irritant ze ook is
ik vermoed dat ze morgen dan een slag in haar voorste lokken heeftquote:
Die heeft wel weer een bepaalde schare fans online lijkt het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat cheche voorlopig wel blijft, hoe irritant ze ook is
slag van de molen jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze morgen dan een slag in haar voorste lokken heeft
het is dat ik de voorkennis heb dat het een vrouw is..quote:
Laat die dan maar lekker blijven zittenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Steeds meer irritatie in de richting van Jayson
Kan ik me heel goed voorstellen had ik direct in het begin al.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
hoezo, hij doet niks de hele dag, waar kunnen ze zich aan irriteren bij hem ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
unnen freggelquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er met het uur slechter uit
dat zou een hoop verklarenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen microfoon niet meer om
Hoe laat?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan komt er nog een nieuwe bewoner
Zou me niet eens verbazen als hij dat gedaan heeftquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou super mooi zijn
Als hij er 3 van jullie kamer er op zet Danny
Dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als hij dat gedaan heeft
Ah ok ... das meestal wel een tekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aanname er staat een bed in de gameroom
Of Michelangelo moet daar de nacht doorbrengen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... das meestal wel een teken
Klinkt als een wakeupcall voor een nachtelijke opdracht. Denk niet dat Febo zo dom is, dat als er een nieuwe bewoner snachts stiekem het huis in moet, het dan slim is om zo'n bed zo opzichtig neer te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aanname er staat een bed in de gameroom
Alleen Chayron weet het de rest niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klinkt als een wakeupcall voor een nachtelijke opdracht. Denk niet dat Febo zo dom is, dat als er een nieuwe bewoner snachts stiekem het huis in moet, het dan slim is om zo'n bed zo opzichtig neer te zetten
zo simpel is het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:31 schreef Lillfex het volgende:
Nee niet Niet direct met bondjes beginnen denk ik dan had je dit nog niet.
is de 1e keer dat ik hem hoor, en ben hem al zatquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat slappe geouwehoer over meisjes van Michelangelo begint me ook mijn strot uit te komen
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:45 schreef suzi1 het volgende:
ja liever mensen, als liefde komt, dan komt dat vanzelf <3
80 euro maarquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:46 schreef suzi1 het volgende:
die mimi heb grafboeket ofzo gegeven dat hij over de 200 pleuroos was?
Brr, "gek doen", alleen dat zeggen is al vervelend.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:42 schreef suzi1 het volgende:
beter gaan we morgen weer zingen, dansen\, gek doen. gwn onszelf. aldus dada
bij de soepwagen ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:48 schreef suzi1 het volgende:
volgend jaar kan je bij leger des heils aansluiten![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Leef je uitquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:48 schreef Lux069 het volgende:
Wardrobe Malfunction bij CheChe.
Word dit dan de eerste scanman post?
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vierenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was ook alleen met kerst boeie
Ali: Je weet niet hoe hij denkt, ik vraag er ook niet naar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali lijkt er nog het rustigst onder
zaten dus alle drie alleenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
hahahquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:55 schreef Lux069 het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je zo snel grijze haren krijgt met zo'n stressvol leven.
Dat ze nog niet kaal is joh.
Ja maar ze noemt geen namen hequote:Op woensdag 18 januari 2023 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zou je dit soort shit allemaal op tv vertellen
Ja ze luistert maar half naar hemquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
chellypellie wil alleen maar weten of mimi haar heeft genomineerd , verder heeft ze 0.0 interesse in hem
Hij heeft het Mich verteld. die gaat hem helpen om vannacht iemand het huis in te helpen. Waarschijnlijk 1u nadat iedereen slaapt. Was tijdens/ voor het gesprekje dat Mich en Chayron buiten hadden over de nominatie vanavond. Net voor de zandloper af liep. Denk dat hij voordat die zandloper afliep iemand moest vragen om hem te helpen en niets te laten merken verder.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen Chayron weet het de rest niet.
Aanname is dat Chayron een secret Mission heeft
haha ja nu je het zegt!quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:56 schreef Lux069 het volgende:
Wel bijzonder dat Danny in bed een shirt/hemd draagt maar daarbuiten niet.
LOL hij heeft langer in bed een shirt aan dan erbuiten idd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:56 schreef Lux069 het volgende:
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft het Mich verteld. die gaat hem helpen om vannacht iemand het huis in te helpen. Waarschijnlijk 1u nadat iedereen slaapt. Was tijdens/ voor het gesprekje dat Mich en Chayron buiten hadden over de nominatie vanavond. Net voor de zandloper af liep. Denk dat hij voordat die zandloper afliep iemand moest vragen om hem te helpen en niets te laten merken verder.
Rare gewoontes heeft die jeugd tegenwoordigquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:56 schreef Lux069 het volgende:
Kan best, ik hoorde Chayron net tegen iemand zeggen dat M-Angelo later nog even met hem wilde praten in de woonkamerquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft het Mich verteld. die gaat hem helpen om vannacht iemand het huis in te helpen. Waarschijnlijk 1u nadat iedereen slaapt. Was tijdens/ voor het gesprekje dat Mich en Chayron buiten hadden over de nominatie vanavond. Net voor de zandloper af liep. Denk dat hij voordat die zandloper afliep iemand moest vragen om hem te helpen en niets te laten merken verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gemeen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:03 schreef Krambo het volgende:
Beter maken ze de nominaties pas zaterdag tijdens de live bekend aan de bewoners.
Laat ze nog maar een paar dagen lekker zweten en speculeren
ja voorzichtig hequote:Op donderdag 19 januari 2023 00:09 schreef suzi1 het volgende:
je moet alles behandelen alsof t een meisje is. dus je auto enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik ben ook aan het trainenquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:12 schreef suzi1 het volgende:
zie je hier in dorp ook. paar van die kleinere gasten/mannen? die dan denk veel gepest zijn en dan veel trainen om gespierd te worden. dan blijken ze iets te zijn ofzo
Nee, heb alleen vanavond vanaf 2000 uur tot nu ....quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:12 schreef Lux069 het volgende:
Thanks @:DGK_Tegengas ik heb helaas niet alles kunnen zien vanavond.
Heb je die tussen 11 en 12 ook? Vraag dit voor een vriend.
Ja, is belangrijk voor het nageslacht hequote:Op donderdag 19 januari 2023 00:19 schreef Lux069 het volgende:
Chayron stapt uit bed.
Gaan we echt voor elke actie een post doen?
hahahaquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:22 schreef Lux069 het volgende:
Als ze nu echt de enige donkere laten stelen sta ik niet voor de consequenties in
Ja een 'ze' iemand tussen 25-30 jaar denken zequote:Op donderdag 19 januari 2023 00:26 schreef suzi1 het volgende:
is hetb niet koud daarbinnen vraagt mimi
denk wel verwarming aan zegt cheys
ze moet alles uitdoen!
---dus is vrouw
het word nog moeilijker als dan met judy, want ze zijn nog meer aan elkaar gehecht inmiddels. zoiets zei diequote:Op donderdag 19 januari 2023 00:30 schreef suzi1 het volgende:
judy was garpie hoor. ze hadden het wel even over haar maar weet niet wat
is goed voor program!quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:31 schreef suzi1 het volgende:
oo nieuwe gaat hele slechte vipe meekrijgen
is vast iets met emosiesquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
wij kijkers weten niet hoe is
zo fucked up voelen
hahahaquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:33 schreef Lux069 het volgende:
Nu maar hopen dat haar naam niet met Chi begint.
Chichi chacha cheche trek ik ook niet meer
ga door jij doet heel goedquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef suzi1 het volgende:
moet ik hiermee doorgaan. verstaan er mensen die taal niet?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef suzi1 het volgende:
Yupquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef suzi1 het volgende:
ja zitten 2 in de woonkamer, 1 ervan heeft secret mission ofzoquote:
Auf der heide ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:40 schreef suzi1 het volgende:
mimi heb genomiet zonder slechte bedoelingen
denkt zelf veel kans te krijgen er op te gaan komen
dus moet wel
dit maakt dit nieuwe systeem heel spannend
ja is mindfuck zegt greys
2 is moeilijk
3 is fokking veel
wb nominazi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |