abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207641458
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
Ik probeer nu maar gewoon weer te kijken of het past. Meestal zit ik met mijn gewone maaltijden rond de 1500 kcal, dus er is echt wel wat ruimte voor een extraatje. Dus als het past en ik het waard vind neem ik het. En zo niet, dan is er altijd nog ruimte voor iets lekkers in de avond op de bank :P
Dit ook ja. Maar heb dan regelmatig dat ik denk van nu deze fabriekstaart of vanavond mijn stukje chocolade op de bank? En dan ga ik vaak toch voor dat tweede.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:35:48 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_207641519
ik krijg toch altijd weer honger van dit topic. :')
disclaimer
pi_207641539
Ik ga (ook) eten van stress. Rara wat heb ik vandaag :')
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:30:22 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_207642061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Hupje het volgende:
Ik ga (ook) eten van stress. Rara wat heb ik vandaag :')
Hoe komt t?

Onze koffieautomaat is wel een fantast hoor:

This just doesn't add up :') Zelfs als het vet een typo was en het eigenlijk 9 gram is, dan klopt t nog niet :')
disclaimer
pi_207642408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef SQ het volgende:

[..]
Hoe komt t?
Kind-zorgen :{

Wat een hippe machine. Bij ons op het werk komt ie niet verder dan een allergie melding, en dat is dan al zo van: als je allergisch bent voor x of y dan doe maar niet.
pi_207649124
Over taart op het werk gesproken. Er liggen hier 4 soorten brownies van Downies & Brownies. Hmpf. Ik heb een stuk gewogen en dat was 125 gram. Volgens Cronometer is dat 630 kcal _O- Het stuk zit nu in mijn tas om max 315 kcal te worden door het met mijn vriend te delen :')

Gelukkig heb ik er nú niet specifiek veel zin in en ik ben bang dat als ik nu een helft pak ik minstens 4 stukken opeet vannacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207649148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef SQ het volgende:

Hoe komt t?

Onze koffieautomaat is wel een fantast hoor:

[ afbeelding ]

This just doesn't add up :') Zelfs als het vet een typo was en het eigenlijk 9 gram is, dan klopt t nog niet :')
Die 1 moet weg van de 138 kcal, dan komt het in de buurt. Tenzij de sugar & fats niet kloppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207650458
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
Ik probeer nu maar gewoon weer te kijken of het past. Meestal zit ik met mijn gewone maaltijden rond de 1500 kcal, dus er is echt wel wat ruimte voor een extraatje. Dus als het past en ik het waard vind neem ik het. En zo niet, dan is er altijd nog ruimte voor iets lekkers in de avond op de bank :P
Dit deed ik gister, bewust overdag rekening gehouden met het feestje wat ik s avonds had. Dus licht avondeten en ingecalculeerd dat ik in elk geval 1 drankje en wat hapjes ging nuttigen. Werkte aardig, vooral qua mindset. Alleen het echt lekkere gekozen en de rest kon ik zonder problemen laten staan voor deze keer. Alleen het biertje als afsluiter thuis was dus 'extra'.

L: salade met kip en olijven en nog wat.
T: hapjes van het feestje van vandaag
A: ik denk AVG, mogelijk ook niet vanwege feestje hierboven.

Wordt wel een uitdaging want ik ben MOE. En dan is niet alles eten altijd moeilijk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_207657950
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Over taart op het werk gesproken. Er liggen hier 4 soorten brownies van Downies & Brownies. Hmpf. Ik heb een stuk gewogen en dat was 125 gram. Volgens Cronometer is dat 630 kcal _O- Het stuk zit nu in mijn tas om max 315 kcal te worden door het met mijn vriend te delen :')

Gelukkig heb ik er nú niet specifiek veel zin in en ik ben bang dat als ik nu een helft pak ik minstens 4 stukken opeet vannacht.
Ik heb dus het stuk braaaaf mee naar huis genomen *O* *O* En gedeeld met vriendlief. En omg wat ben ik blij dat ik dat zo heb gedaan, want het was zo lekker dat ik zeker weet dat als ik het gisteravond had geproefd ik minstens 2 grote stukken had opgegeten _O-

Dus overwinning voor mezelf *O*
  zaterdag 21 januari 2023 @ 18:43:20 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_207657956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb dus het stuk braaaaf mee naar huis genomen *O* *O* En gedeeld met vriendlief. En omg wat ben ik blij dat ik dat zo heb gedaan, want het was zo lekker dat ik zeker weet dat als ik het gisteravond had geproefd ik minstens 2 grote stukken had opgegeten _O-

Dus overwinning voor mezelf *O*
_O_
disclaimer
pi_207657989
En ik denk dat ik net als SQ dagelijks met alleen de maaltijden ook rond de 1500 kcal zit, dus elke dag kan je heus wel 1 ding nemen wat niet echt in een gezond/slank dieet past.

En dat is nou net het probleem, als ik 1 iets neem dan wil ik altijd meer. Ik ben zeg maar van het hele pak koekjes, de hele zak chips en de hele bak B&J. Want maat houden is nog altijd wel een dingetje. Dus zelf niets kopen, maar alleen aannemen als een ander iets uitdeelt, werkt op zich wel. Want bij een ander ga je niet even een hele zak in je eentje opeten :')
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:21:39 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_207658632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef Isabeau het volgende:
En ik denk dat ik net als SQ dagelijks met alleen de maaltijden ook rond de 1500 kcal zit, dus elke dag kan je heus wel 1 ding nemen wat niet echt in een gezond/slank dieet past.

En dat is nou net het probleem, als ik 1 iets neem dan wil ik altijd meer. Ik ben zeg maar van het hele pak koekjes, de hele zak chips en de hele bak B&J. Want maat houden is nog altijd wel een dingetje. Dus zelf niets kopen, maar alleen aannemen als een ander iets uitdeelt, werkt op zich wel. Want bij een ander ga je niet even een hele zak in je eentje opeten :')
Haha ja da's ook weer waar.

Tot het moment dat ze met hun pralinegebak staan en zeggen "ik ga dat niet allemaal mee naar huis nemen, eet maar op hoor!"

Tegenwoordig zet ik het dan ver weg in een koffiecorner. Als ik dan na een uur toch de munchies krijg hebben anderen het meestal al opgegeten :')
disclaimer
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:25:02 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_207658691
Ik ben vandaag ook trots op mij :Y

Was in een tegelshowroom met knagende honger want niet geluncht en ze boden me appelflappen aan en ik heb bedankt en thuis 2 boterhammen gepakt *O*

O: 1 boterham koffiepindakaas en 1 boterham worst, grote cappuccino
T: 2 rolletjes minimentos, 1 appel
L: boterham met boterhamworst en een boterham met smeerkaas
D: boerenkoolstamp met worst :9

Mijn man zit nu aan de diepvriespizza :')
disclaimer
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:28:18 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_207658756
Zit zelfs nog onder de 1500 zie ik. Mag dus vast wel een tripeltje bij straks.
disclaimer
pi_207659579
Net 2 mega cocktails naar binnen gewerkt. Als ook een broodmandje, schaal patat en schnitzel met roomsaus.

Wel 17.000 stappen gezet. Mja.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 20:23:29 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_207659742
Sterkte morgen.
disclaimer
pi_207661647
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 19:25 schreef SQ het volgende:
Ik ben vandaag ook trots op mij :Y

Was in een tegelshowroom met knagende honger want niet geluncht en ze boden me appelflappen aan en ik heb bedankt en thuis 2 boterhammen gepakt *O*

O: 1 boterham koffiepindakaas en 1 boterham worst, grote cappuccino
T: 2 rolletjes minimentos, 1 appel
L: boterham met boterhamworst en een boterham met smeerkaas
D: boerenkoolstamp met worst :9

Mijn man zit nu aan de diepvriespizza :')
Knap als je nog niets gegeten had :o Mijn brein zou daar 'och, dan lunch je thuis toch niet?' van maken :@
pi_207662085
Ik ben ook trots op mezelf. Vandaag volleybalwedstrijd, en waren pas om half 8 klaar, dus mega honger. Ene helft van het team wilde naar de Mcdonalds, andere helft niet. Ik had gezond eten al in de koelkast liggen dus ik heb heel bewust voor de niet Mcdonalds auto gekozen. Vind Mcdonalds overigens vaak niet de moeite waard. Heb dan liever een goede pizza of iets van de normale snackbar.
pi_207664814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben ook trots op mezelf. Vandaag volleybalwedstrijd, en waren pas om half 8 klaar, dus mega honger. Ene helft van het team wilde naar de Mcdonalds, andere helft niet. Ik had gezond eten al in de koelkast liggen dus ik heb heel bewust voor de niet Mcdonalds auto gekozen. Vind Mcdonalds overigens vaak niet de moeite waard. Heb dan liever een goede pizza of iets van de normale snackbar.
*O* en McDonalds is ook al zoiets wat in je hoofd wel lekker is, maar als je het dan eet valt het elke keer weer tegen.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 23:51:50 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_207664901
Oké, met de tripel kwam ook nog wat chips ;( maar al met al vaker de schade wel mee. Nu snel naar bed :')
disclaimer
pi_207664917
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:51 schreef SQ het volgende:
Oké, met de tripel kwam ook nog wat chips ;( maar al met al vaker de schade wel mee. Nu snel naar bed :')
Ik moet werken. En de brownies zijn niet op :(
  zondag 22 januari 2023 @ 08:46:53 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_207666892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moet werken. En de brownies zijn niet op :(
En??
disclaimer
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 10:00:42 #223
5428 crew  miss_sly
pi_207667432
Ik heb gisteren heel niet gezond gedaan, maar wel genoten. We waren bij vrienden en zij kan zo goed koken O+ Restaurantwaardig is het. Dus ik at pompoenijs (zalig), kastanjesoep (verrukkelijk), ravioli met eend (zo lekker), biefstuk met hasselback aardappelen en spruitjes (jammie), en panna cotta met rozensiroop en bosvruchten (geweldig). O, en een heerlijk kaasplankje. Uiteraard vergezeld van heerlijke wijn.

Dus ja, dan ga ik niet opletten, maar gewoon genieten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207672245
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 08:46 schreef SQ het volgende:
En??
De beveiliging heeft ze op gegeten _O_
  zondag 22 januari 2023 @ 17:35:08 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_207674024
Dat scheelt!

Vandaag was een beetje rommelig omdat ik ging klussen bij een vriendin maar het resultaat valt nog wel mee.

O: 1 danerolles croissant met jam, 2 kleine afbakbroodjes met kaas en kipfilet en 2 eitjes
T: stroopwafel
L: kom champignonsoep, 2 boterhammen houmous en oude kaas
T: 3 kaasstengels
D: gestoomde sperziebonen met gebakken aardappelen en een visfiletje
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')