Doet pijn aan mijn ogenquote:
Dat ja. Het abonnement hoort een aanvulling op het gebruik te zijn. Met extra opties. Zoals ze er nu ook wel een beetje zijn. Maar de voornaamste reden voor een abonnement is een fatsoenlijk gebruik van de site is. Blijft een raar servicemodel...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dat er iets van een premium versie is, maakt ook niet uit. Maar je slaat nu nogal nadrukkelijk de deur dicht voor nieuwe aanwas. Wie gaat er nou gezellig meeposten op een forum dat nauwelijks leesbaar is?
Gianni Infantilo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Deze man kan ook echt niet hè
Ik vraag me ook nog steeds af wat dat toen was met geld doneren. Het was om FOK beter te maken/te houden, maar later werden mensen boos omdat hij het voor zichzelf ging gebruiken ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Het abonnement hoort een aanvulling op het gebruik te zijn. Met extra opties. Zoals ze er nu ook wel een beetje zijn. Maar de voornaamste reden voor een abonnement is een fatsoenlijk gebruik van de site is. Blijft een raar servicemodel...
Ja dat was voor nieuwe servers, achterstallig onderhoud etc. Maar dat werd wel een wat raar verhaal toen daar verhalen over eigen kosten bijkwamen. Heeft die daar geloof ik niet voor gebruikt. Maar echt transparant was het allemaal net.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af wat dat toen was met geld doneren. Het was om FOK beter te maken/te houden, maar later werden mensen boos omdat hij het voor zichzelf ging gebruiken ofzo
DIT.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.
Ik denk serieus dat Anouk dit soort nummers niet meer redt of daar simpelweg geen zin in heeftquote:
Het duet met Emma is ook het themanummer van de Vrienden van Amstel live. Dus commercieel ook wel interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Anouk dit soort nummers niet meer redt of daar simpelweg geen zin in heeft
Dat moet ik ook nog, gisteren stukje van de tweede aflevering gezien, maar in slaap gevallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even HHB terugkijken (afgelopen twee weken).
Ik wilde net een glaasje absinth pakken, maar dat is dus niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Zo, zitten we allemaal netjes aan de koffie?
Hmm nou ja in België is dat misschien heel normaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net een glaasje absinth pakken, maar dat is dus niet de bedoeling?
Ik schuif net een worstenbroodje naar binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Geen idee, ik schilder daarna altijd een stuk beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja in België is dat misschien heel normaal?
Ik heb het nog niet gehoord maar Anouk in het Nederlands is verschrikkelijk. Inderdaad een niveau dat Sterren.nl niet overstijgt. Zonde want in het Engels is ze zó goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.
Oké maar doe anders even iets beschermends over de oren.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik schilder daarna altijd een stuk beter.
Zo veel geluid maken die kwasten niet hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar doe anders even iets beschermends over de oren.
Ja, al heb ik de indruk dat dat zelden hardop wordt gezegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord maar Anouk in het Nederlands is verschrikkelijk. Inderdaad een niveau dat Sterren.nl niet overstijgt. Zonde want in het Engels is ze zó goed.
Ik moet nog aan het avondeten!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Ik erken dat ik dat tijdens het typen van m'n post ook niet heb gedaan. Ik zal het nu alsnog hardop zeggen (ik hoop dat je mij daarin op m'n woord gelooft).quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik de indruk dat dat zelden hardop wordt gezegd.
Nee en ik verrek dan ook van de trekquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat je in Spanje woont of zo
Jij zat gewoon netjes om 6 uur aan de zuurkool met worst toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat je in Spanje woont of zo
Moet ik met iemand praten om deze situatie voor je op te lossen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee en ik verrek dan ook van de trekWerk zit in de weg, en dat zal morgen weer zo zijn
Natuurlijk! En morgen erwtensoep en de dag daarna gewoon een AGV'tje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zat gewoon netjes om 6 uur aan de zuurkool met worst toch?
Ik waardeer het gebaar, maar dat lijkt me niet nodig. Het is nog even volhouden en dat gaat me lukken, grote jongen zijndequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik met iemand praten om deze situatie voor je op te lossen?
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebaar, maar dat lijkt me niet nodig. Het is nog even volhouden en dat gaat me lukken, grote jongen zijnde
Maar ik klaag er mooi wel over
En vervolgens krijgt ie gortepap geserveerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.
Dit gaat vrij verquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En vervolgens krijgt ie gortepap geserveerd?
Jullie kennen elkaar?quote:
Ik had gisteren chocoladevla, vandaag erwtensoep en morgen AGV.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk! En morgen erwtensoep en de dag daarna gewoon een AGV'tje.
En chocoladevla toe.
Oké dit komt misschien wat verdacht over maar ik zweer dat ik geen camera in het stopcontact in je keuken achter de blauwe vaas en de ansichtkaart uit Saarbrücken heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had gisteren chocoladevla, vandaag erwtensoep en morgen AGV.
edit: gisteren had ik wel meer dan alleen chocoladevla, maar ik had toevallig ook chocoladevla.
Ik heb net mijn boontjes opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Ok, ok, gelukkig. De ansichtkaart uit Saarbrücken staat bij de schoorsteen en niet in de keuken, gelukkig, nu weet ik dat er niets aan de hand is en voel ik me weer veilig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dit komt misschien wat verdacht over maar ik zweer dat ik geen camera in het stopcontact in je keuken achter de blauwe vaas en de ansichtkaart uit Saarbrücken heb gestopt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
Even een luchtiger onderwerp: welke BN’er had een hamster in zijn anus denken jullie?
https://www.mediacourant.(...)at-het-echt-waar-is/
momentje ik ga even een topic openen in SHO.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
Even een luchtiger onderwerp: welke BN’er had een hamster in zijn anus denken jullie?
Mediacourantquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Noot
Hamsters zijn niet bedoeld om in een anus te stoppen. Deze knaagdieren kunnen pijn voelen net zoals mensen en andere dieren. Ze hebben bovendien emoties zoals blijdschap, verdriet, boosheid en angst.
Kent u of bent u iemand die hamsters voor dit doel gebruikt? Neem dan contact op met de GGZ.
![]()
![]()
Ik denk dat die hamster juist weinig lucht kreegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
Heb je ook een telefoonnummer?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Noot
Hamsters zijn niet bedoeld om in een anus te stoppen. Deze knaagdieren kunnen pijn voelen net zoals mensen en andere dieren. Ze hebben bovendien emoties zoals blijdschap, verdriet, boosheid en angst.
Kent u of bent u iemand die hamsters voor dit doel gebruikt? Neem dan contact op met de GGZ.
![]()
![]()
OOK GIJ SJORS?quote:
Je bent wel echt een beetje een hele grote idioot als je dat een hamster echt aandoet jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat die hamster juist weinig lucht kreeg
Het héle internet?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond trouwens!
Ik ben razend druk met werken, heb vanavond ook nog wat gedaan. Ben echt doodop nu. Ik ga zo lekker douchen en met een kruikje naar bed en dan eens het internet bijlezen
Bij nader inzien denk ik niet dat ik dat in een paar uurtjes red. Ik hou het dus maar bij Fok! En Twitter.quote:
Ik kan zó slecht tegen dierenleedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent wel echt een beetje een hele grote idioot als je dat een hamster echt aandoet ja
Ben jij het hier mee eens @Strani ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent wel echt een beetje een hele grote idioot als je dat een hamster echt aandoet ja
Strani heeft je net een DM gestuurd dat hij dit ooit ook geprobeerd heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben jij het hier mee eens @:strani ?
quote:
Ik ben allergisch voor hamsters. Liever geen uitslag en jeuk in de anusquote:
Wil ik weten wie deze BN'er is? Op de afbeelding wel te verstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wie dat geweest kan zijn met die hamster. Welke BN’er doet zoiets, en waar houdt het begrip BN’er op. Je kan ook niet zomaar iedereen verdacht maken natuurlijk, dus we moeten ook niet aan het droppen van namen doen.
[ afbeelding ]
Voorbeeld van een willekeurige BN’er. Mogelijk de BN’er uit het verhaal. Mogelijk ook niet.
Er zijn dingen die ik alleen aan jou vertel en ik zou het ook enorm sportief van je vinden als je een béétje discreet met die onthullingen omgaatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Strani heeft je net een DM gestuurd dat hij dit ooit ook geprobeerd heeft?
Nadat Van Gerwen miste met zijn 9e pijlquote:
Ja als jij het zowat iedereen gaat DM’en….quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik alleen aan jou vertel en ik zou het ook enorm sportief van je vinden als je een béétje discreet met die onthullingen omgaat
Dat was een beste mentale tikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nadat Van Gerwen miste met zijn 9e pijl
Had hij zich niet tegen de oorlog uitgesproken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
Kijk eens naar de eerste paar seconden van dit filmpje 😬
[ twitter ]
Smith gaat niet altijd even goed met tegenslagen om, dus een comeback is zeker nog mogelijkquote:
Ja, toen ineens al die posts weg en ging hij het tegenovergestelde delen. Vraag je je toch ook af of dit allemaal vrijwillig is.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Had hij zich niet tegen de oorlog uitgesproken?
Eerst wel, toen kwamen de berichten over of hij niet gay was en zijn kinderen zou verliezen daarom in de Russische media en werd zijn tour gecancelled, daarna naar een tijdje stilte ging hij Russische propaganda plaatsen op social media.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Had hij zich niet tegen de oorlog uitgesproken?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst wel, toen kwamen de berichten over of hij niet gay was en zijn kinderen zou verliezen daarom in de Russische media en werd zijn tour gecancelled, daarna naar een tijdje stilte ging hij Russische propaganda plaatsen op social media.
Dance for me, puppet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, toen ineens al die posts weg en ging hij het tegenovergestelde delen. Vraag je je toch ook af of dit allemaal vrijwillig is.
Dit is gewoon.. Ik heb er niet eens woorden voorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
Kijk eens naar de eerste paar seconden van dit filmpje 😬
[ twitter ]
Smith is heel goed in het verliezen van wedstrijden die hij niet zou moeten verliezenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
En mensen maar roepen dat Van Gerwen het al had gewonnen voor de wedstrijd maar was begonnen
Toe maar! Hadden jullie allemaal 2 euro ingelegd dat het 42 was ipv 40.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef Strani het volgende:
Een half miljoen is leuk en aardig maar het is niks vergeleken bij de 42 euro die ik wel eens als organisator aan een winnaar heb uitgereikt.
Nee 5 euroquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toe maar! Hadden jullie allemaal 2 euro ingelegd dat het 42 was ipv 40.
Bringing the pain from Spainquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Verder heeft 'ie natuurlijk gewoon mazzel dat ik m'n uitnodiging niet ontvangen heb, waarschijnlijk door het niet bekend zijn van mijn adres bij de organisatie.
Ik hoor het al, big business in de dartkelders van Spanjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee 5 euro
12 spelers, de eerste kreeg 42 Euro en de nummer twee kreeg 18
Zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, big business in de dartkelders van Spanje
Miquel de la Guerawen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Maar wel serieus: Ik heb een paar maanden terug iemand zien spelen waarvan het me helemaal niet zou verbazen als hij ooit prof wordt. Dat jochie was 10, harstikke klein (hij moest op een bierkratje staan om z'n pijlen uit het bord te halen) en hij gooide iedereen naar huis.
Ah! Michael Gerwinshirequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het was een Engels jochie die op vakantie was met z'n ouders.
Grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Maar wel serieus: Ik heb een paar maanden terug iemand zien spelen waarvan het me helemaal niet zou verbazen als hij ooit prof wordt. Dat jochie was 10, harstikke klein (hij moest op een bierkratje staan om z'n pijlen uit het bord te halen) en hij gooide iedereen naar huis.
Dat lijkt me een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Grappigtalent lijkt me wel belangrijk ja, al wacht deze SC in spanning af wanneer jij mee mag doen met het WK.
Nog wel even Cristo Reyes, Antonio Alcinas en Jose Justicia voorbij. Of misschien de Gibraltar-route overwegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |