Dacht dat het uitgestorven was, blijkbaar nietquote:
Wat logisch isquote:
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.quote:
Eens hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
want ze moet er bij blijven staan of zoquote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vraagt Wanda of ze 5 min. heeft ( ze wil terugkomen op vanochtend)
Wanda heeft nu geen tijd, ze moet de was doen en anders krijgt ze het niet af vandaag
Met Erik kan ze wel lullen en de was uit de machine halen tegelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
want ze moet er bij blijven staan of zo
Lekker gisten, geheim recept van Erepeerquote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
de chili sin carne staat nog steeds, sinds gisteren, op het aanrecht
Neuken in elke RLS is altijd gratis en naar eigen wensen geweest.. dat Sjeffie zijn eigen omgeving verziekt met zijn kutkarakter ligt niet aan de Productie of zijn mede deelnemers maar louter en alleen aan zichzelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
Wel apart dat iedereen dat dan ook best vind.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
de chili sin carne staat nog steeds, sinds gisteren, op het aanrecht
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.
Jasper is ook niet voor het spel zo'n ik wil het verst pissen persoon.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.
Grootste bek, maar als het erop aankomt. Ontwijkgedragquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ireth het volgende:
"5 minuten met Eunice is zo anderhalf uur, daar heb ik helemaaaaaal geen zin in!!"
Aldus Wanda tegen Jappie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |