Ja, en dat er iets van een premium versie is, maakt ook niet uit. Maar je slaat nu nogal nadrukkelijk de deur dicht voor nieuwe aanwas. Wie gaat er nou gezellig meeposten op een forum dat nauwelijks leesbaar is?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik ook heel lang. Toch maar gezwicht. Maar het is nog steeds volkomen achterlijk dat je een abonnement moet hebben om het product fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Doet pijn aan mijn ogenquote:
Dat ja. Het abonnement hoort een aanvulling op het gebruik te zijn. Met extra opties. Zoals ze er nu ook wel een beetje zijn. Maar de voornaamste reden voor een abonnement is een fatsoenlijk gebruik van de site is. Blijft een raar servicemodel...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dat er iets van een premium versie is, maakt ook niet uit. Maar je slaat nu nogal nadrukkelijk de deur dicht voor nieuwe aanwas. Wie gaat er nou gezellig meeposten op een forum dat nauwelijks leesbaar is?
Gianni Infantilo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Deze man kan ook echt niet hè
Ik vraag me ook nog steeds af wat dat toen was met geld doneren. Het was om FOK beter te maken/te houden, maar later werden mensen boos omdat hij het voor zichzelf ging gebruiken ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Het abonnement hoort een aanvulling op het gebruik te zijn. Met extra opties. Zoals ze er nu ook wel een beetje zijn. Maar de voornaamste reden voor een abonnement is een fatsoenlijk gebruik van de site is. Blijft een raar servicemodel...
Ja dat was voor nieuwe servers, achterstallig onderhoud etc. Maar dat werd wel een wat raar verhaal toen daar verhalen over eigen kosten bijkwamen. Heeft die daar geloof ik niet voor gebruikt. Maar echt transparant was het allemaal net.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af wat dat toen was met geld doneren. Het was om FOK beter te maken/te houden, maar later werden mensen boos omdat hij het voor zichzelf ging gebruiken ofzo
DIT.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.
Ik denk serieus dat Anouk dit soort nummers niet meer redt of daar simpelweg geen zin in heeftquote:
Het duet met Emma is ook het themanummer van de Vrienden van Amstel live. Dus commercieel ook wel interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Anouk dit soort nummers niet meer redt of daar simpelweg geen zin in heeft
Dat moet ik ook nog, gisteren stukje van de tweede aflevering gezien, maar in slaap gevallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even HHB terugkijken (afgelopen twee weken).
Ik wilde net een glaasje absinth pakken, maar dat is dus niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Zo, zitten we allemaal netjes aan de koffie?
Hmm nou ja in België is dat misschien heel normaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net een glaasje absinth pakken, maar dat is dus niet de bedoeling?
Ik schuif net een worstenbroodje naar binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Geen idee, ik schilder daarna altijd een stuk beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja in België is dat misschien heel normaal?
Ik heb het nog niet gehoord maar Anouk in het Nederlands is verschrikkelijk. Inderdaad een niveau dat Sterren.nl niet overstijgt. Zonde want in het Engels is ze zó goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.
Oké maar doe anders even iets beschermends over de oren.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik schilder daarna altijd een stuk beter.
Zo veel geluid maken die kwasten niet hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar doe anders even iets beschermends over de oren.
Ja, al heb ik de indruk dat dat zelden hardop wordt gezegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord maar Anouk in het Nederlands is verschrikkelijk. Inderdaad een niveau dat Sterren.nl niet overstijgt. Zonde want in het Engels is ze zó goed.
Ik moet nog aan het avondeten!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
Ik erken dat ik dat tijdens het typen van m'n post ook niet heb gedaan. Ik zal het nu alsnog hardop zeggen (ik hoop dat je mij daarin op m'n woord gelooft).quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heb ik de indruk dat dat zelden hardop wordt gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |