Figuren zoals Erik en Berend hadden van mij de tien maanden mogen volmakenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen moeite met Erik eerlijk gezegd
En die ene hoe heet hij ook weer die die monologen hield in de ochtendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Figuren zoals Erik en Berend hadden van mij de tien maanden mogen volmaken
Bert(weter)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die ene hoe heet hij ook weer die die monologen hield in de ochtend
Bert.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bert ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streamsquote:
Had van mij ook zeker niet weggehoeven want daarnaast een heerlijke ergernis voor daarbinnenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streams
Verschrikkelijk juist, zo nep. GJB Hilterman met de toestand in de loods. Ik ben meer van de dialoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon er wel om lachen in de vroege ochtend, beter dan die slapers op de streams
Wat zegt ze ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Kim aan het fluisteren tegen Marciano over het stemmen
Het gaat over wie op wie gaat stemmen en wie niet op haar gaat en wie dit en wie dat en wie zus en wie zoquote:
Wie mag van jou de winnaar worden?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
Van de 40 vond ik er zeg maar 20 interessant en een stuk of 10 waren een reden om te willen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |