quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zit maar op d'r zuignap, dat is toch ontzettend saai elke dag weer, met elkaar schoonmaken is dan toch een welkome bezigheid, lijkt me.
Ik zeg altijd Kim Wquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
KimD is diegene waar Jeff wel eens op ligt.
KimW en KimK zijn dezelfde. Ik snap het soms ook niet meer wat nu de juiste is. KimW wordt in de loods gebruikt. Hier vaak KimK van KimKont
Je noteert het maar gewoon in je schriftje en gaat op je kamer even zitten studeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus telkens de mist in. Kim K en Kim W zijn dezelfde Kim. Misschien is het mogelijk dat het in de foto's vermeld kan worden in de OP. Voor domme lui zoals ik
Precies en daar kom je van in de war. Bijnamenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kim W
Want je kan van Kim D ook Kim K zeggen (krater)
Ok Bernquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je noteert het maar gewoon in je schriftje en gaat op je kamer even zitten studeren.
Morgen om 12u overhoring
Ja want GGZ klantquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef Flow3r het volgende:
ze mogen niet meer op bed liggen, maar Kim W mag het nog wel
Kenzy en Isaac zijn erg druk geweest hoor. Genieten even van hun welverdiende rustquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Niet iedereen aan de schoonmaak dus
We mogen niet meer in bed liggen he zegt Wanda, ik wel zegt Kim
Kim jong il is de vader en Kim jong un de zoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan die Kim's kwa namen niet uit elkaar houden. Wie is nu wie van de Kim's.
Dat is technisch niet heel makkelijk, Ik kan je er een heel technisch verhaal over ophangen maar dat zal ik je besparen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die mic's van die dames niet wat harder kunnen zetten of het omringende geluid wat meer kunnen dempen
Dan moeten die kussens daar weghalenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is technisch niet heel makkelijk, Ik kan je er een heel technisch verhaal over ophangen maar dat zal ik je besparen.
Dat zou wel helpen, maar de keuze voor deze microfoon en om ook nog eens als dasspeld (clip-on) te kiezen, maakt het sowieso al een lastigere klus om dit er fatsoenlijk op te krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moeten die kussens daar weghalen
Een emotionele keuze kortom sterke speler me haar reetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:06 schreef puzziepie het volgende:
Kim W zou Wendy wegsturen als ze de eliminatie opdracht zou halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |