SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik wil wel, maar ik mag nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:03 schreef Rob het volgende: Op enkele diehards na ..
Misschien morgen, of vandaag, nadat ik zometeen heb geslapen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:18 schreef Maanvis het volgende:
DUURT LANG
DUURT LANG
DUURT LANG
DUURT LANG
DUURT LANG
DUURT LANG
DUURT LANG
aufmachen bitttequote:Op zondag 15 januari 2023 05:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien morgen, of vandaag, nadat ik zometeen heb geslapen in ieder geval.
Ga halen dan.quote:
Volgende keer het slot wat vaker om de paal wikkelen. Hij probeerde te ontsnappen :quote:Op zondag 15 januari 2023 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ligt aan het driehoekbord met fiets.
[ afbeelding ]
Lag aardig verscholen in het gras.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer het slot wat vaker om de paal wikkelen. Hij probeerde te ontsnappen :
[ afbeelding ]
Toen ik er stond en niks zag liggen, eerst nog bij andere palen gaan kijken om te zien of ik me niet per ongeluk vergist had. Nergens te vinden en ik stond inwendig al te vloeken tot ik de hoogte in keekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lag aardig verscholen in het gras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef DJMO het volgende:Die plaats ken ik van dat de trein er altijd langssjeest. Oja, en iets met Idols.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hier moest ik nog over nadenken ookquote:Op maandag 6 februari 2023 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die plaats ken ik van dat de trein er altijd langssjeest. Oja, en iets met Idols.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@superkimmi
Wij zijn er nogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Dinsdag kom ik daar weer. Even kijken of die er dan nog ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And go!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
En je kwam niet eens even koffie doenquote:
Weet ik veel waar jullie wonenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even koffie doen
Doe me es een Linkje naar de wiki. Ik ben lui.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki bijgewerkt.
2022 was met 28 plaatsingen het slechtste jaar ooit (2005 toen het spel niet werd gespeeld niet meegerekend).
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stokquote:Op maandag 20 februari 2023 12:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe me es een Linkje naar de wiki. Ik ben lui.
Het effect van benzineprijzenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki bijgewerkt.
2022 was met 28 plaatsingen het slechtste jaar ooit (2005 toen het spel niet werd gespeeld niet meegerekend).
Hehe niet ver van de stok vandaan 😌. Heb m op weg naar m’n werk daar neergelegd.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jullie wonen
En ik wilde sowieso op tijd thuis zijn, maar een klein stukje omrijden kon er nog wel van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stok ligt half verborgen onder de bladeren.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Succes!
[ afbeelding ]Dat ie al lag had ik even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stok ligt half verborgen onder de bladeren.
Ik heb daar (Hoenderloo) nog een bruiloft gehad een paar jaar geleden. (komt wel dichtbij zo)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ja, bijgewerkt. En in de wiki aangepast dat Haastrecht toch echt in Zuid-Holland ligt.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
fokstok.nl kan ook wel weer een update gebruiken @:Light
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef laziness het volgende:
Happy hunting!
[ link | afbeelding ]Was het druk bij Oosterik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan naar die regio verhuizen dus ik was daar niet om net als die Duitsers in de rij te staan maar heb lekker ons nieuwe huis bewonderdquote:
Ben benieuwd. Hopelijk op een locatie waarbij 9292 me niet via Duitsland stuurtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:00 schreef laziness het volgende:
Ik heb ‘m meegenomen. Even bedenken waar in die 200km onderweg we ‘m achter zullen laten morgen.
Vanaf het plaatsnaambord van Noord Deurningen kan je letterlijk de grens zien liggen dus dat verbaasd me niksquote:Op zondag 19 maart 2023 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk op een locatie waarbij 9292 me niet via Duitsland stuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |