quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:25 schreef BE het volgende:
Multivlaai... gruwel!
Vlaaien zijn sws niet echt mijn ding dus die kan ik idd ook wel afslaan.
Nee, I know... maar ik vind het sowieso niet echt lekker. Die bodems die zo net niks zijn, en dan die snotterige rijstezooi, of mierzoete gelei-fruit... neh...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet multivlaai als toonbeeld van vlaai zien heuj
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:27 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, I know... maar ik vind het sowieso niet echt lekker. Die bodems die zo net niks zijn, en dan die snotterige rijstezooi, of mierzoete gelei-fruit... neh...
Limburger hier. Ik laat uit principe sowieso alle voorgefabriceerde vlaai staan. Echte vlaai haal je bij de bakker en die is heerlijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:43 schreef Viv het volgende:
Supermarktvlaai en Multivlaai is inderdaad niks vergeleken met de échte Limburgse vlaai.![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:03 schreef Vanyel het volgende:
In een ver verleden had ik een collega die elke verjaardag broodje Mett trakteerde. Dat was pas feest
quote:
Dat kennen ze niet in alle provincies.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broodje rauw gehakt met ui dus.
Ohhhh. Ik had een keer een optreden in België en toen kregen we dat. Vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broodje rauw gehakt met ui dus.
Beter dat ze het leren kennen zodat we het overal kunnen etenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet in alle provincies.
Ik vind het meeste gebak/taart ook domweg ech tniet zo lekker. Het idee is lekker, maar als je dan aan het eten bent dan valt het zo vies tegen. Ik heb al menig gebakje half in de prullenbak gedumpt (kcal niet waard!). Maar er is nu een nieuwe bakker ontdekt vlak bij mijn werk. En oh my godquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:23 schreef SQ het volgende:
Ja nee met multivlaai heb ik ook niet zo veel moeite. Maar het valt me wel weer op (zo nu iedereen weer op kantoor is) hoe onmogelijk vaak er eigenlijk taart staat![]()
En toch dringen mensen altijd aan als je er voor bedankt. "Weet je het echt zeker? Er is genoeg!" (alsof dat laatste een argument zou moeten zijn)
Jep. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:23 schreef SQ het volgende:
Thuis bakken, eentje opeten en de rest uitdelen, zo doe ik het tegenwoordig.
Maar ik bak niet zo vaak, zelden de puf voor momenteel.
Maar een beetje wat pinuts zegt dus: ik zou zo graag niet dingen willen eten omdat ze er staan, maar omdat ik ze wil. Het lastige is dat mijn hoofd meestal wel wil als ik het zie staan. Dus daar is de winst te behalen.
Ik zou niet weten aan wie ik het moet uitdelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:23 schreef SQ het volgende:
Thuis bakken, eentje opeten en de rest uitdelen, zo doe ik het tegenwoordig.
Maar ik bak niet zo vaak, zelden de puf voor momenteel.
Maar een beetje wat pinuts zegt dus: ik zou zo graag niet dingen willen eten omdat ze er staan, maar omdat ik ze wil. Het lastige is dat mijn hoofd meestal wel wil als ik het zie staan. Dus daar is de winst te behalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |