abonnement Unibet Coolblue
pi_207510511
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet normaal is niet hetzelfde als pesten
Wat omschreven wordt is wel een toxische werkomgeving voor die staff.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_207510596
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet normaal is niet hetzelfde als pesten
Huh, ik herhaal alleen wat Harry zelf vertelt in zijn eigen boek. Vervolgens geef ik aan dat ik het niet normaal vindt dat stafleden meerdere keren huilend achter hun bureau zaten (als dat zelfs achter het bureau gebeurt, hoeveel hebben er dan zitten huilen op de wc of thuis?). Het lijkt mij persoonlijk geen goede werksfeer of werkomgeving.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:43:47 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207510719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Wat omschreven wordt is wel een toxische werkomgeving voor die staff.
True, maar dat betekent niet dat dat de schuld is van degene met wie ze werken.

Als jij werk voor 10 man hebt en ik geef je er 3, wiens schuld is het dan dat jij ontevreden bent met wat er wel gebeurt? Of mag jij dan niemand meer aanspreken op de keuzes die gemaakt worden qua wat ze aanpakken en laten liggen omdat jij al dankbaar moet zijn voor de 3 man die je wel hebt?
En dan ook nog eens mensen die daar primair voor mij zitten, niet voor jou?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207510781
quote:
Volgens mij bewijst dit precies het punt dat hij tegen de hyena-aanpak van die Engelse pers wil maken. Ze trekken alles uit het verband, zoals ook de Afghanistan-doden. Colbert geeft zelf ook aan dat het gewoon een weldoordacht en geen pocherig stuk tekst is in de trend van "Kijk eens hoeveel Taliban ik gedood heb".
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207510848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jij werk voor 10 man hebt en ik geef je er 3, wiens schuld is het dan dat jij ontevreden bent met wat er wel gebeurt? Of mag jij dan niemand meer aanspreken op de keuzes die gemaakt worden qua wat ze aanpakken en laten liggen omdat jij al dankbaar moet zijn voor de 3 man die je wel hebt?
Harry en meghan zijn niet armlastig toch? In hun geval had ik gewoon zelf extra mensen aangenomen in die situatie of andere prioriteiten gesteld. Je team is jouw verantwoordelijkheid.

Kijk, zoals eerder gezegd ben ik niet per se pro de andere royals of anti Harry/Meghan, maar een beetje een kritische blik (beide kanten op) is wat mij betreft niet verkeerd.
pi_207510891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Volgens mij bewijst dit precies het punt dat hij tegen de hyena-aanpak van die Engelse pers wil maken. Ze trekken alles uit het verband, zoals ook de Afghanistan-doden. Colbert geeft zelf ook aan dat het gewoon een weldoordacht en geen pocherig stuk tekst is in de trend van "Kijk eens hoeveel Taliban ik gedood heb".
Dit geloof ik ook zeker wel. Met name de Daily Mail is heel rechts, conservatief en tendentieus. Ik lees de online editie wel, maar die moet je zeker met een korreltje zout nemen.
pi_207510956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:54 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Dit geloof ik ook zeker wel. Met name de Daily Mail is heel rechts, conservatief en tendentieus. Ik lees de online editie wel, maar die moet je zeker met een korreltje zout nemen.
En dat is precies het punt dat Harry iedereen en met name zijn eigen familieleden wil duidelijk maken. Zolang je die pers blijft voeden zal er een vergiftigd klimaat hangen bij die Boulevard-pers. Je kunt natuurlijk zeggen "laat ze maar lullen", maar dat wordt onmogelijk als de munitie door leden van het koninklijk huis en hun staf wordt aangereikt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:58:42 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207510970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:52 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Harry en meghan zijn niet armlastig toch? In hun geval had ik gewoon zelf extra mensen aangenomen in die situatie of andere prioriteiten gesteld. Je team is jouw verantwoordelijkheid.

Kijk, zoals eerder gezegd ben ik niet per se pro de andere royals of anti Harry/Meghan, maar een beetje een kritische blik (beide kanten op) is wat mij betreft niet verkeerd.
Ehm, je denkt dat ze zomaar even konden besluiten dat er extra mensen ingehuurd zouden worden om in het paleis te werken?

Okay.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207511024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dat is precies het punt dat Harry iedereen en met name zijn eigen familieleden wil duidelijk maken. Zolang je die pers blijft voeden zal er een vergiftigd klimaat hangen bij die Boulevard-pers. Je kunt natuurlijk zeggen "laat ze maar lullen", maar dat wordt onmogelijk als de munitie door leden van het koninklijk huis en hun staf wordt aangereikt.
Als jij ergens in Amerika gewoon elke dag naar je werk gaat en een normaal leven leidt, is er geen munitie en ook geen reden om in de pers te komen. Het is mijns inziens een beest dat van 2 kanten gevoed wordt. Ik vind het persoonlijk een onverstandige aanpak - trek je terug en voer een gelukkig en rustig leven als dat is wat je wilt, maar hou dit heen en weer gedoe niet in stand. Daar word je uiteindelijk denk ik niet gelukkiger van.
pi_207511686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
- op de man, post verwijderd -

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 12-01-2023 09:10:27 ]
Go hard or go home
pi_207511759
quote:
Leuk interview. Ik zal wel weer helemaal vallen voor wat andere mensen denken dat een soort charme-offensief is, maar ik ben vooralsnog gewoon team Harry.

Ook dat hij op Amerikaanse tv over zijn bevroren lul zit te praten, vraag me af wat Charles en William daar van vinden, genot _O-
Koel en donker bewaren
pi_207511908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is toch niet het probleem van de staf? Harry en Meghan (blijkbaar hun directe bazen) moeten dan aangeven richting het paleis dat ze minder werkzaamheden gaan doen vanwege onderbezetting. Je blijft dan toch niet doorjagen met als gevolg dat meerdere stafleden overwerkt raken. Dat is onverantwoord. De staf heeft hier geen schuld aan.
pi_207512267
Ik ben het boek aan het lezen en het is echt zo dat als je een bepaalde passage uitlicht of alleen een gebeurtenis, het verschrikkelijk uit zijn verband wordt getrokken.

Over Afghanistan vertelt hij tamelijk uitgebreid. Hij geeft geen legergeheimen prijs ofzo. Vertelt alleen wat zijn taak in het algemeen was als gevechtshelikopterpiloot (= niet zo'n helikopter waarmee je alleen pleziertochtjes maakt he). En dan vertelt hij over de aanvallen die hij moest uitvoeren op vijandelijke doelen (= de gewapende Talibanstrijders). En dan komt aan bod dat soldaten vaak niet weten hoeveel ze er hebben geraakt. Hij weet dat wel. Dat waren er 25.

Toen ik in de krant las dat ie er 25 had gedood, dacht ik wel: wat ongelooflijk stom dat ie dat vertelt |:( Maar nu ik het zo in dat boek lees, is het helemaal niet zo gek. Het laat eerder een heel menselijke kant zien: dat hij zich er dondersgoed van bewust was waartoe de acties die hij uitvoerde hebben geleid en dat hij dat nooit vergeet.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:10:53 #89
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207512619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Nee, je bent fan van perverts.
Dat hele eiland zat vol met met geldwolvinnen. Arme mannen daar. Allemaal overgeleverd daar aan die wulpse tieners.

Doe normaal, mafkees.
8)7
Als je daar graag het een en ander over kwijt wilt open je maar een topic over die vrouw die er vele miljoenen uit wist te halen. Dat onderwerp is in dit topic verder niet op zijn plaats.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207513162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het niet mag van mij, maar om meer aandacht vragen als je last heb van de aandacht zou niet mijn oplossing zijn.
Volgens mij staat echt nergens dat ze last hadden van de aandacht. Integendeel, daar zijn ze overduidelijk dol op. Waar ze last van hadden waren de (racistische) haatcampagnes. Toch net een andere nuance.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207513279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Leuk interview. Ik zal wel weer helemaal vallen voor wat andere mensen denken dat een soort charme-offensief is, maar ik ben vooralsnog gewoon team Harry.

Ook dat hij op Amerikaanse tv over zijn bevroren lul zit te praten, vraag me af wat Charles en William daar van vinden, genot _O-
Team Harry .
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 17:04:35 #92
70532 loveli
N
pi_207513359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat geldt voor elke pers, zo'n nieuwswaardig detail wordt eruit gepakt en heeft ook bij de NOS op de voorpagina gestaan. De taliban vond er ook wat van en die hebben niet eens een perskaart.
https://nos.nl/artikel/24(...)rry-over-afghanistan
crap in = crap out
pi_207513667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat geldt voor elke pers, zo'n nieuwswaardig detail wordt eruit gepakt en heeft ook bij de NOS op de voorpagina gestaan. De taliban vond er ook wat van en die hebben niet eens een perskaart.
https://nos.nl/artikel/24(...)rry-over-afghanistan
Plus zijn uitleg bij Colbert, dat het om de openheid gaat.
Om suicide tegen te gaan als dit zó zwaar op je drukt als vet.
Instemmend applaus van vets in het publiek.
pi_207516477
D'n Sjarel wilde zijn 2e zoon, Henry Charles Albert David, als roepnaam Henry geven toch?
Maar jachtgodin Diana vond 'Herrie' een betere naam.
Voor 1 keer kreeg ze haar zin.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207516675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Als jij ergens in Amerika gewoon elke dag naar je werk gaat en een normaal leven leidt, is er geen munitie en ook geen reden om in de pers te komen. Het is mijns inziens een beest dat van 2 kanten gevoed wordt. Ik vind het persoonlijk een onverstandige aanpak - trek je terug en voer een gelukkig en rustig leven als dat is wat je wilt, maar hou dit heen en weer gedoe niet in stand. Daar word je uiteindelijk denk ik niet gelukkiger van.
Als hij aandacht wil, en Meghan Markle ook, dan mogen ze wat mij betreft doen en laten wat ze willen.
Maar als hij oprecht 'verbroedering' met (de koninklijke familieleden van) de firma wil, dan kan hij dat op deze wijze op zijn buik schrijven, vrees ik.
En de meeste Britten zullen zich achter de immer beminnelijk overkomende William en Kate scharen. Per slot van rekening, zo zullen waarschijnlijk zelfs de meest fanatieke Diana-supporters aldaar denken, is William ook een zoon van Di.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:24:39 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207517001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef Toby56 het volgende:
D'n Sjarel wilde zijn 2e zoon, Henry Charles Albert David, als roepnaam Henry geven toch?
Maar jachtgodin Diana vond 'Herrie' een betere naam.
Voor 1 keer kreeg ze haar zin.
Leuk verzonnen..... Charles wilde hem Albert noemen, maar daar heeft Diana dwarsgelegen.
Zijn naam werd dus Henry (Charles Albert David), met Harry als roepnaam, wat vrij standaard is bij Henry.
Net als Willem een roepnaam van Wilhelm is en Wim weer een roepnaam van Willem en Wilhelm.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207519650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is precies het punt ook he? De plaats waar zijn bedje heeft gestaan is zijn entreekaartje naar inkomen.

Hij is niet bijster snugger (dat is echt wel bekend), is gewend aan een bepaalde levensstijl, die hij zelfs al zou hij een topfunctie krijgen, nooit op een andere manier zal kunnen financieren.

En een topfunctie, die kan hij dan juist alleen weer krijgen op grond van zijn afkomst en niet van zijn kunnen.

En hij dacht wel als "burger" te willen leven, tot hij erachter kwam dat ie dat eigenlijk niet wilde.

Want dat was het wel he? Wel uit de firm willen, maar wel de secundaire arbeidsvoorwaarden willen houden.

Hoe ontzettend een bord voor je kop heb je als je als vent van in de 30 gaat jammeren dat "daddy cut me off", terwijl je zelf zegt onafhankelijk inkomen te willen genereren ? Dan heb je denk ik niet helemaal begrepen wat zelfstandig inhoudt.

En dat is wat steeds meer naar voren komt, gedrag en woorden zijn niet congruent en dat maakt al zijn uitspraken toch wat twijfelachtig.

Die xbox is een goed voorbeeld: een valse herinnering... die we dan ook nog alleen van zijn kant horen.
pi_207519948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:28 schreef totebel het volgende:

[..]

Die xbox is een goed voorbeeld: een valse herinnering... die we dan ook nog alleen van zijn kant horen.
Weer zoiets wat totaal uit zijn verband wordt gerukt |:(

Hij vertelt in het boek dat er een soort "blij" verhaal rondging over zijn 1e verjaardag na de dood van Diana. Inhoudende dat tante Sarah opeens langskwam op Ludgrove (waar ie zijn verjaardag vierde) met een pakje van het laatste cadeau dat Diana voor hem gekocht had en dat ie blij was met de xbox vanwege zijn liefde voor games.

En direct daarna zegt hij dat dit het verhaal is dat steeds wordt verteld in beschrijvingen van zijn leven en dat hij geen idee heeft of het waar is.
Gevolgd door dat hij denkt dat zijn geheugen dingen destijds niet meer zo opnam als eerst, waarschijnlijk als verdedigingsmechanisme.

Dus nergens stelt ie overtuigd dat hij een xbox kreeg in 1997. Je kan beter het boek lezen in plaats van enkel roepen dat xboxen in 1997 helemaal nog niet bestonden en dat alles in het boek om die reden ongeloofwaardig is :s)
pi_207519985
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:50 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Weer zoiets wat totaal uit zijn verband wordt gerukt |:(

Hij vertelt in het boek dat er een soort "blij" verhaal rondging over zijn 1e verjaardag na de dood van Diana. Inhoudende dat tante Sarah opeens langskwam op Ludgrove (waar ie zijn verjaardag vierde) met een pakje van het laatste cadeau dat Diana voor hem gekocht had en dat ie blij was met de xbox vanwege zijn liefde voor games.

En direct daarna zegt hij dat dit het verhaal is dat steeds wordt verteld in beschrijvingen van zijn leven en dat hij geen idee heeft of het waar is.
Gevolgd door dat hij denkt dat zijn geheugen dingen destijds niet meer zo opnam als eerst, waarschijnlijk als verdedigingsmechanisme.

Dus nergens stelt ie overtuigd dat hij een xbox kreeg in 1997. Je kan beter het boek lezen in plaats van enkel roepen dat xboxen in 1997 helemaal nog niet bestonden en dat alles in het boek om die reden ongeloofwaardig is :s)
- op de man, verwijderd -

Ander voorbeeldje dan: eerst beschuldigen van je familie van racisme en dan een jaar later in een interview weer terug trekken. Zijn allemaal dingen die je geloofwaardigheid onder druk zetten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 12-01-2023 09:11:37 ]
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:58:33 #100
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207520030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef totebel het volgende:

[..]
Kun je ook even de rest lezen poppetje? Of moet ik de betekenis van het woord "voorbeeld" uit leggen? Jr doet nu namelijk precies hetzelfde: 1 dingetje eruit pikken en de rest niet lezen.

Ander voorbeeldje dan: eerst beschuldigen van je familie van racisme en dan een jaar later in een interview weer terug trekken. Zijn allemaal dingen die je geloofwaardigheid onder druk zetten.
Kijk uit wat je schrijft, heh! :{

Ik heb een poederbrief ontvangen van de H&M fanclub *;

Als je ze alleen zou treffen op een verre reis zijn ze vast te pruimen ^O^

Bij elkaar is het een erg gevaarlijk clubje. Be aware!@
love & heet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')