Nee en ik verrek dan ook van de trekquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat je in Spanje woont of zo
Jij zat gewoon netjes om 6 uur aan de zuurkool met worst toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat je in Spanje woont of zo
Moet ik met iemand praten om deze situatie voor je op te lossen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee en ik verrek dan ook van de trekWerk zit in de weg, en dat zal morgen weer zo zijn
Natuurlijk! En morgen erwtensoep en de dag daarna gewoon een AGV'tje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zat gewoon netjes om 6 uur aan de zuurkool met worst toch?
Ik waardeer het gebaar, maar dat lijkt me niet nodig. Het is nog even volhouden en dat gaat me lukken, grote jongen zijndequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik met iemand praten om deze situatie voor je op te lossen?
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebaar, maar dat lijkt me niet nodig. Het is nog even volhouden en dat gaat me lukken, grote jongen zijnde
Maar ik klaag er mooi wel over
En vervolgens krijgt ie gortepap geserveerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.
Dit gaat vrij verquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het aanbod staat hè. Voor jou spreek ik iemand met liefde helemaal tot gort.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En vervolgens krijgt ie gortepap geserveerd?
Jullie kennen elkaar?quote:
Ik had gisteren chocoladevla, vandaag erwtensoep en morgen AGV.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk! En morgen erwtensoep en de dag daarna gewoon een AGV'tje.
En chocoladevla toe.
Oké dit komt misschien wat verdacht over maar ik zweer dat ik geen camera in het stopcontact in je keuken achter de blauwe vaas en de ansichtkaart uit Saarbrücken heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had gisteren chocoladevla, vandaag erwtensoep en morgen AGV.
edit: gisteren had ik wel meer dan alleen chocoladevla, maar ik had toevallig ook chocoladevla.
Ik heb net mijn boontjes opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Zo, zitten we allemaal netjes aan de koffie?
Ok, ok, gelukkig. De ansichtkaart uit Saarbrücken staat bij de schoorsteen en niet in de keuken, gelukkig, nu weet ik dat er niets aan de hand is en voel ik me weer veilig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dit komt misschien wat verdacht over maar ik zweer dat ik geen camera in het stopcontact in je keuken achter de blauwe vaas en de ansichtkaart uit Saarbrücken heb gestopt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
Even een luchtiger onderwerp: welke BN’er had een hamster in zijn anus denken jullie?
https://www.mediacourant.(...)at-het-echt-waar-is/
momentje ik ga even een topic openen in SHO.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
Even een luchtiger onderwerp: welke BN’er had een hamster in zijn anus denken jullie?
Mediacourantquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Noot
Hamsters zijn niet bedoeld om in een anus te stoppen. Deze knaagdieren kunnen pijn voelen net zoals mensen en andere dieren. Ze hebben bovendien emoties zoals blijdschap, verdriet, boosheid en angst.
Kent u of bent u iemand die hamsters voor dit doel gebruikt? Neem dan contact op met de GGZ.
![]()
![]()
Ik denk dat die hamster juist weinig lucht kreegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |