Dit ook ja. Maar heb dan regelmatig dat ik denk van nu deze fabriekstaart of vanavond mijn stukje chocolade op de bank? En dan ga ik vaak toch voor dat tweede.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
Ik probeer nu maar gewoon weer te kijken of het past. Meestal zit ik met mijn gewone maaltijden rond de 1500 kcal, dus er is echt wel wat ruimte voor een extraatje. Dus als het past en ik het waard vind neem ik het. En zo niet, dan is er altijd nog ruimte voor iets lekkers in de avond op de bank
Hoe komt t?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Hupje het volgende:
Ik ga (ook) eten van stress. Rara wat heb ik vandaag
Kind-zorgenquote:
Die 1 moet weg van de 138 kcal, dan komt het in de buurt. Tenzij de sugar & fats niet kloppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef SQ het volgende:
Hoe komt t?
Onze koffieautomaat is wel een fantast hoor:
[ afbeelding ]
This just doesn't add upZelfs als het vet een typo was en het eigenlijk 9 gram is, dan klopt t nog niet
![]()
Dit deed ik gister, bewust overdag rekening gehouden met het feestje wat ik s avonds had. Dus licht avondeten en ingecalculeerd dat ik in elk geval 1 drankje en wat hapjes ging nuttigen. Werkte aardig, vooral qua mindset. Alleen het echt lekkere gekozen en de rest kon ik zonder problemen laten staan voor deze keer. Alleen het biertje als afsluiter thuis was dus 'extra'.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
Ik probeer nu maar gewoon weer te kijken of het past. Meestal zit ik met mijn gewone maaltijden rond de 1500 kcal, dus er is echt wel wat ruimte voor een extraatje. Dus als het past en ik het waard vind neem ik het. En zo niet, dan is er altijd nog ruimte voor iets lekkers in de avond op de bank
Ik heb dus het stuk braaaaf mee naar huis genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Over taart op het werk gesproken. Er liggen hier 4 soorten brownies van Downies & Brownies. Hmpf. Ik heb een stuk gewogen en dat was 125 gram. Volgens Cronometer is dat 630 kcalHet stuk zit nu in mijn tas om max 315 kcal te worden door het met mijn vriend te delen
![]()
Gelukkig heb ik er nú niet specifiek veel zin in en ik ben bang dat als ik nu een helft pak ik minstens 4 stukken opeet vannacht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dus het stuk braaaaf mee naar huis genomen![]()
En gedeeld met vriendlief. En omg wat ben ik blij dat ik dat zo heb gedaan, want het was zo lekker dat ik zeker weet dat als ik het gisteravond had geproefd ik minstens 2 grote stukken had opgegeten
Dus overwinning voor mezelf
Haha ja da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef Isabeau het volgende:
En ik denk dat ik net als SQ dagelijks met alleen de maaltijden ook rond de 1500 kcal zit, dus elke dag kan je heus wel 1 ding nemen wat niet echt in een gezond/slank dieet past.
En dat is nou net het probleem, als ik 1 iets neem dan wil ik altijd meer. Ik ben zeg maar van het hele pak koekjes, de hele zak chips en de hele bak B&J. Want maat houden is nog altijd wel een dingetje. Dus zelf niets kopen, maar alleen aannemen als een ander iets uitdeelt, werkt op zich wel. Want bij een ander ga je niet even een hele zak in je eentje opeten
Knap als je nog niets gegeten hadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:25 schreef SQ het volgende:
Ik ben vandaag ook trots op mij
Was in een tegelshowroom met knagende honger want niet geluncht en ze boden me appelflappen aan en ik heb bedankt en thuis 2 boterhammen gepakt
O: 1 boterham koffiepindakaas en 1 boterham worst, grote cappuccino
T: 2 rolletjes minimentos, 1 appel
L: boterham met boterhamworst en een boterham met smeerkaas
D: boerenkoolstamp met worst
Mijn man zit nu aan de diepvriespizza
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben ook trots op mezelf. Vandaag volleybalwedstrijd, en waren pas om half 8 klaar, dus mega honger. Ene helft van het team wilde naar de Mcdonalds, andere helft niet. Ik had gezond eten al in de koelkast liggen dus ik heb heel bewust voor de niet Mcdonalds auto gekozen. Vind Mcdonalds overigens vaak niet de moeite waard. Heb dan liever een goede pizza of iets van de normale snackbar.
Ik moet werken. En de brownies zijn niet opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:51 schreef SQ het volgende:
Oké, met de tripel kwam ook nog wat chipsmaar al met al vaker de schade wel mee. Nu snel naar bed
En??quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet werken. En de brownies zijn niet op
De beveiliging heeft ze op gegetenquote:
Ik vind dat een keurig lijstje voor zondag & bij vriendin thuisquote:Op zondag 22 januari 2023 17:35 schreef SQ het volgende:
Dat scheelt!
Vandaag was een beetje rommelig omdat ik ging klussen bij een vriendin maar het resultaat valt nog wel mee.
O: 1 danerolles croissant met jam, 2 kleine afbakbroodjes met kaas en kipfilet en 2 eitjes
T: stroopwafel
L: kom champignonsoep, 2 boterhammen houmous en oude kaas
T: 3 kaasstengels
D: gestoomde sperziebonen met gebakken aardappelen en een visfiletje
Dit. Daarom haat ik het ook altijd zo als ik sommige mensen echt altijd (ongezond) zie snaaien of die standaard iedere avond een zak chips open trekken maar wel gewoon slank zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, te veel eten is super makkelijk. Ik vind het bijna een wonder dat niet iedereen minstens overgewicht heeft
Ik probeer elke dag onder de 2000 kcal te blijven, eet denk ik vrij normaal, maar toch blijft het nadenken.
Mijn huisgenoot in mijn studietijdquote:Op zondag 22 januari 2023 18:03 schreef Pinuts het volgende:
Dit. Daarom haat ik het ook altijd zo als ik sommige mensen echt altijd (ongezond) zie snaaien of die standaard iedere avond een zak chips open trekken maar wel gewoon slank zijn.
Voor mij voor een zondag ook een keurig lijstje:
O: banaan, proteinepudding
S: 75 min boksen
L: ei tosti
T: mango
D: zalm, aardappeltjes en boontjes
T: proteine chocolademousse (= 150 kcal met 20 gram eiwitten en echt goddelijk)
Moest ook wel echt even netjes dit weekend want aankomende week 1x uiteten, 2x bij vrienden eten en 1x op kraamvisite dus zal niet al te netjes worden
Je krijgt van mijn geen commentaar hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef mspoez het volgende:
*heraanmeld*
Jaren op de 72 gehangen, prima met maat 42, nu overgang en opeens 78 en overal blobsels en kledders en opgeblazen buiken.
9 januari gestart met eetlijstje van Hayley Pomroy (2 dagen fruit en granen, 2 dagen eiwit en groene groenten, 3 dagen eiwit en goede vetten en groenten), deed het vroeger goed dus hopelijk nu ook weer. Na twee weken 16 ons eraf. Vandaag feestje dus niet helemaal volgens het boekje. Ik denk dat het me helpt als ik hier mijn eetlijsten post en als ik me misdraag er commentaar komt.
Netjes!quote:Op maandag 23 januari 2023 07:55 schreef SilverEyes het volgende:
Schade van 1 avondje drinks+hapjes is 300 gr. Morgen waarschijnlijk al weer weg, vandaag maar ff goed piesen.
En weer dooorrrrr
Nee, ik ga eens kijken of ik dat uit kan zetten ergens. Sinds de update krijg ik heel veel ongevraagde statistiekenquote:
Lekker motiverend ookquote:Op maandag 23 januari 2023 07:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Netjes!
Ik pluste 1,1 kilo
Mijn lijf
Ik haal nu mijn doel in 2044 volgens libra.
Da's wel echt impressive hoor!quote:Op maandag 23 januari 2023 10:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ben nu wel ruim 2 maanden bezig met meer bewegen/gezonder eten. Rusthartslag gedaald van 76 naar 63. Er gebeurt iets
Ja daar ga je dan!quote:Op maandag 23 januari 2023 13:40 schreef Donna het volgende:
Shit, zei ik vorige week nog dat ik vlaai altijd af sla, trakteert mijn collega vanochtend op vlaai met zo'n krokante bodem en die vind ik wel lekker.
Hehehehe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
Van de 1100 gram plus van gisteren heb ik er alweer 400 uitgeplast.
ETA: 28 oktober 2048
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef SQ het volgende:
Van de 1100 gram plus van gisteren heb ik er alweer 400 uitgeplast.
ETA: 28 oktober 2048
Je kan het.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:28 schreef SQ het volgende:
So far so good, hier serveren ze bij de koffie altijd schalen vol gebak. Keurig 1 chocosoesje genomen. Volgende horde: het lunchbuffet
You've got thisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:28 schreef SQ het volgende:
So far so good, hier serveren ze bij de koffie altijd schalen vol gebak. Keurig 1 chocosoesje genomen. Volgende horde: het lunchbuffet
Je bent op de goede weg! Nog maar 5x die 8 en dan ben je er bijna.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:52 schreef SilverEyes het volgende:
Weer een drop, nu sinds eind november 8 kilo kwijt![]()
Nog 45 te gaan
Woohoo!quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:52 schreef SilverEyes het volgende:
Weer een drop, nu sinds eind november 8 kilo kwijt![]()
Nog 45 te gaan
Moeilijk. En dat weten we hier allemaal, dat scheelt.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb bijna mijn gehele resultaat van de eerste 2 weken ongedaan gemaakt. Ben best wel een beetje boos op mezelf. Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet zo te vreten
quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb bijna mijn gehele resultaat van de eerste 2 weken ongedaan gemaakt. Ben best wel een beetje boos op mezelf. Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet zo te vreten
We all know!quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Schudt hand… echt, wanneer leer ik het nou eens…quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Dit. Iedere keer als je dan weer opnieuw kan beginnen denk ik echt pff... heb ik zo veel moeite voor niks gedaan. Leer nou ff 1 dag genieten en dan weer normaal doen!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef BE het volgende:
[..]
Schudt hand… echt, wanneer leer ik het nou eens…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |