Moeilijk. En dat weten we hier allemaal, dat scheelt.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb bijna mijn gehele resultaat van de eerste 2 weken ongedaan gemaakt. Ben best wel een beetje boos op mezelf. Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet zo te vreten
quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb bijna mijn gehele resultaat van de eerste 2 weken ongedaan gemaakt. Ben best wel een beetje boos op mezelf. Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet zo te vreten
We all know!quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Schudt hand… echt, wanneer leer ik het nou eens…quote:Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef SQ het volgende:
Dit. Iedere keer als je dan weer opnieuw kan beginnen denk ik echt pff... heb ik zo veel moeite voor niks gedaan. Leer nou ff 1 dag genieten en dan weer normaal doen!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef BE het volgende:
[..]
Schudt hand… echt, wanneer leer ik het nou eens…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |