Geen last van, toch een voordeel dat ik de meesten niet kenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:08 schreef E.T. het volgende:
Ik haal Anke en Annick de hele tijd door elkaar
Bij de Vlaamse mol ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef tralalala het volgende:
Deze opdracht is al een keer geweest
Die er ook een kop bovenuit steken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
4 blanken ertussen zal vast niet opvallen
Geen spoilers!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Deze zat in De Mol een paar jaar geleden, met
Misschien moeten ze het op gehoor eruit halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Maar het is toch een koor met bijna alleen maar donkere mensen?
Jury zal wel op geluid moeten afgaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Maar het is toch een koor met bijna alleen maar donkere mensen?
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
Weer een opdracht gejat van de Belgische Mol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]Doet er ook al een Eline mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht is
Politiespiegelopdracht dan ook hopelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beter goed 'gejat' dan slecht bedacht toch? Tenminste als het een leuke opdracht is
Madquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.
Ik haak af.
Ik heb in dit topic meegemaakt dat mensen hier boos om werden. Uiteraard heb ik zelf alle seizoenen al gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]Spoiler van 6 jaar geleden. Tis goed.
Of iemand moet zo erg uit de toon zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
De mol zal wel niet in het groepje in het koor willen zitten denk?
Oké doeiquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is niet goed gejat. Het is altijd slechter.
Ik haak af.
Die mensen hebben pechquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic meegemaakt dat mensen hier boos om werden. Uiteraard heb ik zelf alle seizoenen al gezien.
Mogelijk dat ze nog een zinnetje 'ik ben de Mol' kunnen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
De mol zal wel niet in het groepje in het koor willen zitten denk?
Das waar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Of iemand moet zo erg uit de toon zingen
Overigens .. 6 jaar geleden. Wat gaat de tijd snelquote:
Ja. Al ging het uiteindelijk geloof ik alleen om de artiest.quote:
Wie is dat?quote:
Dat was bij De Belg welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het op gehoor eruit halen.
dat dacht ik van jan versteegh toen ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is echt de enthousiaste deelnemer.
Geen Mol dus.
Op dat shirtquote:
Lijkt mij ook met meest logisch.quote:
Daniel dus.quote:
Ja sorry ben de namen nog even kwijtquote:
Als een rapper ook gewoon. Echt heel slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef Redefine het volgende:
Jurre leek opeens harder te zingen tien die langs liep.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is dat Jurre met dat spiekbriefje? Ik ken de namen nog niet…
Bij mij helaas ookquote:
Die staan de avond erna die man op te wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Die drie worden ook gelijk het koor uit gezet
Ze zijn beiden van de sketches wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Die Annick doet me denken aan Tina de Bruin.
Neeeeee hou opquote:
Een extra koorlid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef E.T. het volgende:
Waarom krijgen we niet te zien wat er met die 'kleinere' spellen is verdiend? (en wat ze daarmee konden verdienen)
Dat werd een paar keer gezegd. Daarmee konden ze koorleden vrij spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef E.T. het volgende:
Waarom krijgen we niet te zien wat er met die 'kleinere' spellen is verdiend? (en wat ze daarmee konden verdienen)
Nee dat is een gansquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij de test vooraf widm.. liepen mensen met badeendjes.
Guus geluk is ook een eend.
Ranomi zwom ook graag in het water, net als eendenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat we die badeendjes later nog gaan zien. Dat het een soort rode draad wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
Goede mopquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
De mop is waarschijnlijk een acteur zoals gewoonlijk
een kruising. Want z’n moeder was een eendquote:
Bij Everon was dat ook in aflevering 1 en het was hem ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
Die hints naar geluk lijken er wel echt te groot. Geloof daar niet zo in na dat seizoen met klaas en de kruizen
Die liep behoorlijk te klooien. Dus snap dat nog wel als andere kandidaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |