Voor die enige die neukt daar.. Voor Mexx en haar bizarre menstruatie cyclus die helemaal geen cyclus is dus zwangerschaptesten eigenlijk elk dag moeten?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:46 schreef Silves het volgende:
Elke maand een zwangerschaptest van de huishoudpot..moet ook eens afgelopen zijn..
Als je elke dag wilt neuken, moet je de consequenties ook nemenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor die enige die neukt daar.. Voor Mexx en haar bizarre menstruatie cyclus die helemaal geen cyclus is dus zwangerschaptesten eigenlijk elk dag moeten?
Ze hebben 50 euro te spenderen van de primerabon..kunnen ze zelf kopen, en 3 x de liefde bedrijven, of voor het zingen de kerk uit..of condooms kopen..bedoel er mee..daar wordt niet over gepraat.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor die enige die neukt daar.. Voor Mexx en haar bizarre menstruatie cyclus die helemaal geen cyclus is dus zwangerschaptesten eigenlijk elk dag moeten?
Dit en sigaretten en alcohol het kan allemaal. Alleen rundergehakt voor iemand die allergisch is voor varkensvled kan dan weer nietquote:Op maandag 2 januari 2023 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimD is aan een kuur begonnen waarbij ze niet zwanger mag raken maar vervolgens dus wel iedere maand zo'n testquote:Op maandag 2 januari 2023 13:46 schreef Silves het volgende:
Elke maand een zwangerschaptest van de huishoudpot..moet ook eens afgelopen zijn..
Martin kan niet eens zingenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze hebben 50 euro te spenderen van de primerabon..kunnen ze zelf kopen, en 3 x de liefde bedrijven, of voor het zingen de kerk uit..of condooms kopen..bedoel er mee..daar wordt niet over gepraat.
Hemacondooms op de bonquote:Op maandag 2 januari 2023 13:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze hebben 50 euro te spenderen van de primerabon..kunnen ze zelf kopen, en 3 x de liefde bedrijven, of voor het zingen de kerk uit..of condooms kopen..bedoel er mee..daar wordt niet over gepraat.
ook eunice heeft een primerabon.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit en sigaretten en alcohol het kan allemaal. Alleen rundergehakt voor iemand die allergisch is voor varkensvled kan dan weer niet
Heeft hij zelfs les voor gehadquote:
Zelfs bij het gebruik van andere voorbehoedsmiddelen is het mogelijk dat je toch zwanger wordt. En gezien de ernstige afwijkingen die kunnen ontstaan door het gebruik van deze kuur is een maandelijkse test heel verstandig.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is aan een kuur begonnen waarbij ze niet zwanger mag raken maar vervolgens dus wel iedere maand zo'n test
Daar kon je geen eten van kopen.quote:
Iemand zei hier laatst dat Jeff geen condooms wil gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs bij het gebruik van andere voorbehoedsmiddelen is het mogelijk dat je toch zwanger wordt. En gezien de ernstige afwijkingen die kunnen ontstaan door het gebruik van deze kuur is een maandelijkse test heel verstandig.
Ze heeft bewust gekozen om het toch te eten,,ze kan zalf kopen bij de hema voor haar jeuk..quote:Op maandag 2 januari 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kon je geen eten van kopen.
En sigaretten en een zwangerschapstest is geen eten en drank ook niet.
Als dat zo is, is Jeff een grote lamzak.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand zei hier laatst dat Jeff geen condooms wil gebruiken.
Volgens henzelf gebruiken ze geen condooms en stel je blijkt zwanger dan heb je de poppen sowieso al aan het dansenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs bij het gebruik van andere voorbehoedsmiddelen is het mogelijk dat je toch zwanger wordt. En gezien de ernstige afwijkingen die kunnen ontstaan door het gebruik van deze kuur is een maandelijkse test heel verstandig.
Dat eerste moet je me effe uitleggen. Condoom en toch zwanger worden. Kan natuurlijk altijd, maar kans word wel minder. Ben een kerel. Misschien snap ik dat minder.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
En als het niet zo is staat er een dikke aannamequote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik diepvrieszakjes aanbevelenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boterhamzakjes goedkoper en net zo dun (en onbetrouwbaar)
Het kanquote:Op maandag 2 januari 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste moet je me effe uitleggen. Condoom en toch zwanger worden. Kan natuurlijk altijd, maar kans word wel minder. Ben een kerel. Misschien snap ik dat minder.
Natuurlijk is de kans kleiner, maar wel aanwezig. Je kunt ook zwanger worden terwijl je netjes de pil gebruikt, of een spiraaltje hebt. Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% gegarandeerd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste moet je me effe uitleggen. Condoom en toch zwanger worden. Kan natuurlijk altijd, maar kans word wel minder. Ben een kerel. Misschien snap ik dat minder.
In GevalMexx blijft dat vage menstuatiegezeik almaar onduidelijk. dat klagen, aan haar tieten voelen en naar de cam kijken.. Deur5 platlopen medicijnen voor haar "Geval"quote:Op maandag 2 januari 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens henzelf gebruiken ze geen condooms en stel je blijkt zwanger dan heb je de poppen sowieso al aan het dansen
Heeft Jeff in deze wat te vertellenquote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt niet, Jeffrey en Kim hebben allebei aangegeven dat ze een condoom niet fijn vinden. Maar als het moet dan moet het en hij wilde ze ook bestellen. Maar toen haar kuur binnenkwam hebben ze de gebruiksaanwijzing gelezen en het blijkt helemaal niet nodig te zijn. Als je de pil slikt moet je inderdaad een condoom erbij gebruiken en bij een spiraal hoeft dat niet. En Kim heeft dus een spiraal heeft ze gezegd. Dus condooms zijn helemaal niet nodig.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kort en pittigquote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef Charmian het volgende:
echt, dat kapseltje van janet, ik kan er nier overuit
Dat is hij zonder dat alquote:Op maandag 2 januari 2023 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat zo is, is Jeff een grote lamzak.
Wat je zegt klopt theoretisch maar mij ging het om het praktischequote:Op maandag 2 januari 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kans kleiner, maar wel aanwezig. Je kunt ook zwanger worden terwijl je netjes de pil gebruikt, of een spiraaltje hebt. Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% gegarandeerd.
Dus, gezien de ernstige afwijkingen die kunnen ontstaan tijdens het gebruik van deze kuur, is het verstandig om toch te testen voor de zekerheid.
Ik gebruik zo'n ding nooit, dus geen ervaring mee.quote:
Dan is dat ook weer opgehelderd @Kakadyloquote:Op maandag 2 januari 2023 14:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Klopt niet, Jeffrey en Kim hebben allebei aangegeven dat ze een condoom niet fijn vinden. Maar als het moet dan moet het en hij wilde ze ook bestellen. Maar toen haar kuur binnenkwam hebben ze de gebruiksaanwijzing gelezen en het blijkt helemaal niet nodig te zijn. Als je de pil slikt moet je inderdaad een condoom erbij gebruiken en bij een spiraal hoeft dat niet. En Kim heeft dus een spiraal heeft ze gezegd. Dus condooms zijn helemaal niet nodig.
Een condoom is zelfs minder beschermend als de pil( tegen zwangerschappen )quote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding nooit, dus geen ervaring mee.
Als je praktisch zwanger wordt nadat je wel een condoom hebt gebruiktquote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt theoretisch maar mij ging het om het praktische
Dit zijn idd vrouwendingen. Dure aangelegenheid die testen. Kun je die niet op voorschrift krijgen. Als het chronisch hebtquote:Op maandag 2 januari 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kans kleiner, maar wel aanwezig. Je kunt ook zwanger worden terwijl je netjes de pil gebruikt, of een spiraaltje hebt. Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% gegarandeerd.
Dus, gezien de ernstige afwijkingen die kunnen ontstaan tijdens het gebruik van deze kuur, is het verstandig om toch te testen voor de zekerheid.
Aanvullinkje hierop:quote:Op maandag 2 januari 2023 14:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Klopt niet, Jeffrey en Kim hebben allebei aangegeven dat ze een condoom niet fijn vinden. Maar als het moet dan moet het en hij wilde ze ook bestellen. Maar toen haar kuur binnenkwam hebben ze de gebruiksaanwijzing gelezen en het blijkt helemaal niet nodig te zijn. Als je de pil slikt moet je inderdaad een condoom erbij gebruiken en bij een spiraal hoeft dat niet. En Kim heeft dus een spiraal heeft ze gezegd. Dus condooms zijn helemaal niet nodig.
Ik snap niet dat er een neukverbod zou staan op KimD's anti acne kuurquote:Op maandag 2 januari 2023 14:08 schreef Flow3r het volgende:
Bern en Sas hebben besloten niet te neuken in de loods, Bern stikt in de condooms, gaan ze die toch vragen?
En snap ook niet waarom Kim D zo nodig een kuur moet volgen in de loods voor die puisten, had ze ook erna of ervoor kunnen doen
Janetquote:Op maandag 2 januari 2023 14:10 schreef schizolientje het volgende:
Weer over t eten, Eunice zegt: ik heb niemand in de fam, die moeilijk is . Zo wordt een allergie gezien?????
Ook met een spiraal kan je zwanger wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Of ga eens gele kaarten uitdelen als er niet over gesproken mag worden.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Mexx : ik was net achter en....
soundlock, toen streamwissel![]()
Stop dan met die gesprekjes achter
Ze kunnen best zonder die gesprekjes achter, laat het ze lekker zelf uitzoeken, die gesprekjes manipuleren hun gedachten alleen maarquote:Op maandag 2 januari 2023 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ga eens gele kaarten uitdelen als er niet over gesproken mag worden.
(maar mss mag dat wel, weet niet of het een regel is eik)
Het lijkt wel minder te kunnen idd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze kunnen best zonder die gesprekjes achter, laat het ze lekker zelf uitzoeken, die gesprekjes manipuleren hun gedachten alleen maar
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziekquote:Op maandag 2 januari 2023 14:14 schreef Ebinas het volgende:
Dikke kans dat er vandaag niets meer gebeurt.
Jammer wel.
Had een eliminatie aan het begin vah jaar wel leuk begin gevonden
Gelukkig kunnen we straks wel afwisselen.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziek
Januari is elke dag maandag.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziek
Ik zag dat de BB2023 Topic al aangemaakt is elders op Fok!quote:Op maandag 2 januari 2023 14:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we straks wel afwisselen.
We krijgen het druk.
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achterquote:Op maandag 2 januari 2023 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt wel minder te kunnen idd.
Maar denk als er geen gesprekken zijn het snel een tam zootje wordt
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achter![]()
Problemen worden heus wel opgelost zonder gesprek met achter, laat het aan de bewoners over
Stelletje bemoeials achter
Tuurlijk, die kans bestaat altijd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met een spiraal kan je zwanger worden
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brianquote:Op maandag 2 januari 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achter![]()
Problemen worden heus wel opgelost zonder gesprek met achter, laat het aan de bewoners over
Stelletje bemoeials achter
Het is wel een pleeborstelkapsel zegquote:Op maandag 2 januari 2023 14:21 schreef Flow3r het volgende:
Janet vindt het een zooitje op de kamer, Babet maakt haar bed nooit op, Eunice heeft overal troep liggen
[ afbeelding ]
ja en ? Laat ze rare dingen doen ? Dan worden ze wel weggestemd ? Het is een RLS toch? Geen gescript programma dacht ik ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brian).
Je doet Brian tekort.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brian).
Nee ik vind het leukquote:Op maandag 2 januari 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Steek je ons tukker nu de gek aan
quote:Op maandag 2 januari 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Steek je ons tukker nu de gek aan
Brain was een zachtaardige jongeman. Conjoquote:
Hoor dat Jeff een podcast gaat opnemen met Janet om 15.00 uur, dus zal wel niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten de zoemer wel
Volgens mij is hij de enige die oefentquote:
Nee GJ ookquote:Op maandag 2 januari 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de enige die oefent
O heb hem nog niet zien oefenenquote:
Janet iets tochquote:Op maandag 2 januari 2023 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten de zoemer wel
Wat een deceptiequote:Op maandag 2 januari 2023 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoor dat Jeff een podcast gaat opnemen met Janet om 15.00 uur, dus zal wel niet.
en achter elke zin, maak me nie uit.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Het maakt JW allemaal niks uit, hij heeft het toevallig elke keer over bier
Het zal hem dus niets uitmaken, hij is er duidelijk inquote:Op maandag 2 januari 2023 14:39 schreef Silves het volgende:
[..]
en achter elke zin, maak me nie uit.
Maar!!.....na elke bocht begint hij weer..mij boeit het niks...quote:Op maandag 2 januari 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal hem dus niets uitmaken, hij is er duidelijk in
Gezapt naar Wanda en Jasper, verhaal van JW ken ik nu welquote:Op maandag 2 januari 2023 14:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar!!.....na elke bocht begint hij weer..mij boeit het niks...
Nu doe je Janet weer tekort. Meid meidquote:
Waar Waffel continue roept "Neej Stoppis dit werkt niet.." oftewel Jappie is te stom voor Waffelquote:Op maandag 2 januari 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Wanda de hele tijd lieverd tegen Jasper. Wat moeten we er toch van denken?
Vind Janet een leuke vrouw, ga dat wel volgenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Podcast opname van Jeff met Janet begint.
Waar kunnen we straks die podcast beluisteren?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Podcast opname van Jeff met Janet begint.
Nu live, is voor de bewonersquote:Op maandag 2 januari 2023 14:47 schreef maryo55 het volgende:
Kan je de podcast ook ergens luisteren.
Is niet voor derden, alleen voor de bewoners.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar kunnen we straks die podcast beluisteren?
Ohhw...ok, dan kijk ik wel naar Klussen met Waffel&Jappiequote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is niet voor derden, alleen voor de bewoners.
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Die WM ist vorbei. Messi pokalquote:Op maandag 2 januari 2023 15:00 schreef mario390 het volgende:
is dat ziel van de
productie daar en voetbalteam in
de wereld te setzen?
is echt erg vor worden
1 injectie is en was niet illegaalquote:Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.
Dit heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:00 schreef mario390 het volgende:
is dat ziel van de
productie daar en voetbalteam in
de wereld te setzen?
is echt erg vor worden
werd het maar misschienquote:Op maandag 2 januari 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de streams te maken
BB en deze show hebben niet zoveel met elkaar te maken, ze worden op totaal andere tijdstippen uitgezonden. Ze hebben 1 ding gemeen het zijn beide RLS's gebaseerd op games.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Januari ..alweer een paar maanden op weg, Achter heeft blijkbaar de opdracht uitgevaardigd om alle deelnemers weer eens zichzelf aan het publiek kenbaar te maken... BB-2023 loert op kijkcijfer wegtrekken
En ze hebben alletwee een COS en ze hebben maar weinig Cossers te verdelenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB en deze show hebben niet zoveel met elkaar te maken, ze worden op totaal andere tijdstippen uitgezonden. Ze hebben 1 ding gemeen het zijn beide RLS's gebaseerd op games.
We gaan zien of Eunice nu klachten krijgt. Afwachtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Huzaren salade zit geen vlees in zegt Erikzal maar eens even kijken op de emmer Erik
IS meestal rund wat daar in zit toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan zien of Eunice nu klachten krijgt. Afwachten
Marioquote:Op maandag 2 januari 2023 15:09 schreef mario390 het volgende:
nederlandse producties zijn
geil naar quoten, in januar bb te starten is
en vollonzin![]()
![]()
kijken nog weiniger JAA
ja klopt, zit ook rund in 2%.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS meestal rund wat daar in zit toch?
Nope dat is rundvleessaladequote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS meestal rund wat daar in zit toch?
Ook varkens dan?quote:
Dat was de lunchquote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
hadden ze erder beter met dat geld omgegangen
moesten ze nu niet salat en brood eten
-knip-quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je dan druk
En post hier?
Huh ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf het gek vinden, je hele hebben en houden vrijgeven aan de grootste paranoia klootzak in de Loods..![]()
Tenzij.. het allemaal Show is
1) het ging erom het verschil te benadrukken tussen medische noodzaak zoals Tiano of gewoonweg een domme actie KimDquote:Op maandag 2 januari 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 injectie is en was niet illegaal
2 sommige mensen zijn nu eenmaal seksueel ingesteld
3 een spiraal geeft meer zekerheid dan een condoom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) die vlieger gaat op voor een heleboel mensen waar bij mij de setting belangrijk is en zoals gezegd dat is aan ieder voor zich
3) pil is 1% en spiraal 0,1% dus icm condoom meest effectief wil je in hun situatie dus al helemaal pertinent niet zwanger rakenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
Hoop dar er cossers zijn die net Eunice haar snotverhaal heeft gehoord? en het antwoord van Erik![]()
![]()
Nee alleen rund. Zie eerdere post met ingredientenlijst met de pot van de AH huzarensalade.quote:
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,quote:Op maandag 2 januari 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordt
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Loveable het volgende:
Maar als ze niet zelf gemaakt hebben, waarom leest niemand de ingrediënten die er op staan?
Omdat ze misschien nooit eetquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,
Dat vraag ik me dus ook steeds afquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesprokenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff nu tegen Janet U bedankt. Eergisteren jEff, teringzooi, klotenzooi, godverdomme enzv
Dat vind ik ook wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ook Erik gaf toe..Mirthe heb ik niet meegekregen omdat ik hier zat te kokhalzen..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komt![]()
Erik heeft een andere bobbel...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Als ik zoveel allergieën hadquote:
En Erik denkt: ik heb ook 'n bobbel........ wil je er aan likkenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Twee gezichtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette nalevenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Mwa en dat dan op een briefje zetten..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik zoveel allergieën had
Had ik het zelfvgecheckt
Nee ik had zelf gekeken op verpakkingen of ik het mag of nietquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa en dat dan op een briefje zetten..
Precies.. ik heb wel eens geroepen U kunt van mij de kolere krijgen.. Netjes en duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.quote:
Wil je Wendy plagen dan zou je haar ook eens met U moeten aansprekenquote:
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respectquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Combineren kan ookquote:Op maandag 2 januari 2023 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respect
Twee gezichten dusquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Er zijn er een paar die het van Jeff overgenomen hebben, maar hij was vanaf dag 1 de enige die mensen met U aansprak.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoonquote:
'Niet goed in zijn vel' kun je ook vervangen door 'enige tegenspraak krijgen'quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Ben altijd mezelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoon
Morgen met zijn allen naar die loods.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Mora is morgen jarig en trakteert ons!
We mogen morgen een borreltje drinken op Mora dr 61e verjaardag![]()
"Wel doen he!, niet knikken en niet doen, gewoon doen"![]()
[ afbeelding ]
Leuke surprise kado tochquote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
praat zij tegen de muur?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn tijd, waar nodig. Klinkt logisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Meestal gezellig en soms boos
Wat snuift die gastquote:Op maandag 2 januari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
Man wat een onzin kraamt die Jeff weer uit. Hij kan er niet tegen als mensen op bed liggen want hij wil graag lachen met iedereen.
Op een leuke manier veranderd Mora want in het begin bang dat ze voodoo over je uitsprak maar nu dus de loodsmascottequote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Jeff zou eens moeten weten want die flipt dan meteen de pan uit want ziet Jappie als zijn beste maatquote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.
Beetje Bas van Utopiaquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.
ze willen dus allebei gewoon winnenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie wil dus Jeff eruit terwijl Jeff Jappie wil afzetten bij de finale
echt? jij ook al? hier ook dus....quote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
Dacht dat het uitgestorven was, blijkbaar nietquote:
Wat logisch isquote:
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.quote:
Eens hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
want ze moet er bij blijven staan of zoquote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vraagt Wanda of ze 5 min. heeft ( ze wil terugkomen op vanochtend)
Wanda heeft nu geen tijd, ze moet de was doen en anders krijgt ze het niet af vandaag
Met Erik kan ze wel lullen en de was uit de machine halen tegelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
want ze moet er bij blijven staan of zo
Lekker gisten, geheim recept van Erepeerquote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
de chili sin carne staat nog steeds, sinds gisteren, op het aanrecht
Neuken in elke RLS is altijd gratis en naar eigen wensen geweest.. dat Sjeffie zijn eigen omgeving verziekt met zijn kutkarakter ligt niet aan de Productie of zijn mede deelnemers maar louter en alleen aan zichzelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
Wel apart dat iedereen dat dan ook best vind.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.
Jasper is ook niet voor het spel zo'n ik wil het verst pissen persoon.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.
Grootste bek, maar als het erop aankomt. Ontwijkgedragquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ireth het volgende:
"5 minuten met Eunice is zo anderhalf uur, daar heb ik helemaaaaaal geen zin in!!"
Aldus Wanda tegen Jappie...
zat ik gister al te denken, of dat het verzuurd is of zoquote:Op maandag 2 januari 2023 15:54 schreef Korak het volgende:
[..]
Lekker gisten, geheim recept van Erepeer
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klemquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Waffel zit in het ei met Jasper te lullen over Eunice.
Ze heeft geen zin om met haar t e praten. 0,0
gezellig samen met eunice op de pleequote:Op maandag 2 januari 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel apart dat iedereen dat dan ook best vind.
Duimen maar dat het goed gaat.
Anders hebben wij dagenlang zieke mensen in beeld
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klem
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Waffel zit in het ei met Jasper te lullen over Eunice.
Ze heeft geen zin om met haar t e praten. 0,0
Opvallend wel.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klem
Hmmm een aantal best gegund.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
gezellig samen met eunice op de plee
Als de groep slim is *kuch* dan stemmen ze juist Jappie eruit want de winnaar die ervoor zorgt dat jij niet kan winnenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeft
Begrijp die 2 ook nog altijd niet zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeft
Is IvoRR genoemd?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een no go van Ivor om in het huis te zoenen.
Jazeker!quote:
Theedoek erover, lekker broeienquote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Spat er vanafquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef mootie het volgende:
Ondertussen hebben Wanda, Jappie en Kim dikke lol.
Weet ze eigenlijk wel wat die Ivor allemaal uitspookt want in principe kan die pipo alles doen zonder dat zijzelf het zal wetenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zaten heel hard te lachen een hele tijd.
Tja, vertrouwen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk wel wat die Ivor allemaal uitspookt want in principe kan ie alles doen zonder dat zijzelf het ooit zal weten
Hoe reageerde Jappie daarop aangezien hij haar leuk vindquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
neuh gewoon een avondje beroerd en alles van boven en onder er weer uit om het beestje er weer uit te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm een aantal best gegund.
(mits geen ernstige voedselvergiftingen dan, das nu ook weer niet nodig)
ze willen een condoom met water vullen en in iemands bed leggen of zoietsquote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zaten heel hard te lachen een hele tijd.
Die zei niksquote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jappie daarop aangezien hij haar leuk vind
Zonder al die camera's was Wanda allang vreemdgegaan want duidelijker dan die die nachtbeelden van laatst krijg je het nietquote:
ik denk dat k3 best wel kan backstabben, als ze het doorhebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als de groep slim is *kuch* dan stemmen ze juist Jappie eruit want de winnaar die ervoor zorgt dat jij niet kan winnen
Sommigen kunnen best een paar kilo's missenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
neuh gewoon een avondje beroerd en alles van boven en onder er weer uit om het beestje er weer uit te krijgen.
dat laatste dacht ik in het begin maar ik geloof het steeds minderquote:Op maandag 2 januari 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp die 2 ook nog altijd niet zo.
Al vind ik Wanda bij Jappie wel een andere Wanda.
Een stuk prettigere.
Mss dat bij Jappie meespeelt
Paar? Zacht uitgedruktquote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen kunnen best een paar kilo's missen
win-winsituatiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is allemaal besproken voordat ze in het huis ging maar denk niet dat ze vol op camera met Jappie iets gaat doen. Of Ivor moet het uitmakenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
Na het water gaat er nu een bus poedersuiker over Zoe heen![]()
[ afbeelding ]
Twee dames rechtsquote:Op maandag 2 januari 2023 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het FluisterTeam RoddelKutten is klaar weer, geen woord van te verstaan![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar je jezelf fijn bij voelt. Schijt aan de rest hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billen
Vandaar dat ze die vette buiken showen met door blote truitjes te dragenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billen
Paar hersencellen die ze heeft, zitten in haar billen. Niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die meest rechtse heeft een Kraakgebrek. 0,0 te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |