abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 januari 2023 @ 02:44:24 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207492774
Tijdslijn:

2016: Prins Harry en Meghan Markle ontmoeten elkaar

November 2016: Het is officieel aan

November 2017: De verloving wordt bekend gemaakt

19 mei 2018: Het huwelijk wordt voltrokken op Windsor Castle



6 mei 2019: Het eerste kindje van het stel, Archie, wordt geboren.

8 januari 2020: Harry en Meghan kondigen hun exit aan via hun website en instagram:

quote:
“After many months of reflection and internal discussions, we have chosen to make a transition this year in starting to carve out a progressive new role within this institution. We intend to step back as ‘senior’ members of the Royal Family, and work to become financially independent, while continuing to fully support Her Majesty The Queen. It is with your encouragement, particularly over the last few years, that we feel prepared to make this adjustment. We now plan to balance our time between the United Kingdom and North America, continuing to honour our duty to The Queen, the Commonwealth, and our patronages. This geographic balance will enable us to raise our son with an appreciation for the royal tradition into which he was born, while also providing our family with the space to focus on the next chapter, including the launch of our new charitable entity. We look forward to sharing the full details of this exciting next step in due course, as we continue to collaborate with Her Majesty The Queen, The Prince of Wales, The Duke of Cambridge, and all relevant parties. Until then, please accept our deepest thanks for your continued support.”

Their Royal Highnesses, The Duke and Duchess of Sussex
Maart 2021: Interview met Oprah



Juni 2021: Het tweede kindje van het stel, Lilibet, wordt geboren.

December 2022: 6-delige serie "Harry & Meghan" verschijnt op Netflix


Januari 2023: Autobiografie van Harry "Spare" verschijnt (naar verwachting)

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:36:09 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207492946
De onthullingen die tot zover gedeeld zijn in de media:

Harry heeft 25 Talibanstrijders omgebracht in Afghanistan.
Harry en William wilden niet dat Charles en Camilla zouden gaan trouwen.
William zou Harry fysiek aangevallen hebben.
Harry had een bevroren lul.
Charles had een opmerking gemaakt tegen Diana over taak volbracht toen reservekoning Harry geboren was.

Edit: nazi-pak was mede ingegeven door William en Kate.

Ik vind het allemaal wel meevallen of vergeet ik nog iets? De uitspraken over Talibanstrijders doden vind ik ronduit dom. Mogelijk dacht hij daar lof mee te oogsten (backfire).

[ Bericht 5% gewijzigd door Seven. op 10-01-2023 07:03:30 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:37:48 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207492950
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 06:36 schreef Seven. het volgende:
De onthullingen die tot zover gedeeld zijn in de media:

Harry heeft 25 Talibanstrijders omgebracht in Afghanistan.
Harry en William wilden niet dat Charles en Camilla zouden gaan trouwen.
William zou Harry fysiek aangevallen hebben.
Harry had een bevroren lul.
Charles had een opmerking gemaakt tegen Diana over taak volbracht toen reservekoning Harry geboren was.

Ik vind het allemaal wel meevallen of vergeet ik nog iets? De uitspraken over Talibanstrijders doden vind ik ronduit dom. Mogelijk dacht hij daar lof mee te oogsten (backfire).
Je vergeet het belangrijkste, Harry wil graag de familiebanden herstellen. En dat doet hij door vooral flink veel dirt voor zoveel mogelijk geld te verkopen :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 06:52:42 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207492983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 06:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je vergeet het belangrijkste, Harry wil graag de familiebanden herstellen. En dat doet hij door vooral flink veel dirt voor zoveel mogelijk geld te verkopen :')
Ja, dat gaat ‘m sowieso niet worden natuurlijk :')

You can’t have your cake, and eat it.
Resistance is futile.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:02:49 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207493013
Overigens lees ik veel dat Harry en Meghan een teruggetrokken leven willen leiden maar dat dat niet strookt met het maken van de documentaire, het publiceren van het boek en de interviews die nu gegeven worden.

Ik heb alleen nooit begrepen dat ze een teruggetrokken leven willen leiden. Ze willen fatsoenlijk behandeld worden door de media en ze willen veilig zijn. Ze zien namelijk een verband tussen de publicaties in de media en de bedreigingen richting Meghan. Verder wilden zij wel graag hun koninklijke taken uit blijven voeren, maar dan vanuit een ander land in het Gemenebest (vanwege de veiligheid en minder dirt van de media). Ik vond dat niet onredelijk.

Wat ik wel onredelijk vind is alles op straat gooien in de hoop dat de familiebanden hersteld worden. Harry loopt ondertussen ook richting de 40. Als hij niet snapt dat zijn acties haaks staan op zijn woorden, dan ontbreekt daar wel een stuk zelfreflectie.

Ik vond Harry altijd wel sympathiek en zelfs een beetje down to earth. Maar het blijkt dat hij ook gewoon beschadigd is en de relatie met zijn familie in een vergiftigd perspectief is gaan zien.
Resistance is futile.
pi_207493816
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:02 schreef Seven. het volgende:
Ik vond Harry altijd wel sympathiek en zelfs een beetje down to earth. Maar het blijkt dat hij ook gewoon beschadigd is en de relatie met zijn familie in een vergiftigd perspectief is gaan zien.
Ik vind deze twee dingen elkaar niet per se uitsluiten. Genoeg mensen die beschadigd zijn door hun jeugd/ familie, waar je dat wel aan kunt merken, die ik er ook niet onsympathiek van ga vinden (als ik de context ken).
Ik denk dat het vanuit onze anonieme levens makkelijk oordelen is. Van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je denkt 'als ze toch over me schrijven, kan ik daar maar beter zelf bij aan het stuur staan'.

Wat was het baardverhaal naar verwezen werd in het vorige topic?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 09:18:17 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207493857
Hij wil vooral zijn familie terug, los van "the institution", en dat is gewoon een probleen, want hij kan zichzelf en zijn gezin wel los van the institution zien, maar zijn familie kan zichzelf er niet los van zien, die zijn "the institution".

Als ze zich er wel los van konden zien had Elizabeth ook gewoon met pensioen kunnen gaan op haar 75ste en nog wat leuke jaren kunnen hebben.
Maar als troonopvolger word je daar geboren met de wetenschap dat je als koning(in) sterft en dat je leven volledig om die taak (de kroon) draait.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 januari 2023 @ 09:24:06 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207493919
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind deze twee dingen elkaar niet per se uitsluiten. Genoeg mensen die beschadigd zijn door hun jeugd/ familie, waar je dat wel aan kunt merken, die ik er ook niet onsympathiek van ga vinden (als ik de context ken).
Ik denk dat het vanuit onze anonieme levens makkelijk oordelen is. Van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je denkt 'als ze toch over me schrijven, kan ik daar maar beter zelf bij aan het stuur staan'.

Wat was het baardverhaal naar verwezen werd in het vorige topic?
Harry had de koningin toestemming gevraagd zijn baard te laten staan voor zijn trouwerij, en toestemming gekregen.

William probeerde toen alsnog vanuit zijn positie als troonopvolger te eisen dat Harry zijn baard zou afscheren.

In het verleden had William ook een baard gehad maar mocht hij hem niet laten staan van de koningin, dus waarschijnlijk was hij vooral boos dat Harry iets mocht dat hij niet mocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207494058
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Harry had de koningin toestemming gevraagd zijn baard te laten staan voor zijn trouwerij, en toestemming gekregen.

William probeerde toen alsnog vanuit zijn positie als troonopvolger te eisen dat Harry zijn baard zou afscheren.

In het verleden had William ook een baard gehad maar mocht hij hem niet laten staan van de koningin, dus waarschijnlijk was hij vooral boos dat Harry iets mocht dat hij niet mocht.
Ja klinkt wel als oprechte broederliefde en de ander alle goeds gunnen O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207494283
Ik heb gisteravond ook het interview zitten kijken.

Mijn indruk is dat hij denkt dat als zijn familie volledig klem wordt gezet (alle details en leugens komen aan bod, ook hoe het werkt tussen the Firm en de media), dat zij dan zelf ook inzien hoe treurig ze bezig zijn door met de media onder één hoedje te spelen en wat daarvan het effect op H&M is geweest.

Hij zei zelf ook dat ie dat talloze malen in de privésfeer heeft trachten te bespreken, maar dat ze hem dan wegzetten als een fantast. Begrijp dat dit uiteindelijk heeft geleid tot een torenhoge frustratie aan zijn kant.

En als het niet lukt dit onderling aan hun verstand te peuteren, dan maar op de manier die ze zo goed kennen: door de media (als in: het boek en het interview) erbij te betrekken. Ja, dan komt er een hele hoop dirt boven water en dat is niet leuk. Maar is het dan wel leuk als je familie eraan meewerkt dat jij en je gezin continu door The Sun/Daily Mirror e.d. getreiterd worden en zo worden neergezet alsof jullie de oorzaak zijn van alles (wat leidt tot een golf van haat en dat vind je familie wel best want dan blijven ze zelf lekker buiten schot).

Geloof oprecht dat hij zijn broer en vader terug wil. Maar dan zonder de media als een soort sidekick die die relatie kan maken of breken.
pi_207494504
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 10:41:33 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207494568
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Andromache het volgende:

[..]
Kettingboek doen met een open tikkie?
Ik heb geen idee wat dit betekent :@
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 02:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik denk er ook over na, :@. Ben op reis dus zou sowieso een e-book worden dus wat goedkoper ook, :9. Dat helpt in de overweging.
Ik had schijt, 32 ekkies voor de Engelse hardcover betaald bij de lokale boekhandel :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 10:48:23 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207494648
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:02 schreef Seven. het volgende:
Overigens lees ik veel dat Harry en Meghan een teruggetrokken leven willen leiden maar dat dat niet strookt met het maken van de documentaire, het publiceren van het boek en de interviews die nu gegeven worden.

Ik heb alleen nooit begrepen dat ze een teruggetrokken leven willen leiden. Ze willen fatsoenlijk behandeld worden door de media en ze willen veilig zijn. Ze zien namelijk een verband tussen de publicaties in de media en de bedreigingen richting Meghan. Verder wilden zij wel graag hun koninklijke taken uit blijven voeren, maar dan vanuit een ander land in het Gemenebest (vanwege de veiligheid en minder dirt van de media). Ik vond dat niet onredelijk.

Wat ik wel onredelijk vind is alles op straat gooien in de hoop dat de familiebanden hersteld worden. Harry loopt ondertussen ook richting de 40. Als hij niet snapt dat zijn acties haaks staan op zijn woorden, dan ontbreekt daar wel een stuk zelfreflectie.

Ik vond Harry altijd wel sympathiek en zelfs een beetje down to earth. Maar het blijkt dat hij ook gewoon beschadigd is en de relatie met zijn familie in een vergiftigd perspectief is gaan zien.
Ik zie dit ook wel een beetje zo, maar ik snap ook de behoefte om juist jouw kant van het verhaal zelf naar buiten te willen brengen nadat het je leven lang via concurrerende 'koninklijke' PR-teams is gegaan waar publiekelijk dan weer een draai aan wordt gegeven. Vooral als gaandeweg dan blijkt dat je eigen familie zelf vergiftigd is door zelf compleet te leven in de tabloid wereld en niet meer die van vader/zoon/broer.

Ik zit soms echt met verbazing te kijken hoe veel invloed die roddelblaadjes daadwerkelijk hebben met hun opgeblazen verhalen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:27:37 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207495124
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 10:41 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent :@
[..]
Ik had schijt, 32 ekkies voor de Engelse hardcover betaald bij de lokale boekhandel :@
Nah, heb je het Constanza-kettingboek gemist?

Geef het boek door aan de volgende Fokker in de ketting en maak een open betaalverzoekje aan zodat we jou wat kunnen doneren om mee te delen in het kettingboek. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 11:48:53 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207495456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef Andromache het volgende:

[..]
Nah, heb je het Constanza-kettingboek gemist?

Geef het boek door aan de volgende Fokker in de ketting en maak een open betaalverzoekje aan zodat we jou wat kunnen doneren om mee te delen in het kettingboek. O+
Aaah zo! (geen idee wie Constanza is trouwens)
Maar dan moeten we wellicht eerst ff peilen of mensen überhaupt wel de Engelstalige versie willen lezen (want die heb ik besteld), en ik eigk ook of ik zin heb om de moeite te doen dat ding te versturen lol
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207495915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 10:48 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik zie dit ook wel een beetje zo, maar ik snap ook de behoefte om juist jouw kant van het verhaal zelf naar buiten te willen brengen nadat het je leven lang via concurrerende 'koninklijke' PR-teams is gegaan waar publiekelijk dan weer een draai aan wordt gegeven. Vooral als gaandeweg dan blijkt dat je eigen familie zelf vergiftigd is door zelf compleet te leven in de tabloid wereld en niet meer die van vader/zoon/broer.

Ik zit soms echt met verbazing te kijken hoe veel invloed die roddelblaadjes daadwerkelijk hebben met hun opgeblazen verhalen.
Die roddelbladen zijn puur vergif, maar hun invloed zal altijd groot blijven, omdat mensen dolgraag al dat vergif over beroemde mensen en leden van adellijke en koninklijke vertegenwoordigers tot zich willen nemen. Voor een gedeelte hebben de social media die giftige rol overgenomen, en ook daar wordt het weer aangetoond: smerigheid, roddel, achterklap, scheldpartijen: het loont om op die manier de aandacht te trekken, vooral als je slechte bedoelingen hebt.
Ja ja, zie je wel: het lijkt bij die royals allemaal pracht en praal, met het zijn net zulke sukkelaars als wij. Sterker nog: het is bij hunnie nog erger. Schelden en smullen maar. Voor de tabloids zou het einde van de monarchie een ramp zijn.

Daarom noem ik Harry's gedrag naïef en zal hij, als het inderdaad waar is dat hij de band met zijn familie wenst te herstellen, precies het tegenovergestelde bereiken. In deze kwestie gaan de tabloids de kant van de firma/familie kiezen, en zal de meerderheid in de UK, samen met de koninklijke familie, snel klaar zijn met hem. Hoe langer hij hiermee doorgaat, hoe venijniger en smeriger die 'pers' zal worden. Het enigszins noodlijdende Twitter kan er maar blij mee zijn: dit gaat natuurlijk weer een fijne en dankbare bron voor 'ziljoenen' ongenuanceerde tweets worden. En Elon Musk gaat het niet modereren.

Harryj had er -tig keer verstandiger aan gedaan zich waardig terug te trekken en echt een eigen leven te beginnen. Dan had er achter de schermen wellicht een betere lijmpoging met de familie gedaan kunnen worden.

Op dit moment is hij echter (helaas) zijn eigen slechtste pr-man.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207496088
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 10:11 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb gisteravond ook het interview zitten kijken.

Mijn indruk is dat hij denkt dat als zijn familie volledig klem wordt gezet (alle details en leugens komen aan bod, ook hoe het werkt tussen the Firm en de media), dat zij dan zelf ook inzien hoe treurig ze bezig zijn door met de media onder één hoedje te spelen en wat daarvan het effect op H&M is geweest.

Hij zei zelf ook dat ie dat talloze malen in de privésfeer heeft trachten te bespreken, maar dat ze hem dan wegzetten als een fantast. Begrijp dat dit uiteindelijk heeft geleid tot een torenhoge frustratie aan zijn kant.

En als het niet lukt dit onderling aan hun verstand te peuteren, dan maar op de manier die ze zo goed kennen: door de media (als in: het boek en het interview) erbij te betrekken. Ja, dan komt er een hele hoop dirt boven water en dat is niet leuk. Maar is het dan wel leuk als je familie eraan meewerkt dat jij en je gezin continu door The Sun/Daily Mirror e.d. getreiterd worden en zo worden neergezet alsof jullie de oorzaak zijn van alles (wat leidt tot een golf van haat en dat vind je familie wel best want dan blijven ze zelf lekker buiten schot).

Geloof oprecht dat hij zijn broer en vader terug wil. Maar dan zonder de media als een soort sidekick die die relatie kan maken of breken.
Zo denk ik er ook over :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207497586
quote:
As for Harry’s book itself, it’s something of a prince’s egg. The genuine, heart-rending pain and isolation of this bereaved child is mixed in with bonkbuster scenery chewing, hammy woo-woo and palace quarters one-downmanship – so much so that it starts to feel like Harry and his ghostwriter have invented an entirely new genre: tragic camp. One minute you’re reading some more unspeakably sad evidence of the needless damage done to a troubled child; the next you’re doing an ironic deep-dive into the circumcision/frostbitten penis status of princes that might as well have been subheaded It’s A Royal Cockout.
Guardian O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207497813
Wat schrijft Harry over zijn pedofiele oom Andrew?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 10 januari 2023 @ 14:53:00 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207497841
Plechtige belofte. Ik kijk nooit meer op de DM. Ook niet om de 'worst rated' (lees: fatsoenlijke) reacties te bekijken. Ook niet over voetbalnieuws. Wat een aasgieren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 10 januari 2023 @ 14:58:29 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207497906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:53 schreef Andromache het volgende:
Plechtige belofte. Ik kijk nooit meer op de DM. Ook niet om de 'worst rated' (lees: fatsoenlijke) reacties te bekijken. Ook niet over voetbalnieuws. Wat een aasgieren.
Ik denk dat er werkelijk mensen zijn die daar juichend zouden posten als Meghan, op wat voor manier dan ook, zou overlijden
Letterlijk grenzeloos volk dat daar zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207498703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Guardian O+
Dit inderdaad.

Valt me trouwens wel op dat Harry erg op solo tour is. Waar is Megs?
  Vis een optie? dinsdag 10 januari 2023 @ 16:06:22 #23
70532 loveli
N
pi_207498714
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:05 schreef Kupelu het volgende:
Waar is Megs?
Harry 'takes one for the team'.
crap in = crap out
pi_207498727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Harry 'takes one for the team'.
_O-
pi_207498748
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:05 schreef Kupelu het volgende:
Dit inderdaad.

Valt me trouwens wel op dat Harry erg op solo tour is. Waar is Megs?
Kleine kinderen verzorgen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:50 schreef superniger het volgende:
Wat schrijft Harry over zijn pedofiele oom Andrew?
En hier wacht ik ook nog steeds op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 10 januari 2023 @ 16:48:31 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207499213
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 14:50 schreef superniger het volgende:
Wat schrijft Harry over zijn pedofiele oom Andrew?
Hoezo pedofiel deze jonge dame was iig al 17 jr en voor de rest heb ik zo mijn twijfels over haar. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207499226
Ik geloof van harte dat de Engelse royal family erg onaardig en ook racistisch is geweest tegen Meghan en ook Harry eigenlijk al van jongs af aan in de kou hebben laten staan.

Ik ben alleen in de tussentijd ook wel mijn sympathie voor Harry en Meghan kwijtgeraakt. Ik snap dat je afstand neemt van het instituut, maar vervolgens maak je er wel zo ongeveer je beroep van om geld aan datzelfde instituut te verdienen. Als je een ander leven wilt, ga lekker ergens in de luwte leven. Daarnaast vind ik het ook wel jammer dat ze zichzelf zo onnoemelijk serieus nemen en zichzelf als "perfect" presenteren.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:38:12 #28
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207503038
Toch wel apart. Harrie naait z'n familie vol van alle kanten, voor veel geld en komt er toch mee weg, o.a. hier in SHO.

Zou dat dan zo zijn omdat hij op z'n twaalfde z'n ma verloor voor het oog van den wereld? En er sindsdien een zwak voor hem is ontstaan? :'( Want wat een lieve jongen. Alleen gebaseerd op een treurig beeld en een soort gevoel dat hij daarom dus wel 'goed' moet zijn, eigenlijk..

Rachel Hazes verloor op ongeveer dezelfde leeftijd haar maagdelijkheid (ook buiten haar schuld om), maar zij wordt door dezelfde mensen hier, die Harrie adoreren, weggezet als een vijfkoppig monster. Terwijl er wezenlijk weinig verschil is tussen Rag en Harrie: ze dalen beiden af naar de duistere diepte voor geld. *;
love & heet
  Vis een optie? dinsdag 10 januari 2023 @ 20:56:15 #29
70532 loveli
N
pi_207503332
twitter
crap in = crap out
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:00:39 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207503390
Harry heeft zich onderhand in rap tempo in een onmogelijke positie gebracht, zijn familie zal hem nu wel liever helemaal niet meer willen zien. Ik vraag me af hoe lang zijn huwelijk hier tegen bestand is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207503446
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:38 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel apart. Harrie naait z'n familie vol van alle kanten, voor veel geld en komt er toch mee weg, o.a. hier in SHO.

Zou dat dan zo zijn omdat hij op z'n twaalfde z'n ma verloor voor het oog van den wereld? En er sindsdien een zwak voor hem is ontstaan? :'( Want wat een lieve jongen. Alleen gebaseerd op een treurig beeld en een soort gevoel dat hij daarom dus wel 'goed' moet zijn, eigenlijk..

Rachel Hazes verloor op ongeveer dezelfde leeftijd haar maagdelijkheid (ook buiten haar schuld om), maar zij wordt door dezelfde mensen hier, die Harrie adoreren, weggezet als een vijfkoppig monster. Terwijl er wezenlijk weinig verschil is tussen Rag en Harrie: ze dalen beiden af naar de duistere diepte voor geld. *;
Lastig he, dat we niet allemaal meedoen met je hetze :D
Maar gauw iets totaal ongerelateerds erbij halen!

En dat gekneuter met die namen steeds _O- _O- _O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:13:17 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207503597
quote:
De Britse prins Harry heeft zich in een interview met de Amerikaanse zender ABC News lovend uitgelaten over koning Willem-Alexander. De betekenis van diens woorden over het Nederlandse slavernijverleden in zijn kersttoespraak zijn volgens de jongste zoon van de Britse koning Charles ‘enorm’.
https://www.ad.nl/show/pr(...)ttoespraak~a83112a9/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:16:02 #33
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207503651
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Lastig he, dat we niet allemaal meedoen met je hetze :D
Maar gauw iets totaal ongerelateerds erbij halen!

En dat gekneuter met die namen steeds _O- _O- _O-
"Hetze"? :D
Juist erg vermakelijk dat jullie / de H&M fanclub *; nog steeds bestaan!!
love & heet
pi_207503847
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Hetze"? :D
Juist erg vermakelijk dat jullie / de H&M fanclub *; nog steeds bestaan!!
Is goed hoor sgatje :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207503856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoezo pedofiel deze jonge dame was iig al 17 jr en voor de rest heb ik zo mijn twijfels over haar. :D
Je denkt dat Andrew onschuldig is?
Go hard or go home
pi_207504165
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 06:36 schreef Seven. het volgende:
De onthullingen die tot zover gedeeld zijn in de media:

Edit: nazi-pak was mede ingegeven door William en Kate.
Dit vind ik dan echt wel weer heel dom als het in het boek staat. Hij heeft het zelf aangedaan, makkelijk om dan naar anderen te wijzen in plaats van toe te geven dat je zelf een stomme fout hebt gemaakt.

Sowieso vind ik het allemaal weer een grote poppenkast van twee mensen die eigenlijk niets te maken willen hebben met de media, maar ondertussen ontzettend mediageil zijn. Mij stoort vooral de hypocrisie en de contradictie tussen hun acties en woorden. Dan heb ik het niet alleen over het gedoe steeds met de media en de familie maar ook over de praatjes over het klimaat terwijl het ondertussen grootverbruikers zijn en ze overal naartoe vliegen. Het zogenaamd “slechts” twee kinderen te nemen om overbevolking tegen te gaan etc. Twee mensen die compleet los staan van de realiteit.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:44:53 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207504177
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:27 schreef Noek het volgende:

[..]
Je denkt dat Andrew onschuldig is?
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207504263
quote:
85s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Harry heeft zich onderhand in rap tempo in een onmogelijke positie gebracht, zijn familie zal hem nu wel liever helemaal niet meer willen zien. Ik vraag me af hoe lang zijn huwelijk hier tegen bestand is.
Waarom? Hij ziet de familie al veel langer nauwelijks. Zijn huwelijk kan wel tegen een stootje volgens mij.
pi_207504306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
Want als een meisje als minderjarige wordt gedwongen tot seks met ranzige oude mannen, moet ze zich daarna gewoon bescheiden opstellen en niet om genoegdoening vragen.
Hoe durft ze.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207504337
Ff checken, hebben zij aangegeven niks met de media te maken te willen hebben? Met normale media niet?
Dat heb ik gemist.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 22:04:41 #41
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207504531
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:49 schreef fleuril het volgende:

[..]
Waarom? Hij ziet de familie al veel langer nauwelijks. Zijn huwelijk kan wel tegen een stootje volgens mij.
Zo lang als zij tevreden is met haar leven zonder glamour rol en alle kritiek die ze nu gaan krijgen kan doorstaan,zou t best goed kunnen blijven gaan. Maar ze maakt op mij niet zo'n bescheiden/verdraagzame indruk.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 10 januari 2023 @ 22:16:31 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207504752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ff checken, hebben zij aangegeven niks met de media te maken te willen hebben? Met normale media niet?
Dat heb ik gemist.
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.
En met alle risico's van dien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 januari 2023 @ 22:18:26 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207504786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
Okay, dus zij is door Epstein misleid en via een soort loverboy constructie aan Andrew uitgeleend maar nu is zij degene die gebruik/misbruik maakt van de situatie? Wow.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207505825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.
En met alle risico's van dien.
Ik denk dat de risico's nav zijn eigen opschepperij over de doden die hij veroorzaakt heeft veel groter zijn... en niet alleen voor hemzelf en zijn gezin, maar ook voor anderen die part nog deel hebben aan zijn eigen kruistocht.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:50:16 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207505942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:34 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk dat de risico's nav zijn eigen opschepperij over de doden die hij veroorzaakt heeft veel groter zijn... en niet alleen voor hemzelf en zijn gezin, maar ook voor anderen die part nog deel hebben aan zijn eigen kruistocht.
Dat het niet handig van hem was daarover te vertellen lijkt me duidelijk, maar ik geloof best dat ze al in gevaar waren, dat ze dat nu ook door deze ontboezemingen zijn is een ander verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 10 januari 2023 @ 23:55:51 #46
269689 crew  Viv
pi_207505976
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ff checken, hebben zij aangegeven niks met de media te maken te willen hebben? Met normale media niet?
Dat heb ik gemist.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.
En met alle risico's van dien.
Ja, maar dat ze zelf alleen interviews houden met de 'normale media', betekent niet bepaald dat ze de roddelpers buiten spel gezet hebben hè? Die beleven nu alsnog hoogtijdagen. :X
  woensdag 11 januari 2023 @ 00:18:28 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207506074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:55 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ja, maar dat ze zelf alleen interviews houden met de 'normale media', betekent niet bepaald dat ze de roddelpers buiten spel gezet hebben hè? Die beleven nu alsnog hoogtijdagen. :X
Punt is vooral dat die (Britse) roddelpers allerlei zaken verzint en dat het Paleis daar niets tegen doet, of erger nog: dat zelfs voedt.
Ze kunnen daar natuurlijk nooit tegenop als Fleet Street beschermd wordt door het Paleis omdat ze dan weer credits hebben als er iets buiten de publiciteit gehouden moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 januari 2023 @ 05:56:58 #48
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207506376
Onpopulaire mening hier, maar Harry is hier gedegradeerd tot stampvoetende kleuter om meerdere redenen:

- Ik heb het idee dat Diana nogal als idool wordt verheven, door de pers is ze gestorven maar het lijkt erop dat Harry niet doorheeft dat Diana ook spelletjes speelde met diezelfde pers. Ik vind het echt op het ziekelijke af gaan, ook met die foto bij de bevalling. Diana was echt geen heilige. Ik snap dat hij zijn moeder mist maar het is weer een ander verhaal om haar een idool status te geven.
- Het lijkt erop dat het doel van het boek is om met name William en Kate aan te vallen. Ineens claimen dat hij zich een derde wiel aan de wagen voelde terwijl body language op foto's van toen iets anders zegt. Ja, je kan leuk doen voor de camera's, maar je staat echt niet zo happy en uitgelaten op foto's als je je onzeker of rot voelt.
- Hij neemt nergens verantwoordeijkheid voor, alles is de schuld van anderen, oa dat Nazi-kostuum. Alsof Harry op die leeftijd (hij was 20) aangekleed werd door anderen en geen enkele keuze had. Zou op die leeftijd wat gek zijn. Het had hem gesierd als hij gewoon had gezegd dat het een domme keuze was.
- Steeds meer feitjes die naar boven komen en niet waar zijn. De Xbox die hij als laatste cadeau van Diana kreeg bijvoorbeeld: hij werd toen 13. Beetje gek, dat was in 1997, terwijl Xbox voor het eerst in 2001 uitkwam?
- Wat ik het allerergste en meest idiote vind: dat verhaal van die gedode mensen tijdens zijn diensttijd. Even in acht genomen dat Harry zich onveilig voelt en meer beveiliging wil, wat dacht hij ermee te bereiken? Hij is nu alleen maar meer doelwit en brengt zijn gezin even extra in gevaar hiermee. Hij lijkt gevolgen van zijn acties niet te kunnen overzien. Daar zit volgens mij ook precies het probleem bij hem.

Mocht het commentaar te groot worden zal het er wel weer op gegooid worden dat we het verkeerd begrijpen en het vooral niet aan Harry ligt.
With love :*
pi_207506418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Zo lang als zij tevreden is met haar leven zonder glamour rol en alle kritiek die ze nu gaan krijgen kan doorstaan,zou t best goed kunnen blijven gaan. Maar ze maakt op mij niet zo'n bescheiden/verdraagzame indruk.
Dan hebben we beide een andere indruk van haar, ik vind haar wel bescheiden en verdraagzaam
pi_207506423
Op de foto's van Jenna Jones in people Magzine vind ik Harry er relaxed en gelukkig uitzien.

So honored to have been able to capture and get to know Prince Harry; so funny, warm & charming and deeply caring. A huge thanks to @eatpraylola for always being a champion for me ❤️ #photobyjennajones #princeharry #dukeofsussex
pi_207506475
Ik denk ook dat het een wonder zou zijn als uit zo'n jeugd een volstrekt normale, gebalanceerde volwassene was voortgekomen.
Dat we dat allemaal van mogen meegenieten is inherent aan zijn positie, hij speelt op het enige bord dat ie kent.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 11 januari 2023 @ 07:20:28 #52
269689 crew  Viv
pi_207506494
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 05:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Onpopulaire mening hier, maar Harry is hier gedegradeerd tot stampvoetende kleuter om meerdere redenen:

- Ik heb het idee dat Diana nogal als idool wordt verheven, door de pers is ze gestorven maar het lijkt erop dat Harry niet doorheeft dat Diana ook spelletjes speelde met diezelfde pers. Ik vind het echt op het ziekelijke af gaan, ook met die foto bij de bevalling. Diana was echt geen heilige. Ik snap dat hij zijn moeder mist maar het is weer een ander verhaal om haar een idool status te geven.
Diana was bij leven al een idool hoor, en niet alleen in de ogen van haar zoon(s). :) Zoals zij zich inzette voor goede doelen, bijvoorbeeld omtrent de landmijnen in voormalige oorlogsgebieden, heeft wereldwijd veel indruk gemaakt.

Bovendien is later gebleken dat het interview wat het meeste lijkt op wat Harry nu aan het doen is (BBC Panorama), onder valse voorwendselen tot stand gekomen is, ze is er in feite ingeluisd.
quote:
- Het lijkt erop dat het doel van het boek is om met name William en Kate aan te vallen. Ineens claimen dat hij zich een derde wiel aan de wagen voelde terwijl body language op foto's van toen iets anders zegt. Ja, je kan leuk doen voor de camera's, maar je staat echt niet zo happy en uitgelaten op foto's als je je onzeker of rot voelt.
Hij kan het toch leuk gehad hebben met zijn drieën, en tegelijkertijd toen een partner gemist hebben? Gedacht hebben dat ze het later met zijn vieren nog veel leuker zouden gaan hebben?
quote:
- Hij neemt nergens verantwoordeijkheid voor, alles is de schuld van anderen, oa dat Nazi-kostuum. Alsof Harry op die leeftijd (hij was 20) aangekleed werd door anderen en geen enkele keuze had. Zou op die leeftijd wat gek zijn. Het had hem gesierd als hij gewoon had gezegd dat het een domme keuze was.
Eens. :) Hij heeft altijd wel geroepen dat het een domme keuze geweest is, één van zijn grootste fouten ooit. Dat nu ineens afschuiven op (of de verantwoordelijkheid willen delen met) William en Kate is gewoon heel zwak.
quote:
- Steeds meer feitjes die naar boven komen en niet waar zijn. De Xbox die hij als laatste cadeau van Diana kreeg bijvoorbeeld: hij werd toen 13. Beetje gek, dat was in 1997, terwijl Xbox voor het eerst in 2001 uitkwam?
Eens, dit viel me ook meteen op. :')

Heeft hij zich vergist in zijn herinneringen, ging het bijvoorbeeld eigenlijk om een andere console? Of is die hele passage verzonnen?
quote:
- Wat ik het allerergste en meest idiote vind: dat verhaal van die gedode mensen tijdens zijn diensttijd. Even in acht genomen dat Harry zich onveilig voelt en meer beveiliging wil, wat dacht hij ermee te bereiken? Hij is nu alleen maar meer doelwit en brengt zijn gezin even extra in gevaar hiermee. Hij lijkt gevolgen van zijn acties niet te kunnen overzien. Daar zit volgens mij ook precies het probleem bij hem.
Eens. En niet alleen zijn eigen gezin loopt nu gevaar, maar ook Britse militairen in het algemeen.
quote:
Mocht het commentaar te groot worden zal het er wel weer op gegooid worden dat we het verkeerd begrijpen en het vooral niet aan Harry ligt.
Ja. Misschien helpt dan een tweede boek, om het nog even goed uit te leggen. :D ;(
  woensdag 11 januari 2023 @ 08:03:24 #53
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207506696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 07:20 schreef Viv het volgende:

[..]
Diana was bij leven al een idool hoor, en niet alleen in de ogen van haar zoon(s). :) Zoals zij zich inzette voor goede doelen, bijvoorbeeld omtrent de landmijnen in voormalige oorlogsgebieden, heeft wereldwijd veel indruk gemaakt.
Ik neem er even een voorbeeld bij: mijn moeder deed precies hetzelfde met haar ouders, al waren die natuurlijk geen publieke figuren. Na hun dood was alles wat haar ouders hadden gedaan tijdens het leven heilig en alles wat ook maar de kleinste afwijkende denkwijze had was slecht. Wij kinderen werden geïndoctrineerd dat haar ouders de goede opa en oma waren en de ouders van mijn vader de slechte opa en oma. Het leidde uiteindelijk tot een situatie waarbij mijn opa en oma aan vaders kant dood werden gevonden, omdat mij moeder vond dat er negen jaar geen contact nodig was puur omdat ze anders waren, wat vrijer. Met het ergste nog de manier waarop met name oma waarschijnlijk aan haar einde is gekomen. Mijn moeder hing wel de rouwende schoondochter uit maar binnenshuis werden ze nog steeds met de grond gelijk gemaakt. Waarom? Allemaal omdat mijn moeder het verlies van haar eigen ouders niet fatsoenlijk kon verwerken en er geen hulp voor zocht. Nu is deze situatie extreem, maar ik zie paralellen hier: een zoon die het verlies van zijn moeder niet goed heeft verwerkt door welke factor dan ook, haar vijfentwintig jaar na dato nog steeds als idool ziet en alles de schuld geeft van haar overlijden. En dat terwijl ze zelf geen gordel droeg ten tijde van het ongeluk, en het dus deels aan haar zelf lag. Boos op de chauffeur die de crash veroorzaakte? Mag en snap ik. Maar als Diana die riem had omgedaan was ze er wellicht nog geweest.

Was Diana goed voor de wereld? Daar twijfel ik niet aan. Kwam ze menselijker over dan de rest van de RF? Ja. Dat maakte haar geliefd. Maar dat neemt niet weg dat ik denk dat Harry de dood van zijn moeder nog steeds niet helemaal verwerkt heeft. Ik plaats hier voor de zekerheid nog maar even de disclaimer bij dat ik dit vermoed op basis van wat ik meekrijg en dus overeenkomsten zie met het gedrag van mijn eigen moeder die het overlijden van haar ouders niet goed verwerkte. No offense, gewoon mijn mening dus.
With love :*
  woensdag 11 januari 2023 @ 08:30:32 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207506943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 07:20 schreef Viv het volgende:

Ja. Misschien helpt dan een tweede boek, om het nog even goed uit te leggen. :D ;(
2e boek ! :Y)
LOL wellicht komt er idd nog een vervolg. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 11 januari 2023 @ 08:45:29 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207507125
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:03 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik denk dat Harry de dood van zijn moeder nog steeds niet helemaal verwerkt heeft. Ik plaats hier voor de zekerheid nog maar even de disclaimer bij dat ik dit vermoed op basis van wat ik meekrijg en dus overeenkomsten zie met het gedrag van mijn eigen moeder die het overlijden van haar ouders niet goed verwerkte. No offense, gewoon mijn mening dus.
Ik word er toch wel zo moe van dat mensen hem min of meer verwijten de dood van zijn moeder niet verwerkt te hebben.

So what als hij die niet verwerkt heeft? Hij was 12 en ze is zo ongeveer vermoord door de pers, en dat moet hij maar verwerkt hebben?
Hij is gewoon de nabestaande van een moordslachtoffer, en dan ben jij degene die wel even bepaalt dat hij er inmiddels maar mee om moet kunnen gaan?

Hij gaat er mee om, meer dan prima maar hij ziet ook dat hetzelfde gebeurt bij zijn eigen vrouw en dat mag hij dan niet benoemen? Hij mag dat gevaar niet uitspreken?
Hou toch op!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 11 januari 2023 @ 08:59:07 #56
269689 crew  Viv
pi_207507229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik word er toch wel zo moe van dat mensen hem min of meer verwijten de dood van zijn moeder niet verwerkt te hebben.
Dit. Of ze het nu verwijten, constateren, of er aanwijzingen voor denken te zien. Ik kan daar niks mee, want wat houdt "verwerken" in dan? Zijn moeder is veel te jong doodgegaan, alsof hij dat op een gegeven moment wel achter zich had moeten kunnen laten. :?
pi_207507318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:34 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk dat de risico's nav zijn eigen opschepperij over de doden die hij veroorzaakt heeft veel groter zijn... en niet alleen voor hemzelf en zijn gezin, maar ook voor anderen die part nog deel hebben aan zijn eigen kruistocht.
Nee, een zin wordt uit context gehaald. Niks opschepperij.
pi_207507321
Was al gepost
  woensdag 11 januari 2023 @ 09:12:44 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207507330
Hij doet gewoon een full book tour :D
Alsof het boek die publiciteit nodig heeft om te verkopen _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 09:42:33 #61
70532 loveli
N
pi_207507580
Dan weten ze in de VS ook weer waarom ze feest vieren op 4 juli.
crap in = crap out
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:11:40 #62
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207507880
Leuk bedrag hoor Maar de vraag is nog of dit boek en eventuele opvolgers wel zo goed gaan verkopen.
quote:
Gelukkig is de boekdeal niet de enige geldstroom in de richting van Harry en Meghan. De twee hebben ook een lucratieve samenwerking met Netflix. Deze deal zou hen naar verluidt $100 miljoen moeten opleveren over vijf jaar tijd.


[ Bericht 37% gewijzigd door deedeetee op 11-01-2023 10:20:52 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207507921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 08:45 schreef Leandra het volgende:

Hij gaat er mee om, meer dan prima maar hij ziet ook dat hetzelfde gebeurt bij zijn eigen vrouw en dat mag hij dan niet benoemen? Hij mag dat gevaar niet uitspreken?

Maar als dat is waar je je druk om maakt is het maken van een netflixserie, het schrijven van het boek, het geven van al deze interviews en het maken van de podcasts toch niet handig? Ze zoeken op dit moment constant de aandacht en verddienen daar veel geld mee, - dan kun je toch niet klagen over dat je zoveel aandacht van de pers krijgt?

Ik snapte dat ze rust wilden en de druk van het royal zijn en deel uit te maken van die familie niet meer wilden - best logisch. Maar ga dan ergens op een rustige plek wonen en ga een gewoon leven lijden - dan word je vanzelf minder het focuspoint.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207507939
Het was pas echt stoer geweest als hij bij John Oliver was aangeschoven. :D
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:22:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207508008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:14 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Maar als dat is waar je je druk om maakt is het maken van een netflixserie, het schrijven van het boek, het geven van al deze interviews en het maken van de podcasts toch niet handig? Ze zoeken op dit moment constant de aandacht en verddienen daar veel geld mee, - dan kun je toch niet klagen over dat je zoveel aandacht van de pers krijgt?

Ik snapte dat ze rust wilden en de druk van het royal zijn en deel uit te maken van die familie niet meer wilden - best logisch. Maar ga dan ergens op een rustige plek wonen en ga een gewoon leven lijden - dan word je vanzelf minder het focuspoint.
Want het gaat om de aandacht die ze nu krijgen?
De oorzaak mag niet benoemd worden omdat dat weer aandacht genereert. Stil blijven zitten en niets doen werkt niet, dan is out in the open waarschijnlijk de beste strategie, dan weet het publiek tenminste wat er achter de schermen speelt, maar kennelijk mag dat niet omdat dat nu weer meer aandacht genereert?

En misschien had het Britse koningshuis eens na moeten denken wat ze zouden gaan doen om inkomsten te genereren zodra de beveiliging zou wegvallen en ze die zelf moesten betalen.
Misschien had het Britse koningshuis dit ook wel kunnen voorkomen door hun beveiliging niet stop te zetten, even los van het feit dat ze Fleet street gewoon tot de orde hadden kunnen roepen maar dat niet gedaan hebben.

Overigens hebben ze helemaal niet gezegd dat ze het royal zijn of de druk daarvan niet meer wilden, ze hebben nota bene voorgesteld dat ze hun functie in een buitenland zouden vervullen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207508209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Want het gaat om de aandacht die ze nu krijgen?
De oorzaak mag niet benoemd worden omdat dat weer aandacht genereert. Stil blijven zitten en niets doen werkt niet, dan is out in the open waarschijnlijk de beste strategie, dan weet het publiek tenminste wat er achter de schermen speelt, maar kennelijk mag dat niet omdat dat nu weer meer aandacht genereert?

Ik zeg niet dat het niet mag van mij, maar om meer aandacht vragen als je last heb van de aandacht zou niet mijn oplossing zijn.

Ik heb gewoon niet het idee dat het zwart of wit is zoals eerder gezegd: ik heb weinig sympathie voor de royal family, maar ik verlies ook sympathie (die ik wel had) voor Harry en Meghan door hoe ze zich presenteren (dus niet door wat Fleet Street zegt) in interviews, hun serie en haar podcast. Ze wekken de indruk op zoek te zijn naar veel aandacht en weinig zelfreflectie of humor te hebben.

Maar goed, ieder zijn meug - als zij dit prettig vinden moeten ze het lekker doen. Maar je kunt dan wel verwachten dat er ook negatieve reactie en superveel extra persaandacht komt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:50:20 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207508368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het niet mag van mij, maar om meer aandacht vragen als je last heb van de aandacht zou niet mijn oplossing zijn.

Ik heb gewoon niet het idee dat het zwart of wit is zoals eerder gezegd: ik heb weinig sympathie voor de royal family, maar ik verlies ook sympathie (die ik wel had) voor Harry en Meghan door hoe ze zich presenteren (dus niet door wat Fleet Street zegt) in interviews, hun serie en haar podcast. Ze wekken de indruk op zoek te zijn naar veel aandacht en weinig zelfreflectie of humor te hebben.

Maar goed, ieder zijn meug - als zij dit prettig vinden moeten ze het lekker doen. Maar je kunt dan wel verwachten dat er ook negatieve reactie en superveel extra persaandacht komt.
Dat laatste kwam er sowieso wel, ongeacht wat ze doen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 11:17:40 #68
70532 loveli
N
pi_207508639
Voor iemand die vindt dat hij als kind teveel publiciteit kreeg en privacy wilde, is het een bijzondere actie om allerlei persoonlijke details van familie inclusief de kinderen van z'n broer openbaar te maken en privacy te schenden.

Als schepen achter je verbranden je verdienmodel lijkt te zijn (Afghanistan..), dan ben ik benieuwd hoeveel brand er nog gesticht gaat worden en of H nog vrienden overhoudt.
crap in = crap out
pi_207508668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Want het gaat om de aandacht die ze nu krijgen?
De oorzaak mag niet benoemd worden omdat dat weer aandacht genereert. Stil blijven zitten en niets doen werkt niet, dan is out in the open waarschijnlijk de beste strategie, dan weet het publiek tenminste wat er achter de schermen speelt, maar kennelijk mag dat niet omdat dat nu weer meer aandacht genereert?

En misschien had het Britse koningshuis eens na moeten denken wat ze zouden gaan doen om inkomsten te genereren zodra de beveiliging zou wegvallen en ze die zelf moesten betalen.
Misschien had het Britse koningshuis dit ook wel kunnen voorkomen door hun beveiliging niet stop te zetten, even los van het feit dat ze Fleet street gewoon tot de orde hadden kunnen roepen maar dat niet gedaan hebben.

Overigens hebben ze helemaal niet gezegd dat ze het royal zijn of de druk daarvan niet meer wilden, ze hebben nota bene voorgesteld dat ze hun functie in een buitenland zouden vervullen.
Het blijft nog steeds zijn beleving he? Dat maakt het allemaal nog niet waar of dat hij de juiste conclusies trekt.

Dat de dood van zijn moeder traumatisch is geweest, dat snapt iedereen wel denk ik. Maar dat is het voor zijn broer ook geweest. Natuurlijk gaat iedereen anders met rouw om, maar het komt meer en meer over dat hij als een dolle om zich heen aan het slaan is, waardoor de valide punten die hij zeker ook maakt in het nauw worden gedreven en niet serieus genomen worden.

En voor mijn gevoel doet hij precies wat hij de pers verwijst, de dood van zijn moeder uitventen.

Doseren was hier echt wel op zijn plaats geweest, niet in de laatste plaats voor zichzelf, ipv man en paard erbij te slepen.

Hij schreef zijn biografie, niet die van zijn broer, vader of oom...en dat maakt gewoon dat je sommige dingen niet in de publiciteit KUNT brengen.
pi_207508719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 11:21 schreef totebel het volgende:

[..]
Het blijft nog steeds zijn beleving he? Dat maakt het allemaal nog niet waar of dat hij de juiste conclusies trekt.

Dat de dood van zijn moeder traumatisch is geweest, dat snapt iedereen wel denk ik. Maar dat is het voor zijn broer ook geweest. Natuurlijk gaat iedereen anders met rouw om, maar het komt meer en meer over dat hij als een dolle om zich heen aan het slaan is, waardoor de valide punten die hij zeker ook maakt in het nauw worden gedreven en niet serieus genomen worden.

En voor mijn gevoel doet hij precies wat hij de pers verwijst, de dood van zijn moeder uitventen.

Doseren was hier echt wel op zijn plaats geweest, niet in de laatste plaats voor zichzelf, ipv man en paard erbij te slepen.

Hij schreef zijn biografie, niet die van zijn broer, vader of oom...en dat maakt gewoon dat je sommige dingen niet in de publiciteit KUNT brengen.
Helemaal mee eens.
  woensdag 11 januari 2023 @ 11:59:53 #71
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207509253
Ik vind het enorm meevallen wat hij over zijn familieleden zegt. Alles wat hij vertelt, komt uit gesprekken waar Harry zelf aan deelnam.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207509474
Veel verhalen worden wel bevestigd door het boek. Ook dat de staf van Harry en Meghan regelmatig moesten huilen en dat William hem erop aansprak. Lekkere werksfeer. :')

twitter
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:42:42 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207509910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Jojoke het volgende:
Veel verhalen worden wel bevestigd door het boek. Ook dat de staf van Harry en Meghan regelmatig moesten huilen en dat William hem erop aansprak. Lekkere werksfeer. :')

[ twitter ]
Hij zegt letterlijk: "In such a climate there is no such thing as constructive critisism"

Tweet: "HIj zet het weg als opbouwende kritiek...."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207510059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij zegt letterlijk: "In such a climate there is no such thing as constructive critisism"

Tweet: "HIj zet het weg als opbouwende kritiek...."
Het ging mij om de inhoud. Het stukje uit het boek.



Hij bevestigt dat het meerdere keren gebeurde dat stafleden huilend aan hun bureau zaten. Dat is niet normaal.
pi_207510268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:55 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Het ging mij om de inhoud. Het stukje uit het boek.

[ afbeelding ]

Hij bevestigt dat het meerdere keren gebeurde dat stafleden huilend aan hun bureau zaten. Dat is niet normaal.
Niet normaal is niet hetzelfde als pesten
pi_207510511
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet normaal is niet hetzelfde als pesten
Wat omschreven wordt is wel een toxische werkomgeving voor die staff.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207510596
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet normaal is niet hetzelfde als pesten
Huh, ik herhaal alleen wat Harry zelf vertelt in zijn eigen boek. Vervolgens geef ik aan dat ik het niet normaal vindt dat stafleden meerdere keren huilend achter hun bureau zaten (als dat zelfs achter het bureau gebeurt, hoeveel hebben er dan zitten huilen op de wc of thuis?). Het lijkt mij persoonlijk geen goede werksfeer of werkomgeving.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:43:47 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207510719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Wat omschreven wordt is wel een toxische werkomgeving voor die staff.
True, maar dat betekent niet dat dat de schuld is van degene met wie ze werken.

Als jij werk voor 10 man hebt en ik geef je er 3, wiens schuld is het dan dat jij ontevreden bent met wat er wel gebeurt? Of mag jij dan niemand meer aanspreken op de keuzes die gemaakt worden qua wat ze aanpakken en laten liggen omdat jij al dankbaar moet zijn voor de 3 man die je wel hebt?
En dan ook nog eens mensen die daar primair voor mij zitten, niet voor jou?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207510781
quote:
Volgens mij bewijst dit precies het punt dat hij tegen de hyena-aanpak van die Engelse pers wil maken. Ze trekken alles uit het verband, zoals ook de Afghanistan-doden. Colbert geeft zelf ook aan dat het gewoon een weldoordacht en geen pocherig stuk tekst is in de trend van "Kijk eens hoeveel Taliban ik gedood heb".
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207510848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
True, maar dat betekent niet dat dat de schuld is van degene met wie ze werken.

Als jij werk voor 10 man hebt en ik geef je er 3, wiens schuld is het dan dat jij ontevreden bent met wat er wel gebeurt? Of mag jij dan niemand meer aanspreken op de keuzes die gemaakt worden qua wat ze aanpakken en laten liggen omdat jij al dankbaar moet zijn voor de 3 man die je wel hebt?
En dan ook nog eens mensen die daar primair voor mij zitten, niet voor jou?
Harry en meghan zijn niet armlastig toch? In hun geval had ik gewoon zelf extra mensen aangenomen in die situatie of andere prioriteiten gesteld. Je team is jouw verantwoordelijkheid.

Kijk, zoals eerder gezegd ben ik niet per se pro de andere royals of anti Harry/Meghan, maar een beetje een kritische blik (beide kanten op) is wat mij betreft niet verkeerd.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207510891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Volgens mij bewijst dit precies het punt dat hij tegen de hyena-aanpak van die Engelse pers wil maken. Ze trekken alles uit het verband, zoals ook de Afghanistan-doden. Colbert geeft zelf ook aan dat het gewoon een weldoordacht en geen pocherig stuk tekst is in de trend van "Kijk eens hoeveel Taliban ik gedood heb".
Dit geloof ik ook zeker wel. Met name de Daily Mail is heel rechts, conservatief en tendentieus. Ik lees de online editie wel, maar die moet je zeker met een korreltje zout nemen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207510956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:54 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Dit geloof ik ook zeker wel. Met name de Daily Mail is heel rechts, conservatief en tendentieus. Ik lees de online editie wel, maar die moet je zeker met een korreltje zout nemen.
En dat is precies het punt dat Harry iedereen en met name zijn eigen familieleden wil duidelijk maken. Zolang je die pers blijft voeden zal er een vergiftigd klimaat hangen bij die Boulevard-pers. Je kunt natuurlijk zeggen "laat ze maar lullen", maar dat wordt onmogelijk als de munitie door leden van het koninklijk huis en hun staf wordt aangereikt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:58:42 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207510970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:52 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Harry en meghan zijn niet armlastig toch? In hun geval had ik gewoon zelf extra mensen aangenomen in die situatie of andere prioriteiten gesteld. Je team is jouw verantwoordelijkheid.

Kijk, zoals eerder gezegd ben ik niet per se pro de andere royals of anti Harry/Meghan, maar een beetje een kritische blik (beide kanten op) is wat mij betreft niet verkeerd.
Ehm, je denkt dat ze zomaar even konden besluiten dat er extra mensen ingehuurd zouden worden om in het paleis te werken?

Okay.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207511024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dat is precies het punt dat Harry iedereen en met name zijn eigen familieleden wil duidelijk maken. Zolang je die pers blijft voeden zal er een vergiftigd klimaat hangen bij die Boulevard-pers. Je kunt natuurlijk zeggen "laat ze maar lullen", maar dat wordt onmogelijk als de munitie door leden van het koninklijk huis en hun staf wordt aangereikt.
Als jij ergens in Amerika gewoon elke dag naar je werk gaat en een normaal leven leidt, is er geen munitie en ook geen reden om in de pers te komen. Het is mijns inziens een beest dat van 2 kanten gevoed wordt. Ik vind het persoonlijk een onverstandige aanpak - trek je terug en voer een gelukkig en rustig leven als dat is wat je wilt, maar hou dit heen en weer gedoe niet in stand. Daar word je uiteindelijk denk ik niet gelukkiger van.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207511686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
- op de man, post verwijderd -

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 12-01-2023 09:10:27 ]
Go hard or go home
pi_207511759
quote:
Leuk interview. Ik zal wel weer helemaal vallen voor wat andere mensen denken dat een soort charme-offensief is, maar ik ben vooralsnog gewoon team Harry.

Ook dat hij op Amerikaanse tv over zijn bevroren lul zit te praten, vraag me af wat Charles en William daar van vinden, genot _O-
Koel en donker bewaren
pi_207511908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
True, maar dat betekent niet dat dat de schuld is van degene met wie ze werken.

Als jij werk voor 10 man hebt en ik geef je er 3, wiens schuld is het dan dat jij ontevreden bent met wat er wel gebeurt? Of mag jij dan niemand meer aanspreken op de keuzes die gemaakt worden qua wat ze aanpakken en laten liggen omdat jij al dankbaar moet zijn voor de 3 man die je wel hebt?
En dan ook nog eens mensen die daar primair voor mij zitten, niet voor jou?
Dat is toch niet het probleem van de staf? Harry en Meghan (blijkbaar hun directe bazen) moeten dan aangeven richting het paleis dat ze minder werkzaamheden gaan doen vanwege onderbezetting. Je blijft dan toch niet doorjagen met als gevolg dat meerdere stafleden overwerkt raken. Dat is onverantwoord. De staf heeft hier geen schuld aan.
pi_207512267
Ik ben het boek aan het lezen en het is echt zo dat als je een bepaalde passage uitlicht of alleen een gebeurtenis, het verschrikkelijk uit zijn verband wordt getrokken.

Over Afghanistan vertelt hij tamelijk uitgebreid. Hij geeft geen legergeheimen prijs ofzo. Vertelt alleen wat zijn taak in het algemeen was als gevechtshelikopterpiloot (= niet zo'n helikopter waarmee je alleen pleziertochtjes maakt he). En dan vertelt hij over de aanvallen die hij moest uitvoeren op vijandelijke doelen (= de gewapende Talibanstrijders). En dan komt aan bod dat soldaten vaak niet weten hoeveel ze er hebben geraakt. Hij weet dat wel. Dat waren er 25.

Toen ik in de krant las dat ie er 25 had gedood, dacht ik wel: wat ongelooflijk stom dat ie dat vertelt |:( Maar nu ik het zo in dat boek lees, is het helemaal niet zo gek. Het laat eerder een heel menselijke kant zien: dat hij zich er dondersgoed van bewust was waartoe de acties die hij uitvoerde hebben geleid en dat hij dat nooit vergeet.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:10:53 #89
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207512619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Nee, je bent fan van perverts.
Dat hele eiland zat vol met met geldwolvinnen. Arme mannen daar. Allemaal overgeleverd daar aan die wulpse tieners.

Doe normaal, mafkees.
8)7
Als je daar graag het een en ander over kwijt wilt open je maar een topic over die vrouw die er vele miljoenen uit wist te halen. Dat onderwerp is in dit topic verder niet op zijn plaats.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207513162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het niet mag van mij, maar om meer aandacht vragen als je last heb van de aandacht zou niet mijn oplossing zijn.
Volgens mij staat echt nergens dat ze last hadden van de aandacht. Integendeel, daar zijn ze overduidelijk dol op. Waar ze last van hadden waren de (racistische) haatcampagnes. Toch net een andere nuance.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207513279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Leuk interview. Ik zal wel weer helemaal vallen voor wat andere mensen denken dat een soort charme-offensief is, maar ik ben vooralsnog gewoon team Harry.

Ook dat hij op Amerikaanse tv over zijn bevroren lul zit te praten, vraag me af wat Charles en William daar van vinden, genot _O-
Team Harry .
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 17:04:35 #92
70532 loveli
N
pi_207513359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Volgens mij bewijst dit precies het punt dat hij tegen de hyena-aanpak van die Engelse pers wil maken. Ze trekken alles uit het verband, zoals ook de Afghanistan-doden. Colbert geeft zelf ook aan dat het gewoon een weldoordacht en geen pocherig stuk tekst is in de trend van "Kijk eens hoeveel Taliban ik gedood heb".
Dat geldt voor elke pers, zo'n nieuwswaardig detail wordt eruit gepakt en heeft ook bij de NOS op de voorpagina gestaan. De taliban vond er ook wat van en die hebben niet eens een perskaart.
https://nos.nl/artikel/24(...)rry-over-afghanistan
crap in = crap out
pi_207513667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat geldt voor elke pers, zo'n nieuwswaardig detail wordt eruit gepakt en heeft ook bij de NOS op de voorpagina gestaan. De taliban vond er ook wat van en die hebben niet eens een perskaart.
https://nos.nl/artikel/24(...)rry-over-afghanistan
Plus zijn uitleg bij Colbert, dat het om de openheid gaat.
Om suicide tegen te gaan als dit zó zwaar op je drukt als vet.
Instemmend applaus van vets in het publiek.
pi_207516477
D'n Sjarel wilde zijn 2e zoon, Henry Charles Albert David, als roepnaam Henry geven toch?
Maar jachtgodin Diana vond 'Herrie' een betere naam.
Voor 1 keer kreeg ze haar zin.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207516675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Als jij ergens in Amerika gewoon elke dag naar je werk gaat en een normaal leven leidt, is er geen munitie en ook geen reden om in de pers te komen. Het is mijns inziens een beest dat van 2 kanten gevoed wordt. Ik vind het persoonlijk een onverstandige aanpak - trek je terug en voer een gelukkig en rustig leven als dat is wat je wilt, maar hou dit heen en weer gedoe niet in stand. Daar word je uiteindelijk denk ik niet gelukkiger van.
Als hij aandacht wil, en Meghan Markle ook, dan mogen ze wat mij betreft doen en laten wat ze willen.
Maar als hij oprecht 'verbroedering' met (de koninklijke familieleden van) de firma wil, dan kan hij dat op deze wijze op zijn buik schrijven, vrees ik.
En de meeste Britten zullen zich achter de immer beminnelijk overkomende William en Kate scharen. Per slot van rekening, zo zullen waarschijnlijk zelfs de meest fanatieke Diana-supporters aldaar denken, is William ook een zoon van Di.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:24:39 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207517001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef Toby56 het volgende:
D'n Sjarel wilde zijn 2e zoon, Henry Charles Albert David, als roepnaam Henry geven toch?
Maar jachtgodin Diana vond 'Herrie' een betere naam.
Voor 1 keer kreeg ze haar zin.
Leuk verzonnen..... Charles wilde hem Albert noemen, maar daar heeft Diana dwarsgelegen.
Zijn naam werd dus Henry (Charles Albert David), met Harry als roepnaam, wat vrij standaard is bij Henry.
Net als Willem een roepnaam van Wilhelm is en Wim weer een roepnaam van Willem en Wilhelm.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207519650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Als jij ergens in Amerika gewoon elke dag naar je werk gaat en een normaal leven leidt, is er geen munitie en ook geen reden om in de pers te komen. Het is mijns inziens een beest dat van 2 kanten gevoed wordt. Ik vind het persoonlijk een onverstandige aanpak - trek je terug en voer een gelukkig en rustig leven als dat is wat je wilt, maar hou dit heen en weer gedoe niet in stand. Daar word je uiteindelijk denk ik niet gelukkiger van.
Klopt, maar dat is precies het punt ook he? De plaats waar zijn bedje heeft gestaan is zijn entreekaartje naar inkomen.

Hij is niet bijster snugger (dat is echt wel bekend), is gewend aan een bepaalde levensstijl, die hij zelfs al zou hij een topfunctie krijgen, nooit op een andere manier zal kunnen financieren.

En een topfunctie, die kan hij dan juist alleen weer krijgen op grond van zijn afkomst en niet van zijn kunnen.

En hij dacht wel als "burger" te willen leven, tot hij erachter kwam dat ie dat eigenlijk niet wilde.

Want dat was het wel he? Wel uit de firm willen, maar wel de secundaire arbeidsvoorwaarden willen houden.

Hoe ontzettend een bord voor je kop heb je als je als vent van in de 30 gaat jammeren dat "daddy cut me off", terwijl je zelf zegt onafhankelijk inkomen te willen genereren ? Dan heb je denk ik niet helemaal begrepen wat zelfstandig inhoudt.

En dat is wat steeds meer naar voren komt, gedrag en woorden zijn niet congruent en dat maakt al zijn uitspraken toch wat twijfelachtig.

Die xbox is een goed voorbeeld: een valse herinnering... die we dan ook nog alleen van zijn kant horen.
pi_207519948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:28 schreef totebel het volgende:

[..]


Die xbox is een goed voorbeeld: een valse herinnering... die we dan ook nog alleen van zijn kant horen.
Weer zoiets wat totaal uit zijn verband wordt gerukt |:(

Hij vertelt in het boek dat er een soort "blij" verhaal rondging over zijn 1e verjaardag na de dood van Diana. Inhoudende dat tante Sarah opeens langskwam op Ludgrove (waar ie zijn verjaardag vierde) met een pakje van het laatste cadeau dat Diana voor hem gekocht had en dat ie blij was met de xbox vanwege zijn liefde voor games.

En direct daarna zegt hij dat dit het verhaal is dat steeds wordt verteld in beschrijvingen van zijn leven en dat hij geen idee heeft of het waar is.
Gevolgd door dat hij denkt dat zijn geheugen dingen destijds niet meer zo opnam als eerst, waarschijnlijk als verdedigingsmechanisme.

Dus nergens stelt ie overtuigd dat hij een xbox kreeg in 1997. Je kan beter het boek lezen in plaats van enkel roepen dat xboxen in 1997 helemaal nog niet bestonden en dat alles in het boek om die reden ongeloofwaardig is :s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')