Maart 2021: Interview met Oprahquote:“After many months of reflection and internal discussions, we have chosen to make a transition this year in starting to carve out a progressive new role within this institution. We intend to step back as ‘senior’ members of the Royal Family, and work to become financially independent, while continuing to fully support Her Majesty The Queen. It is with your encouragement, particularly over the last few years, that we feel prepared to make this adjustment. We now plan to balance our time between the United Kingdom and North America, continuing to honour our duty to The Queen, the Commonwealth, and our patronages. This geographic balance will enable us to raise our son with an appreciation for the royal tradition into which he was born, while also providing our family with the space to focus on the next chapter, including the launch of our new charitable entity. We look forward to sharing the full details of this exciting next step in due course, as we continue to collaborate with Her Majesty The Queen, The Prince of Wales, The Duke of Cambridge, and all relevant parties. Until then, please accept our deepest thanks for your continued support.”
Their Royal Highnesses, The Duke and Duchess of Sussex
Je vergeet het belangrijkste, Harry wil graag de familiebanden herstellen. En dat doet hij door vooral flink veel dirt voor zoveel mogelijk geld te verkopenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:36 schreef Seven. het volgende:
De onthullingen die tot zover gedeeld zijn in de media:
Harry heeft 25 Talibanstrijders omgebracht in Afghanistan.
Harry en William wilden niet dat Charles en Camilla zouden gaan trouwen.
William zou Harry fysiek aangevallen hebben.
Harry had een bevroren lul.
Charles had een opmerking gemaakt tegen Diana over taak volbracht toen reservekoning Harry geboren was.
Ik vind het allemaal wel meevallen of vergeet ik nog iets? De uitspraken over Talibanstrijders doden vind ik ronduit dom. Mogelijk dacht hij daar lof mee te oogsten (backfire).
Ja, dat gaat ‘m sowieso niet worden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, Harry wil graag de familiebanden herstellen. En dat doet hij door vooral flink veel dirt voor zoveel mogelijk geld te verkopen
Ik vind deze twee dingen elkaar niet per se uitsluiten. Genoeg mensen die beschadigd zijn door hun jeugd/ familie, waar je dat wel aan kunt merken, die ik er ook niet onsympathiek van ga vinden (als ik de context ken).quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:02 schreef Seven. het volgende:
Ik vond Harry altijd wel sympathiek en zelfs een beetje down to earth. Maar het blijkt dat hij ook gewoon beschadigd is en de relatie met zijn familie in een vergiftigd perspectief is gaan zien.
Harry had de koningin toestemming gevraagd zijn baard te laten staan voor zijn trouwerij, en toestemming gekregen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind deze twee dingen elkaar niet per se uitsluiten. Genoeg mensen die beschadigd zijn door hun jeugd/ familie, waar je dat wel aan kunt merken, die ik er ook niet onsympathiek van ga vinden (als ik de context ken).
Ik denk dat het vanuit onze anonieme levens makkelijk oordelen is. Van de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je denkt 'als ze toch over me schrijven, kan ik daar maar beter zelf bij aan het stuur staan'.
Wat was het baardverhaal naar verwezen werd in het vorige topic?
Ja klinkt wel als oprechte broederliefde en de ander alle goeds gunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Harry had de koningin toestemming gevraagd zijn baard te laten staan voor zijn trouwerij, en toestemming gekregen.
William probeerde toen alsnog vanuit zijn positie als troonopvolger te eisen dat Harry zijn baard zou afscheren.
In het verleden had William ook een baard gehad maar mocht hij hem niet laten staan van de koningin, dus waarschijnlijk was hij vooral boos dat Harry iets mocht dat hij niet mocht.
Ik heb geen idee wat dit betekentquote:Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kettingboek doen met een open tikkie?
Ik had schijt, 32 ekkies voor de Engelse hardcover betaald bij de lokale boekhandelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 02:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk er ook over na, . Ben op reis dus zou sowieso een e-book worden dus wat goedkoper ook, . Dat helpt in de overweging.
Ik zie dit ook wel een beetje zo, maar ik snap ook de behoefte om juist jouw kant van het verhaal zelf naar buiten te willen brengen nadat het je leven lang via concurrerende 'koninklijke' PR-teams is gegaan waar publiekelijk dan weer een draai aan wordt gegeven. Vooral als gaandeweg dan blijkt dat je eigen familie zelf vergiftigd is door zelf compleet te leven in de tabloid wereld en niet meer die van vader/zoon/broer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:02 schreef Seven. het volgende:
Overigens lees ik veel dat Harry en Meghan een teruggetrokken leven willen leiden maar dat dat niet strookt met het maken van de documentaire, het publiceren van het boek en de interviews die nu gegeven worden.
Ik heb alleen nooit begrepen dat ze een teruggetrokken leven willen leiden. Ze willen fatsoenlijk behandeld worden door de media en ze willen veilig zijn. Ze zien namelijk een verband tussen de publicaties in de media en de bedreigingen richting Meghan. Verder wilden zij wel graag hun koninklijke taken uit blijven voeren, maar dan vanuit een ander land in het Gemenebest (vanwege de veiligheid en minder dirt van de media). Ik vond dat niet onredelijk.
Wat ik wel onredelijk vind is alles op straat gooien in de hoop dat de familiebanden hersteld worden. Harry loopt ondertussen ook richting de 40. Als hij niet snapt dat zijn acties haaks staan op zijn woorden, dan ontbreekt daar wel een stuk zelfreflectie.
Ik vond Harry altijd wel sympathiek en zelfs een beetje down to earth. Maar het blijkt dat hij ook gewoon beschadigd is en de relatie met zijn familie in een vergiftigd perspectief is gaan zien.
Nah, heb je het Constanza-kettingboek gemist?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent
[..]
Ik had schijt, 32 ekkies voor de Engelse hardcover betaald bij de lokale boekhandel
Aaah zo! (geen idee wie Constanza is trouwens)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nah, heb je het Constanza-kettingboek gemist?
Geef het boek door aan de volgende Fokker in de ketting en maak een open betaalverzoekje aan zodat we jou wat kunnen doneren om mee te delen in het kettingboek.
Die roddelbladen zijn puur vergif, maar hun invloed zal altijd groot blijven, omdat mensen dolgraag al dat vergif over beroemde mensen en leden van adellijke en koninklijke vertegenwoordigers tot zich willen nemen. Voor een gedeelte hebben de social media die giftige rol overgenomen, en ook daar wordt het weer aangetoond: smerigheid, roddel, achterklap, scheldpartijen: het loont om op die manier de aandacht te trekken, vooral als je slechte bedoelingen hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie dit ook wel een beetje zo, maar ik snap ook de behoefte om juist jouw kant van het verhaal zelf naar buiten te willen brengen nadat het je leven lang via concurrerende 'koninklijke' PR-teams is gegaan waar publiekelijk dan weer een draai aan wordt gegeven. Vooral als gaandeweg dan blijkt dat je eigen familie zelf vergiftigd is door zelf compleet te leven in de tabloid wereld en niet meer die van vader/zoon/broer.
Ik zit soms echt met verbazing te kijken hoe veel invloed die roddelblaadjes daadwerkelijk hebben met hun opgeblazen verhalen.
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:11 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb gisteravond ook het interview zitten kijken.
Mijn indruk is dat hij denkt dat als zijn familie volledig klem wordt gezet (alle details en leugens komen aan bod, ook hoe het werkt tussen the Firm en de media), dat zij dan zelf ook inzien hoe treurig ze bezig zijn door met de media onder één hoedje te spelen en wat daarvan het effect op H&M is geweest.
Hij zei zelf ook dat ie dat talloze malen in de privésfeer heeft trachten te bespreken, maar dat ze hem dan wegzetten als een fantast. Begrijp dat dit uiteindelijk heeft geleid tot een torenhoge frustratie aan zijn kant.
En als het niet lukt dit onderling aan hun verstand te peuteren, dan maar op de manier die ze zo goed kennen: door de media (als in: het boek en het interview) erbij te betrekken. Ja, dan komt er een hele hoop dirt boven water en dat is niet leuk. Maar is het dan wel leuk als je familie eraan meewerkt dat jij en je gezin continu door The Sun/Daily Mirror e.d. getreiterd worden en zo worden neergezet alsof jullie de oorzaak zijn van alles (wat leidt tot een golf van haat en dat vind je familie wel best want dan blijven ze zelf lekker buiten schot).
Geloof oprecht dat hij zijn broer en vader terug wil. Maar dan zonder de media als een soort sidekick die die relatie kan maken of breken.
Guardianquote:As for Harry’s book itself, it’s something of a prince’s egg. The genuine, heart-rending pain and isolation of this bereaved child is mixed in with bonkbuster scenery chewing, hammy woo-woo and palace quarters one-downmanship – so much so that it starts to feel like Harry and his ghostwriter have invented an entirely new genre: tragic camp. One minute you’re reading some more unspeakably sad evidence of the needless damage done to a troubled child; the next you’re doing an ironic deep-dive into the circumcision/frostbitten penis status of princes that might as well have been subheaded It’s A Royal Cockout.
Ik denk dat er werkelijk mensen zijn die daar juichend zouden posten als Meghan, op wat voor manier dan ook, zou overlijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:53 schreef Andromache het volgende:
Plechtige belofte. Ik kijk nooit meer op de DM. Ook niet om de 'worst rated' (lees: fatsoenlijke) reacties te bekijken. Ook niet over voetbalnieuws. Wat een aasgieren.
Kleine kinderen verzorgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:05 schreef Kupelu het volgende:
Dit inderdaad.
Valt me trouwens wel op dat Harry erg op solo tour is. Waar is Megs?
En hier wacht ik ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:50 schreef superniger het volgende:
Wat schrijft Harry over zijn pedofiele oom Andrew?
Hoezo pedofiel deze jonge dame was iig al 17 jr en voor de rest heb ik zo mijn twijfels over haar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:50 schreef superniger het volgende:
Wat schrijft Harry over zijn pedofiele oom Andrew?
Lastig he, dat we niet allemaal meedoen met je hetzequote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:38 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel apart. Harrie naait z'n familie vol van alle kanten, voor veel geld en komt er toch mee weg, o.a. hier in SHO.
Zou dat dan zo zijn omdat hij op z'n twaalfde z'n ma verloor voor het oog van den wereld? En er sindsdien een zwak voor hem is ontstaan? Want wat een lieve jongen. Alleen gebaseerd op een treurig beeld en een soort gevoel dat hij daarom dus wel 'goed' moet zijn, eigenlijk..
Rachel Hazes verloor op ongeveer dezelfde leeftijd haar maagdelijkheid (ook buiten haar schuld om), maar zij wordt door dezelfde mensen hier, die Harrie adoreren, weggezet als een vijfkoppig monster. Terwijl er wezenlijk weinig verschil is tussen Rag en Harrie: ze dalen beiden af naar de duistere diepte voor geld.
https://www.ad.nl/show/pr(...)ttoespraak~a83112a9/quote:De Britse prins Harry heeft zich in een interview met de Amerikaanse zender ABC News lovend uitgelaten over koning Willem-Alexander. De betekenis van diens woorden over het Nederlandse slavernijverleden in zijn kersttoespraak zijn volgens de jongste zoon van de Britse koning Charles ‘enorm’.
"Hetze"?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lastig he, dat we niet allemaal meedoen met je hetze
Maar gauw iets totaal ongerelateerds erbij halen!
En dat gekneuter met die namen steeds
Is goed hoor sgatjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Hetze"?
Juist erg vermakelijk dat jullie / de H&M fanclub nog steeds bestaan!!
Je denkt dat Andrew onschuldig is?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo pedofiel deze jonge dame was iig al 17 jr en voor de rest heb ik zo mijn twijfels over haar.
Dit vind ik dan echt wel weer heel dom als het in het boek staat. Hij heeft het zelf aangedaan, makkelijk om dan naar anderen te wijzen in plaats van toe te geven dat je zelf een stomme fout hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:36 schreef Seven. het volgende:
De onthullingen die tot zover gedeeld zijn in de media:
Edit: nazi-pak was mede ingegeven door William en Kate.
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.quote:
Waarom? Hij ziet de familie al veel langer nauwelijks. Zijn huwelijk kan wel tegen een stootje volgens mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Harry heeft zich onderhand in rap tempo in een onmogelijke positie gebracht, zijn familie zal hem nu wel liever helemaal niet meer willen zien. Ik vraag me af hoe lang zijn huwelijk hier tegen bestand is.
Want als een meisje als minderjarige wordt gedwongen tot seks met ranzige oude mannen, moet ze zich daarna gewoon bescheiden opstellen en niet om genoegdoening vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
Zo lang als zij tevreden is met haar leven zonder glamour rol en alle kritiek die ze nu gaan krijgen kan doorstaan,zou t best goed kunnen blijven gaan. Maar ze maakt op mij niet zo'n bescheiden/verdraagzame indruk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:49 schreef fleuril het volgende:
[..]
Waarom? Hij ziet de familie al veel langer nauwelijks. Zijn huwelijk kan wel tegen een stootje volgens mij.
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ff checken, hebben zij aangegeven niks met de media te maken te willen hebben? Met normale media niet?
Dat heb ik gemist.
Okay, dus zij is door Epstein misleid en via een soort loverboy constructie aan Andrew uitgeleend maar nu is zij degene die gebruik/misbruik maakt van de situatie? Wow.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij is vast wel met haar in bed gedoken. Maar ik heb sterk de indruk dat de vrouw gebruik/misbruik heeft gemaakt van de hele kwestie. Ik ben geen fan van geldwolven.
Ik denk dat de risico's nav zijn eigen opschepperij over de doden die hij veroorzaakt heeft veel groter zijn... en niet alleen voor hemzelf en zijn gezin, maar ook voor anderen die part nog deel hebben aan zijn eigen kruistocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.
En met alle risico's van dien.
Dat het niet handig van hem was daarover te vertellen lijkt me duidelijk, maar ik geloof best dat ze al in gevaar waren, dat ze dat nu ook door deze ontboezemingen zijn is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk dat de risico's nav zijn eigen opschepperij over de doden die hij veroorzaakt heeft veel groter zijn... en niet alleen voor hemzelf en zijn gezin, maar ook voor anderen die part nog deel hebben aan zijn eigen kruistocht.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ff checken, hebben zij aangegeven niks met de media te maken te willen hebben? Met normale media niet?
Dat heb ik gemist.
Ja, maar dat ze zelf alleen interviews houden met de 'normale media', betekent niet bepaald dat ze de roddelpers buiten spel gezet hebben hè? Die beleven nu alsnog hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gevlucht voor de (vooral Britse) roddelpers, en toen daarna ook nog eens de beveiliging stopgezet werd waren ze zo ongeveer loslopend wild.
En met alle risico's van dien.
Punt is vooral dat die (Britse) roddelpers allerlei zaken verzint en dat het Paleis daar niets tegen doet, of erger nog: dat zelfs voedt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:55 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat ze zelf alleen interviews houden met de 'normale media', betekent niet bepaald dat ze de roddelpers buiten spel gezet hebben hè? Die beleven nu alsnog hoogtijdagen.
Dan hebben we beide een andere indruk van haar, ik vind haar wel bescheiden en verdraagzaamquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo lang als zij tevreden is met haar leven zonder glamour rol en alle kritiek die ze nu gaan krijgen kan doorstaan,zou t best goed kunnen blijven gaan. Maar ze maakt op mij niet zo'n bescheiden/verdraagzame indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |