Het is niet eerlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Al zou hij alle ziektes kunnen genezen en 15.000 dakloze puppies in huis nemen, het is géén Nederlander en Michael van Gerwen wél
Heerlijk ditquote:
Ja, dat zijn inderdaad oudgediende van de ESF voorronde. Zelf kan ik niet echt warm worden van die nummers, beetje cliché.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
@:Momo oké ik luister later maar naast Alfred ken ik ook Agoney (kwam uit hetzelfde seizoen van OT als Alfred en Amaia en werd uit m'n hoofd dacht ik zesde. En Famous ken ik ook want die won het volgende seizoen van OT.
Oké, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn inderdaad oudgediende van de ESF voorronde. Zelf kan ik niet echt warm worden van die nummers, beetje cliché.
Oké dan blijf ik ook nog een half uurtje op om je gezelschap te houden. Wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ik was eerder vanavond op de bank in slaap gevallen, en nu kan ik niet (meer) slapen![]()
Ik kan me echt geen situatie voorstellen waarin ik me ooit zo zou gedragenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit was nog tijdens de kerstcross
Iets waar je moe van wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan blijf ik ook nog een half uurtje op om je gezelschap te houden. Wat gaan we doen?
Zet in Nederland honderden stomdronken Tokkies langs een parcours en je krijgt gelijkaardige reacties naar Wout van Aert hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit was nog tijdens de kerstcross
Ik hoop dat je begrijpt hoe veel moeite het me kost om hierop op een normale manier te reageren.quote:
Prima voornaam ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
Wel leuk dat Nacho Cano in de jury zit in Spanje, één van de grondleggers van Mecano.
Moet je hier naartoe komen, er zijn hier heel veel Nachosquote:
Oh, zal vast hoor. Maar ik snap dat echt niet hoor, die jongens vinden het prachtig om met elkaar daar zo te rijden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zet in Nederland honderden stomdronken Tokkies langs een parcours en je krijgt gelijkaardige reacties naar Wout van Aert hoor.
Zou dat hier ook veldrijpubliek zijn, ik weet nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zet in Nederland honderden stomdronken Tokkies langs een parcours en je krijgt gelijkaardige reacties naar Wout van Aert hoor.
Die snapt niet dat je van zo’n onschuldige post nog jaaaaaren last kan hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè? Komt ze hier net kijken of zo.
Ja waar is het met jou eigenlijk begonnen ooit?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die snapt niet dat je van zo’n onschuldige post nog jaaaaaren last kan hebben
De enige sport naast voetbal die in Nederland tokkies aantrekt is darts denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou dat hier ook veldrijpubliek zijn, ik weet niet
En Formule 1 ook wel een deelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De enige sport naast voetbal die in Nederland tokkies aantrekt is darts denk ik.
Zet ze bij de het veldrijden en ze gaan direct op zoek naar de eerste de beste biertent.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De enige sport naast voetbal die in Nederland tokkies aantrekt is darts denk ik.
Zet ze bij de het veldrijden en ze gaan direct op zoek naar de eerste de beste biertent.
Ik was naïef en onschuldigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waar is het met jou eigenlijk begonnen ooit?
Edit: Ik denk dat je 'hallo' zei of zo. Ja dat is ook vragen om problemen.
Het is hier geen volkssport, dus je kunt het ook niet vergelijken. Het heeft heel veel mooie kanten, zoals dat er allemaal Vlamingen totaal fanatieke Betsema of Alvarado-supporters zijn, terwijl in Nederland bij wijze van spreken niemand ze kent. En het heeft ook wat negatieve uitwassen, helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou dat hier ook veldrijpubliek zijn, ik weet niet
‘Met je friet’quote:Deze reactie is toch prachtig.
De jaloezie druipt ervan af.
Met je friet.
Gooi het er maar uit hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt hoe veel moeite het me kost om hierop op een normale manier te reageren.
Ja het is wel een sport die hier nooit echt heel populair lijkt te worden volgens mij? terwijl we toch al snel aanwezig zijn als er gewonnen wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is hier geen volkssport, dus je kunt het ook niet vergelijken. Het heeft heel veel mooie kanten, zoals dat er allemaal Vlamingen totaal fanatieke Betsema of Alvarado-supporters zijn, terwijl in Nederland bij wijze van spreken niemand ze kent. En het heeft ook wat negatieve uitwassen, helaas.
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:12 schreef Em31 het volgende:
Een reactie onder die tweet
[..]
‘Met je friet’
@Em31 waarom praten we eigenlijk nog met deze vrouw?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Maar het is natuurlijk ook gewoon friet.
Jeetje daar ben je makkelijk vanaf @AgnesGru, misschien moet ik ook friet gaan zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 waarom praten we eigenlijk nog met deze vrouw?
Aan de andere kant is het ook wel belangrijk om begrip te hebben voor absurde en gevaarlijke meningen. Dus ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje daar ben je makkelijk vanaf @:Agnesgru, misschien moet ik ook friet gaan zeggen.
Bij de vrouwen wordt er in elk geval heel veel gewonnen, alle wedstrijden hebben een volledig Nederlands podiumquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het is wel een sport die hier nooit echt heel populair lijkt te worden volgens mij? terwijl we toch al snel aanwezig zijn als er gewonnen wordt.
Kickbokspubliek bestaat ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt niet echt onder tokkies vind ik. Daar is het aggressie van het een ander niveau en komt men echt om te knokken. Terwijl het bij die andere sporten vooral een geval is van wangedrag na een glaasje teveel alcohol op.quote:
Veel wordt uitgezonden via Eurosport dus kunnen Nederlanders gewoon zien. Maar het bereik is een stuk minder jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij de vrouwen wordt er in elk geval heel veel gewonnen, alle wedstrijden hebben een volledig Nederlands podiumDe Belgen zien het allemaal live, in Nederland zie je er niks van. Heel apart inderdaad.
Motorraces in Assen zijn tegenwoordig wel rustiger volgens mij, maar waren vroeger ook berucht. Zaalvoetbal heeft zijn eigen (Marokkanen)problematiek.quote:
Inderdaad, straks met het WK Korfbal zitten de kroegen weer vol.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het is wel een sport die hier nooit echt heel populair lijkt te worden volgens mij? terwijl we toch al snel aanwezig zijn als er gewonnen wordt.
Ja, doe het dan maar met Koningsdag ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:28 schreef Strani het volgende:
Ik vind het toch wat raar om zo'n vuurwerkshow in Amsterdam dan twee dagen later alsnog te doen. Beetje zinloos.
Sorry Fred dat we ook niet geïnteresseerd zijn in jouw favoriete sportquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, straks met het WK Korfbal zitten de kroegen weer vol.
Snelste manier om al dat vuurwerk van het dak te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:28 schreef Strani het volgende:
Ik vind het toch wat raar om zo'n vuurwerkshow in Amsterdam dan twee dagen later alsnog te doen. Beetje zinloos.
https://www.nu.nl/media/6(...)ar-samen-verder.htmlquote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Totaal niet opgeslagen dat ze gaan fuseren, wij hebben beide diensten. Hopelijk maken ze er een mooi bedrag per maand van
Het vuurwerk moet opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:28 schreef Strani het volgende:
Het is patatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Maar het is natuurlijk ook gewoon friet.
Vooral sinds ene Max Verstappen zijn eerst Grand Prix heeft gewonnenquote:
De TT is wel nog altijd cashen voor de verkeerspolitiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Motorraces in Assen zijn tegenwoordig wel rustiger volgens mij, maar waren vroeger ook berucht. Zaalvoetbal heeft zijn eigen (Marokkanen)problematiek.
Bij het dammen willen ze ook nog weleens naar stenen grijpen, maar daar hoor je de media dan weer weinig over.
Ja, maar het is misschien een risico om het spul (een jaar) op te slaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:28 schreef Strani het volgende:
Het is wel heel musicalachtig zo op het eerste gehoor. Ze had het toch misschien beter samen met een man kunnen zingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:27 schreef GeorgeM het volgende:
Het nieuwe nummer van Anouk is een duet met Emma Heesters. Ik weet niet![]()
Ik mis rockchick Anouk die in het Engels zingt
Anouk zei dat Emma een krachtige stem heeft, maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet. Ik vind het allemaal nogal niksigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel heel musicalachtig zo op het eerste gehoor. Ze had het toch misschien beter samen met een man kunnen zingen.
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:27 schreef GeorgeM het volgende:
Het nieuwe nummer van Anouk is een duet met Emma Heesters. Ik weet niet![]()
Ik mis rockchick Anouk die in het Engels zingt
Dat vind ik wel een goede omschrijving van Anouk en Emma.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel middenin het nummer en wist niet wie het waren en dacht wat is dit voor matige volkszangerij.
Ah het moet van het dak afkomen. Dan zal het wel de schuld zijn van Peter Koelewijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snelste manier om al dat vuurwerk van het dak te krijgen
Is Emma op deze plaat weet chronisch buiten adem? Want zo klinkt ze altijd als ze zingtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede omschrijving van Anouk en Emma.
Geen idee, ik heb het nog niet gehoord, maar gezien de reacties hier in het topic, heb ik geen behoefte eraan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Emma op deze plaat weet chronisch buiten adem? Want zo klinkt ze altijd als ze zingt
Snap ik. Ik ga mij er ook niet aan wagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog niet gehoord, maar gezien de reacties hier in het topic, heb ik geen behoefte eraan.
Yepquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Doet FOK bij jullie ook zo moeilijk met laden sinds de jaarwisseling?
Alleen laden en daarna gaat het wel posten enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Blijkbaar niet, met nog meer reclame erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen laden en daarna gaat het wel posten enzo.
Heeft Danny het afgelopen jaar wel genoeg geld binnengekregen?
Ik heb nog geen verschil gemerktquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:24 schreef Sarabi het volgende:
@:NailQueen het werd weer tijd voor nieuwe nagels
[ afbeelding ]
Opeens veel meer reclame. En met de jaarwisseling ging het los met de cookies.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Mobiel heb ik wel erg veel reclame inderdaad.quote:
Ja, dat is ook een lekker structurele oplossing voor de teruglopende bezoekersaantallenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:46 schreef Redefine het volgende:
Ik merk ook geen verschil. Maar ik heb een abonnement. Dat zal waarschijnlijk ook wel weer het antwoord gaan zijn. 'Dan moet je maar een abonnement nemen.'
Het lijkt wel een influencer. Hoe kan ik elke dag iets absurds doen om steeds in de aandacht te blijvenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Deze man kan ook echt niet hè
cookiesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opeens veel meer reclame. En met de jaarwisseling ging het los met de cookies.
Logisch. Ik heb destijds een abonnement cadeau gekregen. Waarna ik merkte hoeveel minder slecht FOK! dan draait. Toen die afliep een halve dag geprobeerd, daarna weer een abonnement genomen. Anders zou ik gek worden. Op pc gaat het nog enigszins, maar mobiel is het heel vaak heel slecht te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een lekker structurele oplossing voor de teruglopende bezoekersaantallen![]()
Ik wil best een abonnement nemen, maar als ondertussen de site gesloopt wordt en allerlei mafketels hier ongestraft kunnen trollen, is mijn enthousiasme daarvoor ook weer niet zo heel groot.
Daar zit een groot verschil in ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:30 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zelf via mijn laptop weinig last van het geen abonnement hebben, maar mobiel is het niet te doen.
Dat had ik ook heel lang. Toch maar gezwicht. Maar het is nog steeds volkomen achterlijk dat je een abonnement moet hebben om het product fatsoenlijk te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga geen abonnement nemen op een slecht product.
Gewoon veel oefenenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb zondag voor het eerst met gelnagellak gewerkt. Dat was moeilijker dan ik dacht. Daar moet ik nog even mee oefenen
Die krijg ik nu ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:43 schreef Fred_B het volgende:
Blijkbaar zijn er meer met problemen
FB / FOK! loopt continu vast.
Ik krijg ook allemaal totaal irrelevante reclame trouwens. Onder meer allerlei dingen in het Duits.
Ja, en dat er iets van een premium versie is, maakt ook niet uit. Maar je slaat nu nogal nadrukkelijk de deur dicht voor nieuwe aanwas. Wie gaat er nou gezellig meeposten op een forum dat nauwelijks leesbaar is?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik ook heel lang. Toch maar gezwicht. Maar het is nog steeds volkomen achterlijk dat je een abonnement moet hebben om het product fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |