SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om haar puur vriendschappelijk te troosten uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:47 schreef engine het volgende:
Dada staat klaar om er op te springen.
Daar gaat ze!quote:
Voor je het weet mag je wegquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou DaDa grijp je kans, en maak je move
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
is nog niet officieel maar iedereen is para brother
ja dat hij de power of nomination heeft, dus gaat nominerenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?
Hij heeft de power of nominationquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat betekent eigenlijk dat blauwe oog tekentje in de op bij michealangelo? dat hij een pin heeft?
bechamelsausquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat cheche voorlopig wel blijft, hoe irritant ze ook is
ik vermoed dat ze morgen dan een slag in haar voorste lokken heeftquote:
Die heeft wel weer een bepaalde schare fans online lijkt het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat cheche voorlopig wel blijft, hoe irritant ze ook is
slag van de molen jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze morgen dan een slag in haar voorste lokken heeft
het is dat ik de voorkennis heb dat het een vrouw is..quote:
Laat die dan maar lekker blijven zittenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Steeds meer irritatie in de richting van Jayson
Kan ik me heel goed voorstellen had ik direct in het begin al.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
hoezo, hij doet niks de hele dag, waar kunnen ze zich aan irriteren bij hem ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
unnen freggelquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er met het uur slechter uit
dat zou een hoop verklarenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen microfoon niet meer om
Hoe laat?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan komt er nog een nieuwe bewoner
Zou me niet eens verbazen als hij dat gedaan heeftquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou super mooi zijn
Als hij er 3 van jullie kamer er op zet Danny
Dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als hij dat gedaan heeft
Ah ok ... das meestal wel een tekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aanname er staat een bed in de gameroom
Of Michelangelo moet daar de nacht doorbrengen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... das meestal wel een teken
Klinkt als een wakeupcall voor een nachtelijke opdracht. Denk niet dat Febo zo dom is, dat als er een nieuwe bewoner snachts stiekem het huis in moet, het dan slim is om zo'n bed zo opzichtig neer te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aanname er staat een bed in de gameroom
Alleen Chayron weet het de rest niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klinkt als een wakeupcall voor een nachtelijke opdracht. Denk niet dat Febo zo dom is, dat als er een nieuwe bewoner snachts stiekem het huis in moet, het dan slim is om zo'n bed zo opzichtig neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |