Morgen met zijn allen naar die loods.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Mora is morgen jarig en trakteert ons!
We mogen morgen een borreltje drinken op Mora dr 61e verjaardag![]()
"Wel doen he!, niet knikken en niet doen, gewoon doen"![]()
[ afbeelding ]
Leuke surprise kado tochquote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
praat zij tegen de muur?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn tijd, waar nodig. Klinkt logisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Meestal gezellig en soms boos
Wat snuift die gastquote:Op maandag 2 januari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
Man wat een onzin kraamt die Jeff weer uit. Hij kan er niet tegen als mensen op bed liggen want hij wil graag lachen met iedereen.
Op een leuke manier veranderd Mora want in het begin bang dat ze voodoo over je uitsprak maar nu dus de loodsmascottequote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Jeff zou eens moeten weten want die flipt dan meteen de pan uit want ziet Jappie als zijn beste maatquote:Op maandag 2 januari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zegt Japser nu: ik hoop dat er een keer wat mis gaat met een proef en dat diegene Isaac of Jeff naar huis stuurt.
Met een vriend als Japser heb je geen vijanden nodig. Liefde is een vreemde ziekte
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.
Beetje Bas van Utopiaquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die zullen er ook uit moeten als hij wil winnen. Jasper is tactisch gewoon al tijden erg slim bezig.
ze willen dus allebei gewoon winnenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie wil dus Jeff eruit terwijl Jeff Jappie wil afzetten bij de finale
echt? jij ook al? hier ook dus....quote:Op maandag 2 januari 2023 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen naar die loods.
Oww wacht heb Corona.
Dacht dat het uitgestorven was, blijkbaar nietquote:
Wat logisch isquote:
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.quote:
Eens hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
want ze moet er bij blijven staan of zoquote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vraagt Wanda of ze 5 min. heeft ( ze wil terugkomen op vanochtend)
Wanda heeft nu geen tijd, ze moet de was doen en anders krijgt ze het niet af vandaag
Met Erik kan ze wel lullen en de was uit de machine halen tegelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
want ze moet er bij blijven staan of zo
Lekker gisten, geheim recept van Erepeerquote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
de chili sin carne staat nog steeds, sinds gisteren, op het aanrecht
Neuken in elke RLS is altijd gratis en naar eigen wensen geweest.. dat Sjeffie zijn eigen omgeving verziekt met zijn kutkarakter ligt niet aan de Productie of zijn mede deelnemers maar louter en alleen aan zichzelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Maar ik wilde wel onjuiste informatie over Jeffrey rechtzetten. Daar ging het mij om.
Plus snappen we allemaal wel dat als je verliefd bent en net een relatie hebt dat het logisch is dat je het heel graag wilt en het toch af en toe toch gebeurt. Vooral als je iedere nacht bij elkaar slaapt. Zij doen het sowieso niet waar mensen bij zijn dus dan blijven er heel weinig momenten over. Kim heeft al aangeven dat het voor haar geen prio is daar in de loods en dat het elke keer dat het wel kan of gebeurt mooi meegenomen is. Ook Jeffrey heb ik gehoord over dat het heel lastig is daar. Het is het allemaal net niet. Die wachten tot ze los kunnen gaan hierbuiten. Je moet rekening houden met de camera’s en met de medebewoners die elk moment binnen kunnen komen. Maar wel begrijpelijk dat als de gelegenheid er is dat ze het er toch van nemen. Geef ze eens ongelijk. Jong en verliefd.
Wel apart dat iedereen dat dan ook best vind.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het dom om elkaar nu al te laten vallen, nu de groep nog zo groot is. Jasper mengt zich nog amper met de groep is een klit geworden met Wanda. Gaat hem de kop kosten.
Jasper is ook niet voor het spel zo'n ik wil het verst pissen persoon.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper is door de groep gekozen als persoon die het verdiend om te winnen. Die ligt prima in de groep. Jeff staat daar inmiddels kilometers vanaf dus neemt Jasper daar afstand van.
Grootste bek, maar als het erop aankomt. Ontwijkgedragquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ireth het volgende:
"5 minuten met Eunice is zo anderhalf uur, daar heb ik helemaaaaaal geen zin in!!"
Aldus Wanda tegen Jappie...
zat ik gister al te denken, of dat het verzuurd is of zoquote:Op maandag 2 januari 2023 15:54 schreef Korak het volgende:
[..]
Lekker gisten, geheim recept van Erepeer
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klemquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Waffel zit in het ei met Jasper te lullen over Eunice.
Ze heeft geen zin om met haar t e praten. 0,0
gezellig samen met eunice op de pleequote:Op maandag 2 januari 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel apart dat iedereen dat dan ook best vind.
Duimen maar dat het goed gaat.
Anders hebben wij dagenlang zieke mensen in beeld
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klem
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Waffel zit in het ei met Jasper te lullen over Eunice.
Ze heeft geen zin om met haar t e praten. 0,0
Opvallend wel.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In achterkamertjes ouwehoeren zit haar als gegoten maar in een direct gesprek lult ze zich natuurlijk zo klem
Hmmm een aantal best gegund.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
gezellig samen met eunice op de plee
Als de groep slim is *kuch* dan stemmen ze juist Jappie eruit want de winnaar die ervoor zorgt dat jij niet kan winnenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeft
Begrijp die 2 ook nog altijd niet zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
jammer dat jappie geen goede invloed op wanda heeft
Is IvoRR genoemd?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een no go van Ivor om in het huis te zoenen.
Jazeker!quote:
Theedoek erover, lekker broeienquote:Op maandag 2 januari 2023 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Spat er vanafquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef mootie het volgende:
Ondertussen hebben Wanda, Jappie en Kim dikke lol.
Weet ze eigenlijk wel wat die Ivor allemaal uitspookt want in principe kan die pipo alles doen zonder dat zijzelf het zal wetenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zaten heel hard te lachen een hele tijd.
Tja, vertrouwen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk wel wat die Ivor allemaal uitspookt want in principe kan ie alles doen zonder dat zijzelf het ooit zal weten
Hoe reageerde Jappie daarop aangezien hij haar leuk vindquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
neuh gewoon een avondje beroerd en alles van boven en onder er weer uit om het beestje er weer uit te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm een aantal best gegund.
(mits geen ernstige voedselvergiftingen dan, das nu ook weer niet nodig)
ze willen een condoom met water vullen en in iemands bed leggen of zoietsquote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zaten heel hard te lachen een hele tijd.
Die zei niksquote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jappie daarop aangezien hij haar leuk vind
Zonder al die camera's was Wanda allang vreemdgegaan want duidelijker dan die die nachtbeelden van laatst krijg je het nietquote:
ik denk dat k3 best wel kan backstabben, als ze het doorhebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als de groep slim is *kuch* dan stemmen ze juist Jappie eruit want de winnaar die ervoor zorgt dat jij niet kan winnen
Sommigen kunnen best een paar kilo's missenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
neuh gewoon een avondje beroerd en alles van boven en onder er weer uit om het beestje er weer uit te krijgen.
dat laatste dacht ik in het begin maar ik geloof het steeds minderquote:Op maandag 2 januari 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp die 2 ook nog altijd niet zo.
Al vind ik Wanda bij Jappie wel een andere Wanda.
Een stuk prettigere.
Mss dat bij Jappie meespeelt
Paar? Zacht uitgedruktquote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen kunnen best een paar kilo's missen
win-winsituatiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is allemaal besproken voordat ze in het huis ging maar denk niet dat ze vol op camera met Jappie iets gaat doen. Of Ivor moet het uitmakenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
Na het water gaat er nu een bus poedersuiker over Zoe heen![]()
[ afbeelding ]
Twee dames rechtsquote:Op maandag 2 januari 2023 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het FluisterTeam RoddelKutten is klaar weer, geen woord van te verstaan![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar je jezelf fijn bij voelt. Schijt aan de rest hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billen
Vandaar dat ze die vette buiken showen met door blote truitjes te dragenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet 'curved' en tegenwoordig zijn ze trots op dikke buiken en billen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |