quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.
Ik zeg altijd Kim Wquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
KimD is diegene waar Jeff wel eens op ligt.
KimW en KimK zijn dezelfde. Ik snap het soms ook niet meer wat nu de juiste is. KimW wordt in de loods gebruikt. Hier vaak KimK van KimKont
Je noteert het maar gewoon in je schriftje en gaat op je kamer even zitten studeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus telkens de mist in. Kim K en Kim W zijn dezelfde Kim. Misschien is het mogelijk dat het in de foto's vermeld kan worden in de OP. Voor domme lui zoals ik
Precies en daar kom je van in de war. Bijnamenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kim W
Want je kan van Kim D ook Kim K zeggen (krater)
Ok Bernquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je noteert het maar gewoon in je schriftje en gaat op je kamer even zitten studeren.
Morgen om 12u overhoring
Ja want GGZ klantquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef Flow3r het volgende:
ze mogen niet meer op bed liggen, maar Kim W mag het nog wel
Kenzy en Isaac zijn erg druk geweest hoor. Genieten even van hun welverdiende rustquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Niet iedereen aan de schoonmaak dus
We mogen niet meer in bed liggen he zegt Wanda, ik wel zegt Kim
Kim jong il is de vader en Kim jong un de zoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
Dat is technisch niet heel makkelijk, Ik kan je er een heel technisch verhaal over ophangen maar dat zal ik je besparen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die mic's van die dames niet wat harder kunnen zetten of het omringende geluid wat meer kunnen dempen
Dan moeten die kussens daar weghalenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is technisch niet heel makkelijk, Ik kan je er een heel technisch verhaal over ophangen maar dat zal ik je besparen.
Dat zou wel helpen, maar de keuze voor deze microfoon en om ook nog eens als dasspeld (clip-on) te kiezen, maakt het sowieso al een lastigere klus om dit er fatsoenlijk op te krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moeten die kussens daar weghalen
Een emotionele keuze kortom sterke speler me haar reetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:06 schreef puzziepie het volgende:
Kim W zou Wendy wegsturen als ze de eliminatie opdracht zou halen
Daarom wilde ze ook een makkelijke eliminatie opdracht .. zo genaamd dat ze weg wil maar onder tussen kan ze dan Wendy wegsturen ... slimme tantequote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:06 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:06 schreef puzziepie het volgende:
Die gaat zelf ook, daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dan een paar dagen later alsnog zelf gaan zeker.
Dat kan dus alleen met de medewerking van achter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Daarom wilde ze ook een makkelijke eliminatie opdracht .. zo genaamd dat ze weg wil maar onder tussen kan ze dan Wendy wegsturen ... slimme tante
Quincy style.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dan een paar dagen later alsnog zelf gaan zeker.
No nonsense type, en daar kunnen de dames niet zo goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
Wat hebben die zeikwijven daar toch tegen Wendy
Maddy en Berend kregen een onhaalbare opdracht dus een dergelijke hoax zou wel de druppel zijn hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen met de medewerking van achter.
Alles kan alleen met die medewerking ondanks Izeik zegt van niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen met de medewerking van achter.
Esther is een prinsesje.quote:
Maddy had Nederland nog niet geweten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy en Berend kregen een onhaalbare opdracht dus een dergelijke hoax zou wel de druppel zijn hoor
Ook al had ze Indonesië moeten weten die kaart was bizar onduidelijk en een vrije keuze wbt drukknop is erg naïef denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maddy had Nederland nog niet geweten.
Begon met Indonesië en dat zag ze al niet.
Die drukknop was ook onzin, dat ze drukte bleven de flitsende lampjes op de kaart nog zeker 5 seconden doorgaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al had ze Indonesië moeten weten die kaart was bizar onduidelijk en een vrije keuze qua drukknop is erg naïef denken
Vraag me überhaupt af of iemand het gehaald zou hebben want Polen, Canada, Zuid-Afrika, Japan en Chili lijkt me sterkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die drukknop was ook onzin, dat ze drukte bleven de flitsende lampjes op de kaart nog zeker 5 seconden doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat daar binnen een week van 'helemaal klaar mee' naar 'even een testje bestellen' dus ja zeg het maarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zat Mirthe vorige week niet flink af te geven op Eunice? What a difference a week makes...
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat daar binnen een week van 'helemaal klaar mee' naar 'even een testje bestellen' dus ja zeg het maar
Die twee krijgen ook wel veel streamtijdquote:
Zit naar Babette en GJ te luisteren, daar gaat over over Pluto wordt Mars en Mars lijkt op Mars. Zat er LSD in dat water voor die challenge?!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit bedoelde ik dus, leuk fragment maar slecht in beeld gebracht omdat ze te laat zijn .....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Kim doen kunstjes - 6 januari 2023.Ook al zijn ze een tikkeltje toxic tegelijk zijn ze wel leuk samen en het past welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit naar Babette en GJ te luisteren, daar gaat over over Pluto wordt Mars en Mars lijk op Mars. Zat er LSD in dat water voor die challenge?!
te veelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee krijgen ook wel veel streamtijd
Ja veul te veulquote:
Komt vast en zeker door die Snickers van Erikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit naar Babette en GJ te luisteren, daar gaat over over Pluto wordt Mars en Mars lijk op Mars. Zat er LSD in dat water voor die challenge?!
Een gangbangquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie heeft ooit iets met een neefje van GJ gehad of samengewerkt noemt ze het
Nu over jw en Esther.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
Over wie loopt GJ nu weer te klagen?
Kende ze GJ ook?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie heeft ooit iets met een neefje van GJ gehad of samengewerkt noemt ze het
Lijkt zo door die enorme onderkin van GJ.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
Ik zie nu eindelijk wat ik vreemd vind aan Bep. De afstand van onderlip naar punt van kin is minimaaaaal.
Ik moet altijd aan The Thunderbrids denken als ik haar zie door datquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:37 schreef mootie het volgende:
Ik zie nu eindelijk wat ik vreemd vind aan Bep. De afstand van onderlip naar punt van kin is minimaaaaal.
Verhip ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan The Thunderbrids denken als ik haar zie door dat
'It's showtime... ladies and gentlemen... here he is... world records... history making... champion of the loods... ERIK...!!!'quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:32 schreef mootie het volgende:
Erik kan eigenlijk niet veel, aldus Gj.
Komt ook omdat ze half mens, half jukbeen isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze heeft een enorm mannelijke botstructuur, vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:40 schreef Korak het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze half mens, half jukbeen is
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad! Lady Penelope
Geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad! Lady Penelope
VerrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kan zo hier Plantkracht in JAA / Look a like - Wie lijkt op wieIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Donequote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek![]()
Die kan zo hier Plantkracht in JAA / Look a like - Wie lijkt op wie
Hij is al weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef Adat231 het volgende:
pff ben die eric echt zat op de streams
Er is altijd een andere streamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef Adat231 het volgende:
Beter geen streepjesoverhemd op televisie dragen daar heeft Erik lekker maling aanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef Adat231 het volgende:
Heb geen moeite met Erik eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef Adat231 het volgende:
Zou je hem doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen moeite met Erik eerlijk gezegd
Figuren zoals Erik en Berend hadden van mij de tien maanden mogen volmakenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen moeite met Erik eerlijk gezegd
En die ene hoe heet hij ook weer die die monologen hield in de ochtendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Figuren zoals Erik en Berend hadden van mij de tien maanden mogen volmaken
Bert(weter)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die ene hoe heet hij ook weer die die monologen hield in de ochtend
Bert.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bert ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streamsquote:
Had van mij ook zeker niet weggehoeven want daarnaast een heerlijke ergernis voor daarbinnenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streams
Verschrikkelijk juist, zo nep. GJB Hilterman met de toestand in de loods. Ik ben meer van de dialoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streams
Wat zegt ze ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Kim aan het fluisteren tegen Marciano over het stemmen
Het gaat over wie op wie gaat stemmen en wie niet op haar gaat en wie dit en wie dat en wie zus en wie zoquote:
Wie mag van jou de winnaar worden?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
Van de 40 vond ik er zeg maar 20 interessant en een stuk of 10 waren een reden om te willen kijken
Goede medicatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:
Normaal is ze helemaal opgefokt en nu niet
Idd vermoed al langer dat ze een exit scenario krijgt. Ze is te vrolijk na haar drama dagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef Flow3r het volgende:
Normaal is ze helemaal opgefokt en nu niet
ik denk als ze straks thuis bij elkaar op de bank zitten ze nog steeds fluisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga er niet eens maar naar luisteren. Mensen die fluisteren hebben wat te verbergen. Laat ze het op en en bloot gooien en face to face
Ze zou eens in de spiegel moeten kijken, dan ziet ze een groot irritatiepuntquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy is haar grootste irritatiepunt.
Zodat ze Wendy er uit kan stemmenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
zo raar dat Kim W er ineens van uit gaat wel een opdracht te kunnen winnen
Heb ik geen invloed op dus geen mening overquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie mag van jou de winnaar worden?
Niets te verliezen itt bijv. Berendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Wazig gelul,. tot nu toe geen enkele opdracht die ze zou kunnen halen en nu opeens zoveel zelfvertrouwen
Hoe dan, als je het grootste gedeelte in je nest ligt of in een hoekje zit te roddelen. Ze is amper in de loods te vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy is haar grootste irritatiepunt.
In de maand van Jeff hadden ze KimD makkelijk kunnen lozen met die topografieopdracht want zij was kansloos geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:11 schreef ledn81 het volgende:
KimW : "had een voorgevoel.. wat nou als het in jouw maand als jij manager bent"
KimW : "Echt dan word ik genomineerd en word ik weggestemd"
Zij voelt die dingen aan en dan gaat ze Wendy wegstemmen
Wendy heeft ooit staan dansen met Marciano tijdens een feestje en die meiden hebben in hun hoofd gehaald dat Wendy het op Marciano heeft voorzien. Daarom moet Wendy 'dood'quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe dan, als je het grootste gedeelte in je nest ligt of in een hoekje zit te roddelen. Ze is amper in de loods te vinden
Marciano haar toch ook de billen geslagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wendy heeft ooit staan dansen met Marciano tijdens een feestje en die meiden hebben in hun hoofd gehaald dat Wendy het op Marciano heeft voorzien. Daarom moet Wendy 'dood'
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd er nou geneukt op stream 2 ... ? En weg was de stream ....
KimD en Jeffrey in het bed onder GJquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:20 schreef ledn81 het volgende:
Viel me vanmiddag op dat iemand een rode strik aan zijn of haar bed had gebonden? Enig idee wiens bed dat is?[ afbeelding ]
Panterdeken is van KimD.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:20 schreef ledn81 het volgende:
Viel me vanmiddag op dat iemand een rode strik aan zijn of haar bed had gebonden? Enig idee wiens bed dat is?[ afbeelding ]
De stream liep achter dus even gewacht maar KimD en Jeffrey waren bezig en je hoorde orale geluiden en gekreunquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd er nou geneukt op stream 2 ... ? En weg was de stream ....
was maar heel kortquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De stream liep achter dus even gewacht maar KimD en Jeffrey waren bezig en je hoorde orale geluiden en gekreun
Altijd fijn al je man je blij maakt, zouden meer mannen moeten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef freaky40 het volgende:
KimD wordt even een blij meisje gemaakt door Jeff.
Ook al ben je een fanboy het was dus andersom als je goed oplettequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:24 schreef freaky40 het volgende:
KimD wordt even een blij meisje gemaakt door Jeff.
Die afterparty had ik gisteren in de upload gezet maar duurde een beetje lang. Net weer thuis dus hier de link.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook het filmpje van mora
Dat ze een kus wilde van Kim d![]()
Jeff werd een blij meisje gemaakt door Kim?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al ben je een fanboy het was dus andersom als je goed oplette
Dan heeft ze geluk want ik was al vanaf de zestiende dag een huilbabyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:28 schreef IkFok het volgende:
Leila is vanaf haar zestiende al een probleem kind
lolquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze geluk want ik was al vanaf de zestiende dag een huilbaby
Als iemand een filmpje heeft zal ik het nader bestuderen....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al ben je een fanboy het was dus andersom als je goed oplette
KimD is inderdaad het mannetje dus goede duiding jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff werd een blij meisje gemaakt door Kim?
Ik verwacht dat er komende week een zoemertje gaat en er een opdracht komt waar ze KimW voor uitkiezen en KimW heel jammerlijk en met veel drama naar huis gaat (compleet onverwacht uiteraard)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:39 schreef R0T29 het volgende:
Opvallend dat KimW ineens met andere mensen praat dan K3, de psychiater of Marciano
Ergens wel goed dat ze al die sekspartijtjes niet tonen want ook al ben ik hetero er zijn daar bar weinig aantrekkelijke dames. Hoef het sowieso niet te zien en allang blij dat er bij al die koppels geen enkele vrouw tussenzit die me op enige wijze boeit.quote:
Of een opdracht die ze makkelijk kan halen en dan Wendy naar huis stuurtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er komende week een zoemertje gaat en er een opdracht komt waar ze KimW voor uitkiezen en KimW heel jammerlijk en met veel drama naar huis gaat (compleet onverwacht uiteraard)
KimW wil naar huis en na alle ups en downs is dat gewoon het beste voor haar. Heeft Marciano zelfs een enkele keer gezegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of een opdracht die ze makkelijk kan halen en dan Wendy naar huis stuurt
Als zij Wendy wegstuurt dan mag KimK zelf weer gaan knippenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of een opdracht die ze makkelijk kan halen en dan Wendy naar huis stuurt
Het lijjkt wel zomer daarquote:
Altijd een mooie reden om het vast te leggen in een filmpje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Rupert mag niets tegen Imadiddin of andere over dit gesprek zeggen van Marciano
Wat een mafklapperquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Rupert mag niets tegen Imadiddin of andere over dit gesprek zeggen van Marciano
En dan straks weer verbaasd zijn wanneer de hele loods het weetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een mafklapper
Zit er zelf met Jan en alleman over te praten
Ja erg he. Zo denkt iedereen natuurlijk, de manager vertrouwt mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een mafklapper
Zit er zelf met Jan en alleman over te praten
Regenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering ik dacht dat het mijn tinitus was, maar er zit echt 'n verschrikkelijke ruis
op stream 1![]()
En daar betaal ik verdomme voor?
hopelijk wordt hij er een keer uitgewiptquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet dat het gelijk rustig is in de loods zodra Jeff niet op beeld is maar ja die gozer kan natuurlijk niet blijven wippen
Er is al de hele dag rustquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet dat het gelijk rustig is in de loods zodra Jeff niet op beeld is maar ja die pipo kan natuurlijk niet blijven wippen
Dat gaat vanzelf een keer gebeurenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hopelijk wordt hij er een keer uitgewipt
Kan die dus even goed wegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is al de hele dag rust
Je kunt het ook allemaal te ver doortrekken
Loods of fun manquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef greysbones het volgende:
Overal het algemeen is het net zo saai als het plaatselijk bejaardentehuis
Hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf een keer gebeuren
Eind augustus stapt hij zelf uit de loods.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf een keer gebeuren
Met een GGZ afdelingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:02 schreef greysbones het volgende:
Overal het algemeen is het net zo saai als het plaatselijk bejaardentehuis
Geen idee wat ze in kamer 5 doenquote:
Kun je rekenen? Reken er maar niet op!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eind augustus stapt hij zelf uit de loods.
Eliminatie en dan de volgende dag verdien eliminatiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:06 schreef greysbones het volgende:
Dubbele eliminatie lijkt me een goed plan
Heb je een ‘nieuwe’ emoji ontdektquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie en dan de volgende dag verdien eliminatie
KimK kan een bak vol met tarantulas krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:07 schreef greysbones het volgende:
De FEBO zal een wendy er niet uit willen hebben
Die staat boven aan de meeste popi polls
Ow ja dies bang voor spinnenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK kan een bak met tarantulas krijgen
Oven pasta?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
Klagen dat het te weinig is.
[ afbeelding ]
Je bent een held als je die shit luistertquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
De podcast terug aan het kijken van Jeff en Wanda. Wanda heeft een theater achtergrond, ok duidelijk...
Ik weet wel dat Wanda het enorm achter haar hamster elleboogjes heeft. Gewoon leuk en aardig en een totaal ander persoon in k3 over hem. Ook wel hypocriet want iedereen luistert naar die podcast daar in de loods.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een held als je die shit luistert
Mexicaanse ovenschotel.quote:
ja ze moeten welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Wanda het enorm achter haar hamster elleboogjes heeft. Gewoon leuk en aardig en een totaal ander persoon in k3 over hem. Ook wel hypocriet want iedereen luistert naar die podcast daar in de loods.
Nu willen mensen er nasi bij.quote:
Ze slaagt er blijkbaar wel in de loods zo op een verkeerd been te zetten, ze was genomineerd als meest positieve deelnemer, terwijl wij haar vaak meer negatief te zien krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Wanda het enorm achter haar hamster elleboogjes heeft. Gewoon leuk en aardig en een totaal ander persoon in k3 over hem. Ook wel hypocriet want iedereen luistert naar die podcast daar in de loods.
Ik heb haar nog nooit positief mee gemaakt, wat een zure druif. Ze heeft verschillende persoonlijkheden. Tijdens de podcast was het weer het lieve brave hamstertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze slaagt er blijkbaar wel in de loods zo op een verkeerd been te zetten, ze was genomineerd als meest positieve deelnemer, terwijl wij haar vaak meer negatief te zien krijgen.
Om op kamer 3 te veranderen in terrorhamsterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit positief mee gemaakt, wat een zure druif. Ze heeft verschillende persoonlijkheden. Tijdens de podcast was het weer het lieve brave hamstertje.
je mag Wanda ook niet voeren na middernachtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Om op kamer 3 te veranderen in terrorhamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ze gewoon simpelweg niks goed doen. Ze doet overal aan mee, organiseert van alles en is meestal vrolijk. Maar dat zien wij niet graagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze slaagt er blijkbaar wel in de loods zo op een verkeerd been te zetten, ze was genomineerd als meest positieve deelnemer, terwijl wij haar vaak meer negatief te zien krijgen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff en KimD weer afwezig tijdens het avondeten en dat is een beproefde tactiek van hun want gegarandeerd lege kamer
En Babbette bevestigd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl ik het intikte begon Kenzy er ook over
Dit heeft ze toch echt aan zichzelf te danken met haar gescheld op alles en iedereen, wat dat betreft is Wanda net een mannelijke Jeff.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hier kan ze gewoon simpelweg niks goed doen. Ze doet overal aan mee, organiseert van alles en is meestal vrolijk. Maar dat zien wij niet graag
Zometeen gaan ze het opwarmen maar zo plaats je je dus buiten de groepquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:40 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
En Babbette bevestigd.
[ afbeelding ]
Op de WC is ze dan vrolijk, dat zijn we nooit....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hier kan ze gewoon simpelweg niks goed doen. Ze doet overal aan mee, organiseert van alles en is meestal vrolijk. Maar dat zien wij niet graag
Dat mag je vinden. Niet mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heeft ze toch echt aan zichzelf te danken met haar gescheld op alles en iedereen, wat dat betreft is Wanda net een mannelijke Jeff.
Ze zit net nog vrolijk te tetteren. Je wil het niet zienquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op de WC is ze dan vrolijk, dat zijn we nooit....
Jij mag het daar niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Niet mee eens.
[..]
Ze zit net nog vrolijk te tetteren. Je wil het niet zien
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
staat er vanavond nog wat op het programma?
behalve bankhangen en roddelen?
Hier ben ik het zonder meer mee eens, dat doet ze leukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het na de leuke avond van gisteravond vanavond saai blijft.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
staat er vanavond nog wat op het programma?
behalve bankhangen en roddelen?
Dat roept ze zelf altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het na de leuke avond van gisteravond vanavond saai blijft.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zou eens moeten weten wat Jappie allemaal over hem uitkraamt
Hoe komt hij binnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
Die arme man van een GJ kon niet eens naar zijn eigen bed omdat KimD daar lag te wippen met haar kwarrel
Ja, als Jasper de kans krijgt ligt Jeff er echt uit ......quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zou eens moeten weten wat Jappie allemaal over hem uitkraamt
Ditmaal is Jeffrey de kwarrel want zo praat ze nu eenmaal over mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ditmaal is Jeffrey de kwarrel want zo praat ze nu eenmaal over mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Fijne vuurlucht er aan dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Whaha Eunice is verbaasd dat Mirthe haar jas heeft terug gestuurd.
Eunice : "Maar die heb je toch aangehad!?"
Mora : "Je moet is weten hoeveel mensen dat doen. Ook influencer. Die posten soms iets met het kaartje eraan en sturen het dan terug"
Eunice : "asociaal!"
Mirthe : "Dat doe ik niet.. ik heb hem maar even aan gehad.... daar.... bij het vuur.... toen met de marshmallows.."
Mirthe scoort geen punten
Beetje asoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Mora : "Je moet is weten hoeveel mensen dat doen. Ook influencer. Die posten soms iets met het kaartje eraan en sturen het dan terug"
Mirthe : "Dat doe ik niet.. ik heb hem maar even aan gehad.... daar.... bij het vuur.... toen met de marshmallows.."
inderdaad dan ruikt die jas helemaal naar de rookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
wie wil kim eruit sturen als ze de kans krijgt?
die heeft vast nog koortsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een ego heeft die Kim W. Vol van zichzelf.
De meeste mensen zijn drie weken vantevoren juist bezig met de voorbereidingen op deelname ipv aangaan van een relatiequote:
Wendyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
wie wil kim eruit sturen als ze de kans krijgt?
Normaal zou ik zeggen mooie kont, maar nu ik weet welke kop erop zitquote:
Heeft ze koorts gehad dan. Migraine, Griep, blaasontsteking en koorts? Ben ik nog iets vergeten?quote:
Vandaar de schetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een ego heeft die Kim W. Vol van zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |