Geen last van, toch een voordeel dat ik de meesten niet kenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:08 schreef E.T. het volgende:
Ik haal Anke en Annick de hele tijd door elkaar
Bij de Vlaamse mol ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef tralalala het volgende:
Deze opdracht is al een keer geweest
Die er ook een kop bovenuit steken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
4 blanken ertussen zal vast niet opvallen
Geen spoilers!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Deze zat in De Mol een paar jaar geleden, met
Misschien moeten ze het op gehoor eruit halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Maar het is toch een koor met bijna alleen maar donkere mensen?
Jury zal wel op geluid moeten afgaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Maar het is toch een koor met bijna alleen maar donkere mensen?
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
Weer een opdracht gejat van de Belgische Mol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]Doet er ook al een Eline mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht is
Politiespiegelopdracht dan ook hopelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht is
Madquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.
Ik haak af.
Ik heb in dit topic meegemaakt dat mensen hier boos om werden. Uiteraard heb ik zelf alle seizoenen al gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]Spoiler van 6 jaar geleden. Tis goed.
Of iemand moet zo erg uit de toon zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
De mol zal wel niet in het groepje in het koor willen zitten denk?
Oké doeiquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.
Ik haak af.
Die mensen hebben pechquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic meegemaakt dat mensen hier boos om werden. Uiteraard heb ik zelf alle seizoenen al gezien.
Mogelijk dat ze nog een zinnetje 'ik ben de Mol' kunnen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
De mol zal wel niet in het groepje in het koor willen zitten denk?
Das waar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Of iemand moet zo erg uit de toon zingen
Overigens .. 6 jaar geleden. Wat gaat de tijd snelquote:
Ja. Al ging het uiteindelijk geloof ik alleen om de artiest.quote:
Wie is dat?quote:
Dat was bij De Belg welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het op gehoor eruit halen.
dat dacht ik van jan versteegh toen ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is echt de enthousiaste deelnemer.
Geen Mol dus.
Op dat shirtquote:
Lijkt mij ook met meest logisch.quote:
Daniel dus.quote:
Ja sorry ben de namen nog even kwijtquote:
Als een rapper ook gewoon. Echt heel slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef Redefine het volgende:
Jurre leek opeens harder te zingen tien die langs liep.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is dat Jurre met dat spiekbriefje? Ik ken de namen nog niet…
Bij mij helaas ookquote:
Die staan de avond erna die man op te wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die drie worden ook gelijk het koor uit gezet
Ze zijn beiden van de sketches wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Die Annick doet me denken aan Tina de Bruin.
Neeeeee hou opquote:
Een extra koorlid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef E.T. het volgende:
Waarom krijgen we niet te zien wat er met die 'kleinere' spellen is verdiend? (en wat ze daarmee konden verdienen)
Dat werd een paar keer gezegd. Daarmee konden ze koorleden vrij spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef E.T. het volgende:
Waarom krijgen we niet te zien wat er met die 'kleinere' spellen is verdiend? (en wat ze daarmee konden verdienen)
Nee dat is een gansquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij de test vooraf widm.. liepen mensen met badeendjes.
Guus geluk is ook een eend.
Ranomi zwom ook graag in het water, net als eendenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat we die badeendjes later nog gaan zien. Dat het een soort rode draad wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Goede mopquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
De mop is waarschijnlijk een acteur zoals gewoonlijk
een kruising. Want z’n moeder was een eendquote:
Bij Everon was dat ook in aflevering 1 en het was hem ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
Die hints naar geluk lijken er wel echt te groot. Geloof daar niet zo in na dat seizoen met klaas en de kruizen
Die liep behoorlijk te klooien. Dus snap dat nog wel als andere kandidaat.quote:
Zat ook op stoel 13, M is de 13e letterquote:
Bij het veldrijden bij de X2O trofee worden ook badeendjes uitgereikt. Rivka op het Veld werkt bij het nieuws, Daniel Verlaan ook, ergo Daniel is de mol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ranomi zwom ook graag in het water, net als eenden.
wat was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij Everon was dat ook in aflevering 1 en het was hem ook.
Rubber Ducky is een hackersterm en Daniel is cybercrime deskundige.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Dat zou nog wel leuk bedacht zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Rubber Ducky is een hackersterm en Daniel is cybercrime deskundige.
Ha wel nee johquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Rubber Ducky is een hackersterm en Daniel is cybercrime deskundige.
Wat was dat ook alweer toen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij Everon was dat ook in aflevering 1 en het was hem ook.
Ik kijk PSV heh, dat is ook de reden dat ik het niet meer volg. Er is altijd voetbal op zaterdag.quote:
Die tijd, en de adelaarquote:
Ja dacht ik ook gelijkquote:
Dan weet je ook meteen dat de Mol zich deze opdrachten nog rustig heeft gehoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:36 schreef Redefine het volgende:
Terug kunnen komen is wel aardig. Maar geld uit de pot is altijd weer zo makkelijk
Ik geef het een kans misschien pakken ze het leuk aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
echt. Geen fan van dit soort comebacks
Tegenwoordig wordt er elk jaar harder met mingeld gestrooidquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is het wie is expeditie Robinson geworden?
Ik had wel verwacht geld uit de pot opdracht zou komen, want er is teveel geld verdiend
Ja mag van mijquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:36 schreef tralalala het volgende:
Oh god heb je die mongool van GTST ook weer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:38 schreef monkyyy het volgende:
Misschien kan Ron Boszhard ook nog terugkomen in het spel!
Ja, mits er daadwerkelijk niemand afvielquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef TLC het volgende:
Dus bij het pronospel kan bij 'afvaller = niemand' ook nog goed gerekend worden ?
Dat laatste ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen dat de Mol zich deze opdrachten nog rustig heeft gehouden
Overigens geen probleem mee om dit te doen, zo vroeg in het seizoen. Die eerste executie is toch maar een loterij
Haha ik sta achter een boomquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Chris Zegers moet gewoon Moltalk presenteren
De Mol?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef superniger het volgende:
Marlijn was gister ook te zien bij Op Zoek Naar.
Vragen stellen aan de gastenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Moira het volgende:
Volgens mij kunnen we nu ook iets in die app doen bij Moltalk, er is iets nieuws dit jaar
Dag schatjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke nou ik ga moltalk niet kijken maar ik vond het best wel leuk
Leuk land ook zuid afrika om te zien voor zo'n programma
Nou doei
Xxx
ja wat een onzin is dat. Ze is duidelijk niet de mol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Meteen weer 'zou de afvaller toch de Mol kunnen zijn?'___!!!
Er is er eentje gestoptquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:46 schreef monkyyy het volgende:
Morgen maar even alle youtube kanaaltjes langs voor de analyses
Dat laatste inderdaad ja, wat boeit het wie het geld bewaart? Die discussies heb ik altijd met verbazing naar gekeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het een leuke eerste aflevering. Toffe opdracht met het koor, die zou zo in de Belgische mol kunnen. Groep in tweeën splitsen op basis van een vage omschrijving, de tweede groep moet dingen vrijspelen voor de eerste..
En geen fysiek geld meer vind ik wel genot
Wat mij betreft lag er altijd veel te veel focus op wie er penningmeester moet worden enzo. Boeit me geen reet en is ook lang niet zo'n spannende taak als dat iedereen er van maakt lijkt me.
1'tjes en nulletjes..quote:
Charmante hint dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef E.T. het volgende:
hoor net in Moltalk..
de kleuren op de kisten komen overeen met de kleuren van de olympische ringen en in de kist waarbij de moesten verzamelen in opdracht 1 (het middelpunt) zat Ranomi..
hmz..
Ook ja, maar ik doelde op de tekstquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
1'tjes en nulletjes..
Codetaal. Zou naar Daniel kunnen wijzen...
Lol wat een onzin. Dat is letterlijk wat NL WIDM al vanaf het begin doet.....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het een leuke eerste aflevering. Toffe opdracht met het koor, die zou zo in de Belgische mol kunnen. Groep in tweeën splitsen op basis van een vage omschrijving, de tweede groep moet dingen vrijspelen voor de eerste..
Technisch gezien hebben ze wel gelijk toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Meteen weer 'zou de afvaller toch de Mol kunnen zijn?'___!!!
Kan me anders zo 1,2,3 geen enkele opdracht herinneren uit NL die op deze manier gesplitst werd. Maar goed, maakt niet uit verder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol wat een onzin. Dat is letterlijk wat NL WIDM al vanaf het begin doet.....
Lijkt me niet. Begrijp dat iedereen die punten op Sarah had ze ook kwijt zijn (en ze is ook aangepast op de site).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef TLC het volgende:
Dus bij het pronospel kan bij 'afvaller = niemand' ook nog goed gerekend worden ?
Als er ooit een opdracht gekopieerd moet worden is dat deze opdrachtquote:Op zondag 8 januari 2023 08:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aangezien de kooropdracht gekopieerd is, hoop ik stiekem dat ze ook de ‘inbraak in museum met alcohol op’ gekopieerd hebben
Juist niet, de charme van de originele opdracht bij de Vlaamse Vrinden is niet te evenaren/overtreffen. Zou het echt zonde vinden. Vond de kooropdracht ook minder leuk dan de Belgischequote:Op zondag 8 januari 2023 09:02 schreef Yesse het volgende:
Ik ging zonder verwachtingen deze aflevering in maar ik ben positief verrast. Hopelijk zetten ze deze trend een beetje door naar de rest van het seizoen
[..]
Als er ooit een opdracht gekopieerd moet worden is dat deze opdracht
Vond de eerste 20 minuten met Evron tergend traag en heb op een gegeven moment doorgespoeldquote:Op zondag 8 januari 2023 01:56 schreef Koen66 het volgende:
Ivm verjaardag nu pas teruggekeken, best een aardige start
Niet te vergelijken uiteraard met de start ooit in 2018 met de "we zijn niet in Kiev" opener, maar goed weg te werken.!!
Ik vind die Evron ook niet echt geschikt om een of andere reden. Beetje irritantquote:Op zondag 8 januari 2023 09:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vond de eerste 20 minuten met Evron tergend traag en heb op een gegeven moment doorgespoeld
Jij kijkt alleen programma's die in 1 take zijn opgenomen?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:41 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb de eerste aflevering eens bekeken, maar door het vele knip en plakwerk is er geen touw aan vast te knopen, met daarbij ook nog eens shots die niet in chronologische volgorde te zien zijn. Ik snap niet dat er zo veel animo is voor dit programma. Ik sla over.
het had in ieder geval chronologisch gekund, maar dan wordt het raden van de mol waarschijnlijk te makkelijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen programma's die in 1 take zijn opgenomen?
Bing is overgewaardeerd en als mol helemaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:10 schreef Document1 het volgende:
Dat met die telefoon had overgeslagen mogen worden ja. Wat een slechte tv was dat.
"Kandidaten. Het is 0.00 uur. Het is morgen. Tijd voor een nieuwe opdracht"quote:Op zondag 8 januari 2023 08:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aangezien de kooropdracht gekopieerd is, hoop ik stiekem dat ze ook de ‘inbraak in museum met alcohol op’ gekopieerd hebben
Ja, het is Wie is de Mol. Dan moet alles mysterieus en spannend en onduidelijk zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:41 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb de eerste aflevering eens bekeken, maar door het vele knip en plakwerk is er geen touw aan vast te knopen
Die 'BN-ers' zijn veel te bang voor imagoschade, die gaan echt geen opdrachten met alcohol doenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:02 schreef Yesse het volgende:
Ik ging zonder verwachtingen deze aflevering in maar ik ben positief verrast. Hopelijk zetten ze deze trend een beetje door naar de rest van het seizoen
[..]
Als er ooit een opdracht gekopieerd moet worden is dat deze opdracht
Ze hadden ze zowat beter in het Nederlands kunnen toesprekenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:29 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu pas, maar man man man wat is dat engels van de deelnemers slecht.![]()
![]()
Volgend jaar dan maar in Suriname, Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten en/of België-Vlaanderen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:29 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu pas, maar man man man wat is dat engels van de deelnemers slecht.![]()
![]()
Whei does joes tink that the kandidates spiek bat ingliesj ?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:29 schreef Anneloos het volgende:
![]()
Deze isabella kortuna is volgens mij al jaren geleden ontmaskerd als troll account precies bedoelt om reacties uit te lokken. Nextquote:
We gaan nu wel flink off-topic maar het is heel erg nepquote:Op maandag 9 januari 2023 15:48 schreef Salina het volgende:
Haha, vorig jaar ook al inderdaad.
https://www.dumpert.nl/item/100019545_601bf8aa
Opzoute Isabella.
[ afbeelding ]
Kan ook een trollacount zijn inderdaad, of satire.
In Zuid Afrika verstaan ze al snel beter Nederlands dan op Sint Maartenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar in Suriname, Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten en/of België-Vlaanderen.
Kan er meteen excuses worden gemaakt![]()
Laten we het positief bekijken. Het is heel lang geleden dat ik het zo'n leuke eerste aflevering vond. En ja ik was ook blij dat het Shosholoza niet was. Al was ik een beetje teleurgesteld dat het niet zoveel gevoel opriep als Shos.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:44 schreef JohnBercow het volgende:
Leuke eerste aflevering. Jammer dat de koor-opdracht een 1-op-1 kopie was van de Belg. Gelukkig hebben ze alleen niet voor Shosholoza gekozen als lied.
En nu wil ik terug naar Kaapstad <3
Haha jaaaaa die heb ik nog regelmatig in m'n hoofdquote:Op maandag 9 januari 2023 20:29 schreef roos94 het volgende:
Uit het niet heb ik ineens deze intro song in mn kop , na jaren
Wie keek dit ook
Er is sindsdien nooit meer zo'n leuke WIDM-YouTuber geweest. Joerigodquote:Op maandag 9 januari 2023 20:29 schreef roos94 het volgende:
Wie keek dit ook
Ja die wordt echt gemist! Is gestopt toen het van de donderdag naar de zaterdag ging, eigk samen met de rest van wat leuk was aan het programmaquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is sindsdien nooit meer zo'n leuke WIDM-YouTuber geweest. Joerigod
Ad Looij is er nog steeds hoorquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is sindsdien nooit meer zo'n leuke WIDM-YouTuber geweest. Joerigod
WIDM-Youtuber ja?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ad Looij is er nog steeds hoor![]()
Wel lolligquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Sad
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Seizoen met onbekende BNersquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:04 schreef roos94 het volgende:
Had zelf nog nooit van annick boer gehoord terwijl ik dagelijks rtl boulevard en mediacourant check
Ze is blijkbaar de nicht van Plien van Bennekom
Hij wordt nog steeds gemist! Alleen Gido en WIDM tv vind ik waardige opvolgers maar halen het niet bij het niveau van Joeri.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:29 schreef roos94 het volgende:
Wie keek dit ook
Aaah als je nou nog in de app meedoet heb je maar 100 punten misgelopen (van de 220.000 ofzo)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:06 schreef schommelstoel het volgende:
Op de één of andere manier ben ik dit jaar niet zo in to Wie is de mol.
Kijk het jaren, standaard elk seizoen ongeacht wie de kandidaten zijn.
Maar heb de eerste aflevering gemist en vergeten punten in te zetten
Ik kijk daar soms een filmpje van maar ik erger me eigenlijk aan alles wel minstens een beetje. Vond Yoeri's podcast gewoon vermakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds gemist! Alleen Gido en WIDM tv vind ik waardige opvolgers maar halen het niet bij het niveau van Joeri.
Ik ga sowieso even een agenda/alarm zetten om het dit keer niet te vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah als je nou nog in de app meedoet heb je maar 100 punten misgelopen (van de 220.000 ofzo)
Ik luister nu qua fanmedia alleen naar de podcast van Trust Nobody. Dat is wel een aanrader! De rest vind ik allemaal eigenlijk niksquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kijk daar soms een filmpje van maar ik erger me eigenlijk aan alles wel minstens een beetje. Vond Yoeri's podcast gewoon vermakelijk
Ajax, KPopquote:
Dat klopt niet helemaal, als je de eerste 100 gemist hebt dan kom je die later expensioneel tekort. Dus stel je zet iedere keer max in op een kandidaat die er neit uitgaatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah als je nou nog in de app meedoet heb je maar 100 punten misgelopen (van de 220.000 ofzo)
Siem is er nogquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds gemist! Alleen Gido en WIDM tv vind ik waardige opvolgers maar halen het niet bij het niveau van Joeri.
Ohja natuurlijk! Maar op 220.000 punten is 6400 alsnog niet echt noemenswaardig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, als je de eerste 100 gemist hebt dan kom je die later expensioneel tekort. Dus stel je zet iedere keer max in op een kandidaat die er neit uitgaat
Afl 1 100-
Afl w 200-
Afl 3 400-
Afl 4 800-
Afl 5 1600-
Afl 6 3200-
Afl 7 6400-
Afl 8 12800
Dus als je de eerste 100 gemist hebt, dan mis je bij de achtste keer inzetten 6400 punten
En als je dan ook nog eens meerekent dat je als je de goede mol ingezet zou hebben tikken die eerste punten enorm hard aan
Ik proef een bepaalde mate van teleurstelling. Mijn plan is nog steeds de poule te winnen overigens.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sta al op 0 terwijl het helemaal geen echte executie was.
Siem vind ik meer gericht op de jongeren doelgroep (13-19 jaar). Wouter was dat eigenlijk ook maar die vond ik best oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Siem is er nog
En eerder had je ook nog Wouter nog wat. Maar die maakt geen filmpjes meer denk ik
Wouter met zijn geslisquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Siem vind ik meer gericht op de jongeren doelgroep (13-19 jaar). Wouter was dat eigenlijk ook maar die vond ik best oke.
Had je alles op Sarah gezet?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sta al op 0 terwijl het helemaal geen echte executie was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in een later shot zijn de bovenste twee volgordes omgedraaid (door Daniël? want die past die letters aan?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daniël is de mol. Of hij loopt als kandidaat de boel te beflikkeren.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Hadden we in het app topic ook al over. Afaik zie je alleen maar een rood scherm als je niet de mol bent, en omdat je je punten op haar kwijt bent weet je dat eigk zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, wat nu als zij de mol is? Krijg ik dan mijn punten terug
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Opdracht 3, aflevering 1. Daniël en Ranomwiwii zijn het eens over de bovenste twee volgordes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in een later shot zijn de bovenste twee volgordes omgedraaid (door Daniël? want die past die letters aan?)Ik heb voor het eerst in jaren YOLO gedaan en van mol geswitched in zowel de app als de pouleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daniël is de mol. Of hij loopt als kandidaat de boel te beflikkeren.
Fuck the EBU.
Geen zorgen. Alle 'problemen' worden door de montage opgelost.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:33 schreef roos94 het volgende:
Ben benieiwd zouden jullie zelf de mol willen zijn?
Ik totaal niet, die druk is echt gigantisch. Je mag niet opvallen als mol want dan vinden kijkers het te makkelijk maar je moet het ook niet onmogelijk maken om je te raden, en dan nog die angst om per ongeluk je mond voorbij te praten
No ty
Sowieso! Juist alles van tevoren weten en dáár het spel op kunnen sturen terwijl je 24/7 de vermoorde onschuld speelt lijkt me echt leukquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:33 schreef roos94 het volgende:
Ben benieiwd zouden jullie zelf de mol willen zijn?
Ik totaal niet, die druk is echt gigantisch. Je mag niet opvallen als mol want dan vinden kijkers het te makkelijk maar je moet het ook niet onmogelijk maken om je te raden, en dan nog die angst om per ongeluk je mond voorbij te praten
No ty
Ja lijkt me ook heerlijk. Maar goed, kandidaat bijna net zo leuk. Je kunt ook lekker mollen en bent in bepaalde opzichten veel vrijer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso! Juist alles van tevoren weten en dáár het spel op kunnen sturen terwijl je 24/7 de vermoorde onschuld speelt lijkt me echt leuk
Waarom zou ze dat niet doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:10 schreef roos94 het volgende:
Nou ik zit klaarbenieuwd of Sarah terugkomt
Dacht dat ze geld moest inleveren maar misschien herinner ik het me niet goedquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het was toch een kans geen zekerheid?
Thee en paaseitjes (Ja, die liggen weer in de winkel)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:32 schreef DaMart het volgende:
Cola: check
Chips: check
Ik zit er klaar voor.
Vies dikquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:32 schreef DaMart het volgende:
Cola: check
Chips: check
Ik zit er klaar voor.
Bovenaan is het schuifje op nul geraakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:33 schreef zorro28 het volgende:
Waarom doe de live functie van dit topic het niet bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |